Lillestrøm - India startet 30. august, og Mandeep Sakhi har planlagt å bruke rundt fire uker før han er framme i India.
https://www.mittlillestrom.no/mandeep-5 ... -110-97444
Lillestrøm - India på 4 uker med Royal Enfield
- dypen
- Innlegg: 4496
- Registrert: 28 mai 2018, 20:55
- Motorsykkelen din: 1290SAS & K1600GT
- Sted: Lillestrøm
Lillestrøm - India på 4 uker med Royal Enfield
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
Sist redigert av dypen den 12 sep 2023, 09:53, redigert 1 gang totalt.
dypen
Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60, Suzuki AC 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT

Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60, Suzuki AC 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT
-
OnlineAJ
- Administrator
- Innlegg: 37015
- Registrert: 30 sep 2006, 18:46
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Sted: Lunner på Hadeland
- Kontakt:
Re: Lillestrøm - India på 4 uker med Royal Enfield
Royal Enfield Himalayan 411...
Ikke akkurat verdens sprekeste MC.
Men helt klart fullpakket med karakter og sjarme
.
Har testkjørt denne og opplevde den som en svært behagelig motorsykkel.
Men altså ikke spesielt sporstlig, for å si det slik...
Men ganske sikkert behagelig på lengre turer siden salen virket skikkelig polstret og god å sitte på.
Så god tur til Mandeep Sakhi
!
Om noen kjenner hanm så tips ham gjerne om MCsiden.no!
Ikke akkurat verdens sprekeste MC.
Men helt klart fullpakket med karakter og sjarme

Har testkjørt denne og opplevde den som en svært behagelig motorsykkel.
Men altså ikke spesielt sporstlig, for å si det slik...

Men ganske sikkert behagelig på lengre turer siden salen virket skikkelig polstret og god å sitte på.
Så god tur til Mandeep Sakhi

Om noen kjenner hanm så tips ham gjerne om MCsiden.no!
________________________________________________________________________
Setter du pris på MCsiden.no og ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet? Sjekk alternativene her .
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
Setter du pris på MCsiden.no og ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet? Sjekk alternativene her .
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering

- dypen
- Innlegg: 4496
- Registrert: 28 mai 2018, 20:55
- Motorsykkelen din: 1290SAS & K1600GT
- Sted: Lillestrøm
Re: Lillestrøm - India på 4 uker med Royal Enfield
Reisen hans kan følges på Instagram: @desibikerman
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
dypen
Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60, Suzuki AC 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT

Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60, Suzuki AC 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT
-
OnlineAJ
- Administrator
- Innlegg: 37015
- Registrert: 30 sep 2006, 18:46
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Sted: Lunner på Hadeland
- Kontakt:
Re: Lillestrøm - India på 4 uker med Royal Enfield
Du som bor i samme kommune som denne MC-eventyreren, @dypen , må gjerne sende ham en SMS og invitere ham inn her på MCsiden.bo.
Du finner tlf.nummeret hans på 1881.no ...
Du finner tlf.nummeret hans på 1881.no ...

________________________________________________________________________
Setter du pris på MCsiden.no og ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet? Sjekk alternativene her .
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
Setter du pris på MCsiden.no og ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet? Sjekk alternativene her .
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering

- dypen
- Innlegg: 4496
- Registrert: 28 mai 2018, 20:55
- Motorsykkelen din: 1290SAS & K1600GT
- Sted: Lillestrøm
Re: Lillestrøm - India på 4 uker med Royal Enfield
Fortalte om tråden her og ønsket han velkommen til mcsiden.no så får vi se om han vil registrere seg og dele litt fra turen 

dypen
Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60, Suzuki AC 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT

Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60, Suzuki AC 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT
- dypen
- Innlegg: 4496
- Registrert: 28 mai 2018, 20:55
- Motorsykkelen din: 1290SAS & K1600GT
- Sted: Lillestrøm
Re: Lillestrøm - India på 4 uker med Royal Enfield
Dag 11 på vei til å passere den Tyrkiske grense i løpet av dagen …
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
dypen
Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60, Suzuki AC 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT

Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60, Suzuki AC 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT
Re: Lillestrøm - India på 4 uker med Royal Enfield
Artig å følge med på.

- dypen
- Innlegg: 4496
- Registrert: 28 mai 2018, 20:55
- Motorsykkelen din: 1290SAS & K1600GT
- Sted: Lillestrøm
Re: Lillestrøm - India på 4 uker med Royal Enfield
Da fikk jeg svar på meldinga …

Hei, vi på MCsiden.no har lest om turen din til India som det også er opprettet egen tråd om. Vi ønsker deg god turDu er velkommen til mcsiden.no Mvh ….
www.mcsiden.no
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
dypen
Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60, Suzuki AC 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT

Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60, Suzuki AC 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT
-
OnlineAJ
- Administrator
- Innlegg: 37015
- Registrert: 30 sep 2006, 18:46
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Sted: Lunner på Hadeland
- Kontakt:
Re: Lillestrøm - India på 4 uker med Royal Enfield
Se der, gitt!
Så bra
!
Kanskje MC-eventyreren fra Lillestrøm melder seg på i løpet av turen
?
Og med det, alle mulige lykkeønskninger for resten av turen
!
Så håper vi selvfølgelig å høre nærmere om hvordan Royal Enfield'en taklet turen.
Så bra

Kanskje MC-eventyreren fra Lillestrøm melder seg på i løpet av turen

Og med det, alle mulige lykkeønskninger for resten av turen

Så håper vi selvfølgelig å høre nærmere om hvordan Royal Enfield'en taklet turen.
________________________________________________________________________
Setter du pris på MCsiden.no og ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet? Sjekk alternativene her .
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
Setter du pris på MCsiden.no og ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet? Sjekk alternativene her .
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering

- Gammelsmurfen
- Innlegg: 1121
- Registrert: 09 nov 2020, 19:05
- Motorsykkelen din: BMW F850GS Rally 2022
Re: Lillestrøm - India på 4 uker med Royal Enfield
Spenstig prosjekt!
Har litt sansen for den klassiske look'n til flere av modellene fra Royal Enfield.
Men de egner seg kanskje best som bysykler eller kortere turer pga. Motorkraft.
Men for all del, når man ser hvor langt noen reiser på moped så er jo dette luksus.
Snakket med en på mc-parkeringen på jobb tidligere i sommer.
Han hadde en helt ny RE. Jeg er litt usikker nå om det var en Interceptor eller en super meteor. Men 2-sylindret 650 var det i hvert fall. Egentlig ganske kul sykkel, ser gammel ut uten å være det.
Sent fra min SM-S901B via Tapatalk
Har litt sansen for den klassiske look'n til flere av modellene fra Royal Enfield.
Men de egner seg kanskje best som bysykler eller kortere turer pga. Motorkraft.
Men for all del, når man ser hvor langt noen reiser på moped så er jo dette luksus.
Snakket med en på mc-parkeringen på jobb tidligere i sommer.
Han hadde en helt ny RE. Jeg er litt usikker nå om det var en Interceptor eller en super meteor. Men 2-sylindret 650 var det i hvert fall. Egentlig ganske kul sykkel, ser gammel ut uten å være det.
Sent fra min SM-S901B via Tapatalk
- dypen
- Innlegg: 4496
- Registrert: 28 mai 2018, 20:55
- Motorsykkelen din: 1290SAS & K1600GT
- Sted: Lillestrøm
Re: Lillestrøm - India på 4 uker med Royal Enfield
Det er faktisk 8 modeller å velge i fra 350 cc til 650 cc og pris fra kr 59900,- til kr 124900,- Den største 650 cc kan leveres i SUPER METEOR 650. INTERCEPTOR 650 og CONTINENTAL GT 650 Ser fine ut med classic look
Den eneste jeg har prøvekjørt som omtalt her inne tidligre er Royal Enfield HIMALAYAN 411 som Mandeep Sakhi kjører.

dypen
Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60, Suzuki AC 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT

Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60, Suzuki AC 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT
- dypen
- Innlegg: 4496
- Registrert: 28 mai 2018, 20:55
- Motorsykkelen din: 1290SAS & K1600GT
- Sted: Lillestrøm
Re: Lillestrøm - India på 4 uker med Royal Enfield
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
dypen
Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60, Suzuki AC 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT

Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60, Suzuki AC 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT