Varsellampe ukjent

... om verktøy, service, tekniske og mekaniske problemer, reparasjoner og modifiseringer
Brukeravatar
Onsløv
Innlegg: 1654
Registrert: 16 okt 2009, 21:03
Motorsykkelen din: F800ST
Sted: bærgen

Re: Varsellampe ukjent

Legg inn av Onsløv »

mfajf skrev:
Intruder skrev:Å late som ingenting ved røde lyssymboler blir ofte dyrt,lykke til og god jul ! :) :thumleft
Helt enig.
Rødt er "Stopp umiddelbart". Gult eller orange er noe som må sjekkes opp, men turen kan fortsette hjem for å finne ut hva som er feil. Grønt har jeg ikke peiling på :D
Jan
Grønt = Slå av blinklyset
Mvh
Kristian
Nå: '10 BMW F800ST
Før: '00 Honda NT650 Deauville, '01 Yamaha XJ 900 Diversion, 01 Kawasaki GPZ 500S,

l-k-p
Innlegg: 169
Registrert: 01 apr 2009, 20:56
Motorsykkelen din: Flere

Re: Varsellampe ukjent

Legg inn av l-k-p »

Leonberger84 skrev:Ja 06-modell, rx-1 apex heter den.. Nå er jeg sikkert blind her...men finner ikke eierhåndbok for snøscooter, bare til vanlig scooter og motorsykkel.. kan du lage en link? Internett er ikke min sterkeste side:)
Gå inn på HSP scooterforum.no.Der er det haugevis av snøscootereksperter.Hilsen en som kjører Ski-doo mach z 780.

Brukeravatar
mfajf
Innlegg: 105
Registrert: 02 mar 2009, 07:32
Motorsykkelen din: Yamaha TDM 900A 2008
Sted: Bergen

Re: Varsellampe ukjent

Legg inn av mfajf »

Onsløv skrev:
mfajf skrev:
Intruder skrev:Å late som ingenting ved røde lyssymboler blir ofte dyrt,lykke til og god jul ! :) :thumleft
Helt enig.
Rødt er "Stopp umiddelbart". Gult eller orange er noe som må sjekkes opp, men turen kan fortsette hjem for å finne ut hva som er feil. Grønt har jeg ikke peiling på :D
Jan
Grønt = Slå av blinklyset
Ja, det er faktisk lett å glemme. Kan jo resultere i katastrofe. Kanskje verre enn rødt :)
Jan

Svar