Adventure Days 2011

... om sesongstart, tips og råd til turer, treff, og om steder aktive MC-folk møtes.
Svar
Brukeravatar
Bringisen
Innlegg: 1725
Registrert: 15 des 2010, 16:47
Motorsykkelen din: BMW R1200GS 2014
Sted: Bergen

Adventure Days 2011

Legg inn av Bringisen »

Nå er dette treffet over men vil bare fortelle litt om denne samlingen som kanskje like greit kan kalles et treff.

Treffet ble arrangert forrige helg fra torsdag til søndag ved Saffsen i Sverige og er en samling for mennesker med Adventure sykler.

I disse dagene kan man delta på kurs , foredrag og fellesturer av forskjellig vanskelighetsgrader på grus og skogsveier. Her er utstillere på plass hver dag med salg av forskjellig og froksot/middagsbuffeene er veldig flotte og godt organisert.
Her er verkstedsbiler og mulighet for å legge om dekk m.m.
Man bor i flotte tømmerhytter og treffet har omtrent plass til 600+.

Det var min første gang på dette treffet i år men vi er en gjeng som allerede har lagt neste år inn i planene. Er virkelig å anbefale.

Fikk forøvrig prøvd sykkelen min skikkelig på grus her og fikk en flott tur på 83 mil hver vei fra Bergen.
Jeg må få skryte litt av sykkelen her , 83 mil gikk unna med kun 2 stopp og sykkelen er komfortabel og en virkelig milsluker. På grusen er den lett å kontrollere og flyter stabilt på slike veier , men til neste år planlegger jeg å få lagt om til skikkelige grusdekk på plassen. Kan få lagt om til kombidekkene igjen når man skal hjem fra treffet. :prf
2014 BMW R1200GS, Farge: Bluefire, m/ Dynamic ESA II, Aktiv fjæring DDC, Automatic Stability Control ASC , Digital Traction Control DTC, Cruice kontroll , Dekktrykksovervåking ,ABS Pro , LED Hovedlys , Dagslys kjørelys , LED Ekstralykter , Kjørecomputer Pro , LED Blinklys , Tyverialarm , BMW Navigator V , BMW Veltebøyle , Touratech øvre veltebøyle , BMW Motorbeskyttelse , GIVI Trekker sorte Alu-vesker m/tilbehør , Krom Eksosrør , Varmeholker og Håndtakbeskyttere.

Svar