Pris er av stor betydning - men jeg kommer fra en måned ++ på tur i MC-Bobil og skal nok både få til og nyte litt luksus for denne turen..
I mine tanker er det en mulighet for at jeg parkerer MC_Bobilen hos Scandinavisk Motorsykkel Center og starter på vår "midtsommartur" derifra og kjører nedover mot Kåseberga på torsdagen -- ca 8 timers tur
Men som noen sa over 1000,- pr overnatting er litt for mye luksus for meg...
Jeg er i tvil om jeg kommer til å kjøre CBX eller Pan -- for en MC-tur er nok Pan - mest praktisk...
Olands-Camping-Resort-Upptack-Oland_1.jpg
Når det gjelder Øland kunne jeg ha tenkt meg 2 overnattinger , for meg tror jeg det blir en engangs hendelse- da synes jeg det blir litt avstumpa og bare overnatte.. kommer man til Øland på lørdag så kan man sightseeing på søndag og starte videre mandagsmorgen. Hva syns dere?
Kanskje få brukt badebuksa - for engang skyld-- det er vel borti 20 år siden sist..
SÅ - hvor går turen videre fra Øland ???
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
Nyskjærrig - lurer på hva som er bak neste sving - når det er fastslått - så blir man rastlaus og lurer på hva som er bak den neste -- å sånn går livet - av og til tar nyskjærrigheta pause og da kan man avspore ei stund - til å bli kjent med folk og gjøre betjentskaper om til vennskap -- og ikke minst kan kroppen ha sine gode stunder og da gjelder det å enten nyte livet eller få noe gjort. Det siste skyves det ofte på, skal man være ærlig..