Vellykket forumtreff i Gaupne, Luster i 2020! Se bl.a. bilder og video her :)!

... om sesongstart, tips og råd til turer, treff, og om steder aktive MC-folk møtes.
Svar

Kommer du på MCsidens forumtreff på Sandvik Camping 21. til 23. aug.?

Avstemmingen ble avsluttet den 19 aug 2020, 18:00

Ja!
16
33%
Usikker...
19
39%
Nei.
14
29%
 
Stemmer totalt: 49

JRN
Innlegg: 8
Registrert: 06 jul 2020, 15:43
Motorsykkelen din: Suzuki gsx750es 1983

Re: Kommer DU på MCsidens forumtreff 2020 på Sandvik Camping i Gaupne i Indre Sogn 21.-23. aug.?

Legg inn av JRN »

:jada: Hei, er på hytta i Nore & Uvdal før og etter men gir mersmak å bli kjent med likesinnede på forskjellige MC`er. Kunne tenkt meg å dukke opp og så vidt jeg tror er det ikke lange vippen fra Øygardsgrend (bedre kjent i Nore & Uvdal kommune) Er været tålig (har jo vanntett tøy, nesten!) satser jeg på å kjøre og treffe folk, og kanskje tømme ei øl? :cheers Hva med telt, sovepose? Feste på sykkelen og ha med selv eller? Campingplass dette? Hva er prisen, bare greit å vite, så jeg har bensin nok til returen, kjedelig å henge etter og lage MC lyder!! Og Greit om du sier fra angående dato, til og fra, og navnet på treffstedet! Mvh. JRN :mc2
:mc2 :mk JRN

Brukeravatar
niko
Innlegg: 1149
Registrert: 03 sep 2017, 00:00
Motorsykkelen din: Yamaha TDM 900 2006
Sted: Oslo

Re: Kommer DU på MCsidens forumtreff 2020 på Sandvik Camping i Gaupne i Indre Sogn 21.-23. aug.?

Legg inn av niko »

JRN skrev: 31 jul 2020, 04:08 :jada: Hei, er på hytta i Nore & Uvdal før og etter men gir mersmak å bli kjent med likesinnede på forskjellige MC`er. Kunne tenkt meg å dukke opp og så vidt jeg tror er det ikke lange vippen fra Øygardsgrend (bedre kjent i Nore & Uvdal kommune) Er været tålig (har jo vanntett tøy, nesten!) satser jeg på å kjøre og treffe folk, og kanskje tømme ei øl? :cheers Hva med telt, sovepose? Feste på sykkelen og ha med selv eller? Campingplass dette? Hva er prisen, bare greit å vite, så jeg har bensin nok til returen, kjedelig å henge etter og lage MC lyder!! Og Greit om du sier fra angående dato, til og fra, og navnet på treffstedet! Mvh. JRN :mc2
Alltid hyggelig med nye folk :-). Tidspunkt og plass finner du i trådtittel :-). Priser finner du her http://www.sandvikcamping.com/. De fleste som vet de skal, har bestilt enten hytte eller teltplass. Du kan avbestille inntil dagen før om jeg ikke husker feil. Minner om at dette ikke er et organisert "treff" der noen har ansvar for fellesturer, mat og arrangementer. Alle ordner seg sjøl eller gjør avtaler seg i mellom. Vil du ha kjøreselskap oppover så legg ut en føler her når det nærmer seg. :thumleft

JRN
Innlegg: 8
Registrert: 06 jul 2020, 15:43
Motorsykkelen din: Suzuki gsx750es 1983

Re: Kommer DU på MCsidens forumtreff 2020 på Sandvik Camping i Gaupne i Indre Sogn 21.-23. aug.?

Legg inn av JRN »

Takk for lett forståelig svar ! Da tror jeg jammen jeg slår til og kommer, greit å bli kjent med folk med samme interesse! Legger opp ei rute via Geilo og Bergen. Såvidt jeg forsto er det i Bergen? Tenker litt på å leie hytte, men regner det ikke for jævlig, satser jeg på telt. Og som du nevnte; forer meg selv!
Står på farta, derfor kort svar, men tror jeg fikk med det meste.. Er det noe jeg bør vite, regner jeg med du kontakter meg?
Forøvrig; endelig et forum som er interessant og gir meg mye stoff som jeg ikke vet fra før. (man blir vel aldri utlært?)
Ha en flott helg, på 2 hjul eller hva du foretrekker! Tace care, and stay safe! Vh. JRN
:mc2 :mk JRN

Brukeravatar
haakeik
Innlegg: 717
Registrert: 17 mar 2016, 08:11
Motorsykkelen din: 2013 Moto Guzzi Stelvio NTX 1200
Sted: Asker området

Re: Kommer DU på MCsidens forumtreff 2020 på Sandvik Camping i Gaupne i Indre Sogn 21.-23. aug.?

Legg inn av haakeik »

Campingen ligger i Gaupne, litt nord for Sogndal :D Du må ikke lese trådtittel så fort.

Brukeravatar
Bjerknez
Innlegg: 22848
Registrert: 06 aug 2013, 00:59
Motorsykkelen din: Triumph Rocket III GT
Sted: Fredrikstad
Kontakt:

Re: Kommer DU på MCsidens forumtreff 2020 på Sandvik Camping i Gaupne i Indre Sogn 21.-23. aug.?

Legg inn av Bjerknez »

Som tidligere nevnt, jeg overnattet der for en ukes tid siden på vei hjem fra Molde. Fin campingplass :)

Men det trådløse nettet der suger eselballe, bare så det er sagt, og har du Telia abonnement på telefonen, så gjør ikke det saken bedre.

Campingplassen heter forøvrig "Sandvik Camping" og det er det som står på skiltet.

PS! Dere sjekker inn i resepsjonen som er øverst på kartet da denne ikke ligger inne på selve campingplassen.

Her er et kart over campingplassen:
0188E61B-BE1C-4F8A-BCE2-C59BE5541D8E.png
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.

Brukeravatar
oivindg
Innlegg: 885
Registrert: 20 nov 2019, 21:45
Motorsykkelen din: BMW R1200R (2011)
Sted: Kongsberg

Re: Kommer DU på MCsidens forumtreff 2020 på Sandvik Camping i Gaupne i Indre Sogn 21.-23. aug.?

Legg inn av oivindg »

niko skrev: 31 jul 2020, 09:29
JRN skrev: 31 jul 2020, 04:08 :jada: Hei, er på hytta i Nore & Uvdal før og etter men gir mersmak å bli kjent med likesinnede på forskjellige MC`er. Kunne tenkt meg å dukke opp og så vidt jeg tror er det ikke lange vippen fra Øygardsgrend (bedre kjent i Nore & Uvdal kommune) Er været tålig (har jo vanntett tøy, nesten!) satser jeg på å kjøre og treffe folk, og kanskje tømme ei øl? :cheers Hva med telt, sovepose? Feste på sykkelen og ha med selv eller? Campingplass dette? Hva er prisen, bare greit å vite, så jeg har bensin nok til returen, kjedelig å henge etter og lage MC lyder!! Og Greit om du sier fra angående dato, til og fra, og navnet på treffstedet! Mvh. JRN :mc2
Alltid hyggelig med nye folk :-). Tidspunkt og plass finner du i trådtittel :-). Priser finner du her http://www.sandvikcamping.com/. De fleste som vet de skal, har bestilt enten hytte eller teltplass. Du kan avbestille inntil dagen før om jeg ikke husker feil. Minner om at dette ikke er et organisert "treff" der noen har ansvar for fellesturer, mat og arrangementer. Alle ordner seg sjøl eller gjør avtaler seg i mellom. Vil du ha kjøreselskap oppover så legg ut en føler her når det nærmer seg. :thumleft
Og all info om treffet finner du her: viewtopic.php?f=15&t=13720. Bare 29 sider! :D
Øivind

Min 2011 BMW R1200R - 2021 blir første hele sesong med lappen. Gleder meg!

Brukeravatar
AJ
Administrator
Innlegg: 37830
Registrert: 30 sep 2006, 18:46
Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
Sted: Lunner på Hadeland
Kontakt:

Re: Kommer DU på MCsidens forumtreff 2020 på Sandvik Camping i Gaupne i Indre Sogn 21.-23. aug.?

Legg inn av AJ »

Nærmer seg raskt til det årlige og uformelle treffet nå :) .
Så får vi håpe at det ikke blir en oppblomstring av dette koronavoruset med nye begrensninger... :-k
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.

MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering Bilde

Brukeravatar
Jompa
Moderator
Innlegg: 6964
Registrert: 08 jan 2011, 14:52
Motorsykkelen din: Triumph Sprint GT 1050
Sted: Alta

Re: Kommer DU på MCsidens forumtreff 2020 på Sandvik Camping i Gaupne i Indre Sogn 21.-23. aug.?

Legg inn av Jompa »

Måtte endre svar fra ja til nei pga andre ting jeg har lovt å være med på, og som måtte utsettes ei uke. :sorry
De svake øyeblikkene er de beste øyeblikkene.

Brukeravatar
AJ
Administrator
Innlegg: 37830
Registrert: 30 sep 2006, 18:46
Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
Sted: Lunner på Hadeland
Kontakt:

Re: Kommer DU på MCsidens forumtreff 2020 på Sandvik Camping i Gaupne i Indre Sogn 21.-23. aug.?

Legg inn av AJ »

Jompa skrev: 04 aug 2020, 20:22 Måtte endre svar fra ja til nei pga andre ting jeg har lovt å være med på, og som måtte utsettes ei uke. :sorry
Synd :sorry .
Er i en spesiell situasjon selv i disse dager hvor det er vanskelig å si hvordan resten av måneden blir med tanke på MC-tid.
En onkel, min fars yngste bror, døde etter kort tids sykdom, for to dager siden. Dermed begravelse til uka.

Så er min mor på det siste og livet hennes kan ebbe ut når som helst. Slik situasjonen er nå har vi kun glimtvis kontakt med henne.
Prioriteringene gir seg selv i en situasjon som denne.
Litt tidlig å si enda, men i den fasen vår familie er i nå, kan det se stygt ut for om jeg kan delta på årets MCsiden treff...
Får se hva hvordan situasjonen utvikler seg de nærmeste dagene.
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.

MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering Bilde

Brukeravatar
rolf-arne
Innlegg: 2137
Registrert: 20 aug 2018, 20:28
Motorsykkelen din: Pan European 1100 -1995, CBX 1000
Sted: Nordvågen,Nordkapp
Kontakt:

Re: Kommer DU på MCsidens forumtreff 2020 på Sandvik Camping i Gaupne i Indre Sogn 21.-23. aug.?

Legg inn av rolf-arne »

Ja da er det klart for treff, ja det er vel noen som synes at det er tidlig, men i år er rekkefølgen snudd- det er Pan Gathering på Fagernes nå på fredag, så det er på tide å starte sørover.

Har venta på klossa og at regnet skulle gi seg - og i dag ser det ut som det har skvetta fra seg i Nord så da kan man starte..

På mandag så det ikke akkurat så lystig ut , da var jeg mange ganger på tur å si dessverre, det blir ikke tur :sorry . Da blei senga ei trøst, jækli dårlig ei, og en neve paracet av resepttype, så blei tirsdagen bedre og no starte no turen om noen timer. (glasset er med, lett tilgjengelig)
Må bare hilse på en som kommer med hurtigruta, som har satsa på åpen bil, ok være kan no vel slå til , men jeg har no pakka in alle lagene i kjøreklærne. Og har varme håndtak i orden.. dere skjønner at jeg ikke regner med de store temperaturene :-k .

Tur rapport blir å finne på bloggen (her)
Nyskjærrig - lurer på hva som er bak neste sving - når det er fastslått - så blir man rastlaus og lurer på hva som er bak den neste -- å sånn går livet - av og til tar nyskjærrigheta pause og da kan man avspore ei stund - til å bli kjent med folk og gjøre betjentskaper om til vennskap -- og ikke minst kan kroppen ha sine gode stunder og da gjelder det å enten nyte livet eller få noe gjort. Det siste skyves det ofte på, skal man være ærlig..

Sattphalat
Innlegg: 293
Registrert: 20 mai 2018, 10:19
Motorsykkelen din: -

Re: Kommer DU på MCsidens forumtreff 2020 på Sandvik Camping i Gaupne i Indre Sogn 21.-23. aug.?

Legg inn av Sattphalat »

For Sør-Norge ser jo været ut til å bli bra den neste uka.
Er litt regn- sol annenhver dag for tiden. Men det er jo varmt og godt.

Hadde plottet inn et lite mc-treff for å ha som turmål til denne helga. Det ble avlyst brått og plutselig. Men jeg kjører meg en tur uansett. Treff eller ei.
Alltids noe å finne på, og noen fine veier å kjøre.

Håper det ikke går sånn med dette forumtreffet.
Teltplass er bestilt, og så lenge campingen er oppe så er det ingen endring i planene mine. Med eller uten treff.


Sent from my iPad using Tapatalk Pro

Brukeravatar
rolf-arne
Innlegg: 2137
Registrert: 20 aug 2018, 20:28
Motorsykkelen din: Pan European 1100 -1995, CBX 1000
Sted: Nordvågen,Nordkapp
Kontakt:

Re: Kommer DU på MCsidens forumtreff 2020 på Sandvik Camping i Gaupne i Indre Sogn 21.-23. aug.?

Legg inn av rolf-arne »

Sattphalat skrev: 05 aug 2020, 09:31 Håper det ikke går sånn med dette forumtreffet.
Teltplass er bestilt, og så lenge campingen er oppe så er det ingen endring i planene mine. Med eller uten treff.
Treff blir det .... hvor mange som kommer finner vi ut av på fredags kvelden - sjøl satser jeg på å slå op telt torsdag. :vs
Nyskjærrig - lurer på hva som er bak neste sving - når det er fastslått - så blir man rastlaus og lurer på hva som er bak den neste -- å sånn går livet - av og til tar nyskjærrigheta pause og da kan man avspore ei stund - til å bli kjent med folk og gjøre betjentskaper om til vennskap -- og ikke minst kan kroppen ha sine gode stunder og da gjelder det å enten nyte livet eller få noe gjort. Det siste skyves det ofte på, skal man være ærlig..

Rha
Innlegg: 287
Registrert: 04 jul 2017, 22:26
Motorsykkelen din: yamaha mt09 tracer 2017

Re: Kommer DU på MCsidens forumtreff 2020 på Sandvik Camping i Gaupne i Indre Sogn 21.-23. aug.?

Legg inn av Rha »

jeg dukker opp på fredag, for treff skal det bli!
Nå har jeg surmult og vært sur som fa** i to år og plutselig ble jeg positiv.....

ErikW
Innlegg: 696
Registrert: 17 des 2019, 13:19
Motorsykkelen din: BMW R1200GS - Yamaha BT1100 Bulldog + Div. Tempo
Sted: Skien

Re: Kommer DU på MCsidens forumtreff 2020 på Sandvik Camping i Gaupne i Indre Sogn 21.-23. aug.?

Legg inn av ErikW »

Hei
Vårt firma flytter inn i dette bygget i disse dager. (5 etasje.) Powerhouse er verdt en titt.

https://www.powerhouse.no/prosjekter/po ... -telemark/

Dvs. vi fikk nøklene tildelt i går, som er ca 1.5 - 2 mnd. forsinket. Flytteprosessen er i ned pakking modus og møbler kommer til uken og neste uke for oss på salg. Dette kan resultere i at jeg ikke kan ta turen til treffet denne gang, så må bare avvente og se.
Hytte er bestilt, så om noe endrer seg, så er broom broom.

Siden dette da kommer så tett opp til akkurat avviklet 4 ukers ferie, så må jeg dessverre se dette an om det passer seg rett og slett.
Min plan var å starte Torsdag og ta det som en tur.

The-Stig
Innlegg: 219
Registrert: 20 jan 2009, 10:42
Motorsykkelen din: BMW R1250 RS 2020 Modell
Sted: Oslo

Re: Kommer DU på MCsidens forumtreff 2020 på Sandvik Camping i Gaupne i Indre Sogn 21.-23. aug.?

Legg inn av The-Stig »

Er kanskje kommet i orden i det nye huset da, så hvis AJ og Bjerknes har bestilt og kan garantere finvær, kan det hende vi tar turen. :mc_p:
Historikk

- 2020 BMW R1250RS
X Yamaha Xmax 300
X 2012 Triumph 1050 Sprint GT
X 2007 Honda CBF1000S
X 1992 Suzuki GSX1100F
X 1984 Honda VF1000F
X 1984 Suzuki GSX750ES

Svar