Anbefalinger av MC presenning?

... om verktøy, service, tekniske og mekaniske problemer, reparasjoner og modifiseringer
mekkern
Innlegg: 7542
Registrert: 06 nov 2008, 22:42
Motorsykkelen din: flere -til div kjøring.
Sted: Tranby

Re: Anbefalinger av MC presenning?

Legg inn av mekkern »

Bjerknez skrev: 08 mai 2019, 15:35
mekkern skrev: 08 mai 2019, 15:16 Har et par trekk i forskjellig størrelse fra Biltema som jeg bruker når noen sykler må stå ute-disse har fungert helt etter hensikten-selv om de er "tette" .. Det er jo åpent under sykkelen,så eventuell fuktighet kan ventileres..
Skal'n ha seg et nummer, så finn ei som er ventilert si :knegg (Går med skjørt)

Nja...joda... er nok litt jåleri ute å går her altså, jeg skal innrømme det. Nå var jeg heller ikke ute etter noe voldsomt dyrt, bare så det er sagt, men Biltema holder jeg meg unna. Kan godt hende den duger, men jeg må vel inrømme at det røsker ikke akkurat i juvelene når jeg ser det Biltema emblemet altså. Spesielt ikke når Biltema også er dyrere enn ett par andre steder jeg har sett.

Men jeg er samtidig klar over at man sikkert hadde klart seg med et stretchlaken også... :redface
er nå bare sølvfarget uten logo..... :lol :lol
当有疑问时踢你的敌人在生殖器上,你可以道歉后

Brukeravatar
Bjerknez
Innlegg: 22753
Registrert: 06 aug 2013, 00:59
Motorsykkelen din: Triumph Rocket III GT
Sted: Fredrikstad
Kontakt:

Re: Anbefalinger av MC presenning?

Legg inn av Bjerknez »

mekkern skrev: 08 mai 2019, 15:52
Bjerknez skrev: 08 mai 2019, 15:35
mekkern skrev: 08 mai 2019, 15:16 Har et par trekk i forskjellig størrelse fra Biltema som jeg bruker når noen sykler må stå ute-disse har fungert helt etter hensikten-selv om de er "tette" .. Det er jo åpent under sykkelen,så eventuell fuktighet kan ventileres..
Skal'n ha seg et nummer, så finn ei som er ventilert si :knegg (Går med skjørt)

Nja...joda... er nok litt jåleri ute å går her altså, jeg skal innrømme det. Nå var jeg heller ikke ute etter noe voldsomt dyrt, bare så det er sagt, men Biltema holder jeg meg unna. Kan godt hende den duger, men jeg må vel inrømme at det røsker ikke akkurat i juvelene når jeg ser det Biltema emblemet altså. Spesielt ikke når Biltema også er dyrere enn ett par andre steder jeg har sett.

Men jeg er samtidig klar over at man sikkert hadde klart seg med et stretchlaken også... :redface
er nå bare sølvfarget uten logo..... :lol :lol
Hah... lurer ikke meg. Jeg er sikker på at det er en liten merkelapp et sted som det står Biltema på :knegg

Brukeravatar
kgjersda
Innlegg: 645
Registrert: 24 apr 2017, 11:58
Motorsykkelen din: S1000RR -22, CBR1000RR -05

Re: Anbefalinger av MC presenning?

Legg inn av kgjersda »

Var akkurat ute og sjekket. Ikkje ein einaste Biltema-logo. Ikkje eingong på merkelappen. :lol
Det evige beitet: Rieju RMX 50 // Yamaha DT125RE // Yamaha Fazer FZS600 // Yamaha MT-10 SP -17
I stallen: BMW S1000RR -22 // Honda CBR1000RR -05 (Banesykkel)

45316
Innlegg: 920
Registrert: 24 apr 2013, 12:58
Motorsykkelen din: ZZR600 98mod

Re: Anbefalinger av MC presenning?

Legg inn av 45316 »

Må ikke glemme at sykkelen vil gå i oppløsning hvis du bruker et trekk fra Biltema, har fra sikre kilder at det innholder enorme mengder avanserte maursyre og aceton...

Sent fra min BLA-L29 via Tapatalk


Brukeravatar
Bjerknez
Innlegg: 22753
Registrert: 06 aug 2013, 00:59
Motorsykkelen din: Triumph Rocket III GT
Sted: Fredrikstad
Kontakt:

Re: Anbefalinger av MC presenning?

Legg inn av Bjerknez »

Jaja, jeg stoler på mekkern. Ble kjøpt på Biltema. Så får vi se om den innfrir....

Svar