Verksted i Oslo til å legge om dekk

... om verktøy, service, tekniske og mekaniske problemer, reparasjoner og modifiseringer
Svar
Brukeravatar
Loyfex
Innlegg: 10
Registrert: 11 mar 2021, 08:11
Motorsykkelen din: GSX-R 750

Verksted i Oslo til å legge om dekk

Legg inn av Loyfex »

Hei, vet noen om et kurrant verksted / eventuelt privatpersoner som legger om og balanserer dekk i Oslo? Gjerne uten lang bestillingstid etc.

Brukeravatar
supersic
Innlegg: 458
Registrert: 31 jan 2016, 14:54
Motorsykkelen din: SpeedTriple
Sted: Skedsmokorset

Re: Verksted i Oslo til å legge om dekk

Legg inn av supersic »

Har benyttet MC Partner på Skedsmokorset, da kom jeg med dekk også, husker ikke prisen men det var ikke så ille tatt i betraktning at jeg ikke kjøpte dekk der.

Brukeravatar
Gammelsmurfen
Innlegg: 1276
Registrert: 09 nov 2020, 19:05
Motorsykkelen din: BMW F850GS Rally 2022

Re: Verksted i Oslo til å legge om dekk

Legg inn av Gammelsmurfen »

supersic skrev: 12 jun 2022, 15:52 Har benyttet MC Partner på Skedsmokorset, da kom jeg med dekk også, husker ikke prisen men det var ikke så ille tatt i betraktning at jeg ikke kjøpte dekk der.
Samme her, betalte 350,- pr. hjul inkl. avbalansering, jeg kom med løse hjul, egne dekk og nye slanger+felgbånd.
Helt fair pris syns jeg, siden jeg ikke hadde kjøpt dekk og slanger via dem.

Brukeravatar
Loyfex
Innlegg: 10
Registrert: 11 mar 2021, 08:11
Motorsykkelen din: GSX-R 750

Re: Verksted i Oslo til å legge om dekk

Legg inn av Loyfex »

Gikk for Vianor på Ensjø. De fikset dekk, montering på felg og balansering for 3550. Det billigste jeg fant dekket løst for på internett var 3100. Så 450 for montering og balansering. Ikke kjempedeal, ikke krise, men fornøyd uansett.

Brukeravatar
Bjerknez
Innlegg: 22748
Registrert: 06 aug 2013, 00:59
Motorsykkelen din: Triumph Rocket III GT
Sted: Fredrikstad
Kontakt:

Re: Verksted i Oslo til å legge om dekk

Legg inn av Bjerknez »

Jeg har vertfall fått pris på 1.600 kroner for av/påmontering av hjul på sykkel inkludert omlegg fremme og bak. Da kommer jeg med dekkene selv som kostet 4.600 kroner.

Synes dette var en helt grei pris tatt i betrakning at jeg kjøpte dekkene selv og at dem monterer dem av/på sykkel for meg. Siden dekkene mine krever litt heftigere omleggingsmaskin (bakdekket vertfall) så er det bare bilsjapper som har maskiner utenom seriøse MC forhandlere som takler 240 brede hjul. Men bilsjapper kan jo ikke montere hjul av/på sykkel lovlig og de færreste gjør det også, så da har jeg kun en mulighet egentlig.

EDIT:
Ser nå at du du er ute etter et sted i Oslo. Jeg har fått pris hos AGM i Sarpsborg.

TmzJ
Innlegg: 10
Registrert: 08 jul 2021, 20:56
Motorsykkelen din: Harley -Davidson FXR
Sted: Oslo

Re: Verksted i Oslo til å legge om dekk

Legg inn av TmzJ »

hos HDmechanic har dem, og gjør mens du venter : hdmechanic.no
_________________________________________________________________________
Harley Davidson Custom - Verksted og butikk - https://hdmechanic.no :twothumbs:

Svar