Tregt blinklys

... om verktøy, service, tekniske og mekaniske problemer, reparasjoner og modifiseringer
Brukeravatar
ejs
Innlegg: 1635
Registrert: 25 jun 2004, 23:52
Motorsykkelen din: Moto Guzzi California EV 1999 modell
Sted: 4645 Nodeland

Re: Tregt blinklys

Legg inn av ejs »

12,7 er vanlig.
13,4 er veldig lav ladespenning
Prøve å måle spenning når du kinner.bør vel ligge på 10 volt++ :-k
Regner med at batteriet er gammelt ?
If it ain't broke, I'll break it.

cannon
Innlegg: 2264
Registrert: 13 feb 2011, 15:43
Motorsykkelen din: Honda cbr929rr 2000, Yamaha YZF R1 2006

Re: Tregt blinklys

Legg inn av cannon »

Spray inn litt crc565 i venstre styrebryter. Det vil trolig løse både blink og lysproblem.

Brukeravatar
sfRoyal
Innlegg: 36
Registrert: 11 okt 2016, 09:10
Motorsykkelen din: Honda VFR800Fi

Re: Tregt blinklys

Legg inn av sfRoyal »

cannon skrev: 19 apr 2017, 02:14 Spray inn litt crc565 i venstre styrebryter. Det vil trolig løse både blink og lysproblem.
Prøvde dette i går, og ser ut til å ha hjulpet med litt enkel garasjetesting, dessverre er det ikke mulig å få testet skikkelig før været blir bedre. Har tidlgiere prøvd samme fiks på kontrolleren til varmeholkene uten suksess, men gjorde tilsvarende på den andre kontrolleren (Fant plutselig en til), og ser ut til å ha løst problemene jeg hadde der også. Takker for hjelpen!

cannon
Innlegg: 2264
Registrert: 13 feb 2011, 15:43
Motorsykkelen din: Honda cbr929rr 2000, Yamaha YZF R1 2006

Re: Tregt blinklys

Legg inn av cannon »

sfRoyal skrev: 21 apr 2017, 08:50
cannon skrev: 19 apr 2017, 02:14 Spray inn litt crc565 i venstre styrebryter. Det vil trolig løse både blink og lysproblem.
Prøvde dette i går, og ser ut til å ha hjulpet med litt enkel garasjetesting, dessverre er det ikke mulig å få testet skikkelig før været blir bedre. Har tidlgiere prøvd samme fiks på kontrolleren til varmeholkene uten suksess, men gjorde tilsvarende på den andre kontrolleren (Fant plutselig en til), og ser ut til å ha løst problemene jeg hadde der også. Takker for hjelpen!
Har hatt samme problem med min Honda. I kjølig vær vår og høst. Crc funker som en quickfix. Anbefaler på skru opp bryteren og gjøre rent. Det er skitt og fuktighet som får bryterene til å fuske. Bruk gjerne crc el vd40 og litt trykkluft ved rengjøring.

Svar