Bytte av lys foran.

... om verktøy, service, tekniske og mekaniske problemer, reparasjoner og modifiseringer
Brukeravatar
Bjerknez
Innlegg: 22867
Registrert: 06 aug 2013, 00:59
Motorsykkelen din: Triumph Rocket III GT
Sted: Fredrikstad
Kontakt:

Re: Bytte av lys foran.

Legg inn av Bjerknez »

pingvin skrev: 26 mar 2021, 15:09
Gammelsmurfen skrev: 26 mar 2021, 14:30 Men siden du skriver LED-lykter pingvin, så har du kanskje det originalt eller at lykta er laget for LED?
For det er i så fall stor forskjell når lykta er laget for LED opprinnelig, eller om man setter en LED-pære i en lykt som er laget for halogen.
Ja, byttet ut hele lykta på 690en som vist under. På 450en kjøpte jeg LED bar for 300,- på ebay, funker som ei kule :thumleft

Bilde
76E03B26-50CC-4EBE-A0D0-7BEA3304DB70.jpeg
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.

Brukeravatar
Gammelsmurfen
Innlegg: 1289
Registrert: 09 nov 2020, 19:05
Motorsykkelen din: BMW F850GS Rally 2022

Re: Bytte av lys foran.

Legg inn av Gammelsmurfen »

MCnoob skrev: 26 mar 2021, 19:15 Husker plutselig nå som du nevnte det blå-hvite lyset, at jeg også misliker dette når en bil kommer mot meg. Er kanskje finere når dette er foran en selv og ikke kommer imot. Tror jeg dropper LED prosjektet.

Tusen takk for meget gode tilbakemeldinger om lysbruk innen LED.
Tror du gjør lurt i det, er også for trangt i/bak en del lykter til å få plass til den kladden med kjøleribber/vifte.
Fort gjort at det gnisser på annen kabling som veldig ofte er rutet rett bak.
På noen lykter vil du også slite med tetningen grunnet utformingen av gummitetningen rundt sokkelen.
Får du fukt i lykta blir det gjerne flere problemer...

Svar