Ombygging av Honda Shodow el anlegg

... om verktøy, service, tekniske og mekaniske problemer, reparasjoner og modifiseringer
Svar
sølvpilen
Innlegg: 1
Registrert: 26 mar 2019, 23:43
Motorsykkelen din: Honda Shadow 700 VT 1984

Ombygging av Honda Shodow el anlegg

Legg inn av sølvpilen »

Hei, yngstemann klør seg i hodet. Bygger om en 84 Shadow VT 700 til bopper. Han har sett
for seg å forenkle el anlegget og har startet med friskt mot med fjerning av det meste :-)
Noen som har erfaringer ? Flott hvis du bor i nærheten av Oslo og ev kunne ta en liten jobb
som rådgiver. :)

Brukeravatar
Juicebox
Innlegg: 849
Registrert: 11 mai 2015, 23:46
Motorsykkelen din: -

Re: Ombygging av Honda Shodow el anlegg

Legg inn av Juicebox »

https://www.krankmotostudio.no/collecti ... -kabelsett

En enkel liten og oversiktelig styringsboks som jeg ser for meg er lett å jobbe med. Nytt kabelsett som gjør det enklere også!

Brukeravatar
KåreDump
Innlegg: 709
Registrert: 27 feb 2015, 15:24
Motorsykkelen din: Støypjernskomfyr med vesker

Re: Ombygging av Honda Shodow el anlegg

Legg inn av KåreDump »

Juicebox skrev: 27 mar 2019, 04:40 https://www.krankmotostudio.no/collecti ... -kabelsett

En enkel liten og oversiktelig styringsboks som jeg ser for meg er lett å jobbe med. Nytt kabelsett som gjør det enklere også!
Har hørt MYE positivt om den der!! Skal være relativt idiotsikker mht kortsluttning +++ :twothumbs:
I never apologize.
I'm sorry, but that's just the way I am.

Brukeravatar
Juicebox
Innlegg: 849
Registrert: 11 mai 2015, 23:46
Motorsykkelen din: -

Re: Ombygging av Honda Shodow el anlegg

Legg inn av Juicebox »

KåreDump skrev: 27 mar 2019, 10:18 Har hørt MYE positivt om den der!! Skal være relativt idiotsikker mht kortsluttning +++ :twothumbs:
Stemmer! De funker også som sikringsboks! Flere innstillinger på hvert uttak som man kan enkelt nerde med når man har lagt opp anlegget, feks blinklys der man kan velge mellom pulsering eller blinking, autoblink eller manuell og lignende... :twothumbs:

Svar