Telefon mount problemer

... om verktøy, service, tekniske og mekaniske problemer, reparasjoner og modifiseringer
Brukeravatar
Julmarri
Innlegg: 26
Registrert: 20 jul 2021, 22:13
Motorsykkelen din: Kawasaki Ninja 650 2022 & Kawasaki Z900 SE

Re: Telefon mount problemer

Legg inn av Julmarri »

rolf-arne skrev: 27 mar 2022, 23:29 Har fått svar fra QuadLock;


Nick C (Quad Lock Support )

Mar 28, 2022, 8:01 GMT+11

Hi Rolfe,

Thank you for reaching out to Quad Lock Support Team.

I checked the link that you provided.

The customer in this video DIY-ed the installation process. While we do not advise this, this installation is at the customer's discretion.

As you can see the Fork Stem on the bike has a Hexagonal hole which is not recommended.

The Fork Stem Mount has been designed to be installed on bikes with an opening at the top of their fork stem.

The mount comes with 2 sets of spacers and can fit stems between 12.7mm and 24mm.

This tube must be a consistent width all the way down and have no lip at the opening of the stem.
Takker :thumleft da må jeg nok finne et annet feste, kanskje det finnes noe av ram mount som kan brukes :-k
Honda CB500F 2016 ➡️ Kawasaki Z650 2021 ➡️ Kawasaki Ninja 650 2022

Brukeravatar
Julmarri
Innlegg: 26
Registrert: 20 jul 2021, 22:13
Motorsykkelen din: Kawasaki Ninja 650 2022 & Kawasaki Z900 SE

Re: Telefon mount problemer

Legg inn av Julmarri »

Bjerknez skrev: 27 mar 2022, 23:30 Hvem vet... kanskje jeg redda noen sitt liv i kveld....

Men nå var jeg kanskje litt for høy på meg selv muligens... :knegg
Vil håpe de fleste skjønner at dette ikke er lurt :crazy:
Honda CB500F 2016 ➡️ Kawasaki Z650 2021 ➡️ Kawasaki Ninja 650 2022

Brukeravatar
rolf-arne
Innlegg: 2137
Registrert: 20 aug 2018, 20:28
Motorsykkelen din: Pan European 1100 -1995, CBX 1000
Sted: Nordvågen,Nordkapp
Kontakt:

Re: Telefon mount problemer

Legg inn av rolf-arne »

Julmarri skrev: 27 mar 2022, 23:27
Bjerknez skrev: 27 mar 2022, 23:25 Oj, der sitter det en 14mm bolt. Næh.. den er sikkert bare til pynt... :lol
Jaja bare å kaste :lol :lol
Det er ikke sikkert - - kan du ta bilde av den bolten du har på sykkelen. Det jeg tenker på er om du får QuadLock delen til å passe i umbrako hullet så kan du ta ut bolten og bore opp fra undersiden - det skal ikke svekke bolten MED MINDRE DEN ER AV ALUMINIMUM - da kan du få dybde nok til Quadèn .... det forutsetter jo at quadèn passer i umbrakoen
Nyskjærrig - lurer på hva som er bak neste sving - når det er fastslått - så blir man rastlaus og lurer på hva som er bak den neste -- å sånn går livet - av og til tar nyskjærrigheta pause og da kan man avspore ei stund - til å bli kjent med folk og gjøre betjentskaper om til vennskap -- og ikke minst kan kroppen ha sine gode stunder og da gjelder det å enten nyte livet eller få noe gjort. Det siste skyves det ofte på, skal man være ærlig..

mekkern
Innlegg: 7569
Registrert: 06 nov 2008, 22:42
Motorsykkelen din: flere -til div kjøring.
Sted: Tranby

Re: Telefon mount problemer

Legg inn av mekkern »

Få noen til å maskinere en ny bolt som kan brukes er jo mulig også- en med en hylse på toppen og tilspenning med sekskant.

Men husk å ha vibrasjonsdemper så ikke kameraet på tlf går i filler.
当有疑问时踢你的敌人在生殖器上,你可以道歉后

Svar