Ombygging/konvertering av eikefelger til slangeløse dekk: noen med erfaringer?
- AJ
- Administrator
- Innlegg: 38711
- Registrert: 30 sep 2006, 18:46
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Bosted: Lunner på Hadeland
- Kontakt:
Ombygging/konvertering av eikefelger til slangeløse dekk: noen med erfaringer?
Det er jo fortsatt vinter så det holder her jeg bor.
Og da bruker man kanskj en smule for mye tid på nettet hvor man til stadighet finner ting & tanf og løsninger som frister til kjøp.
Men... kanskje det er lurt å ha litt is i magan sånn at man ikke gaper over for mye og i tillegg gjør noen mindre lure kjøp...
Uansett, jeg kom over et spesielt interesant produkt jeg vurderer, nemlig konverteringssett for eikefelger med slange til slangeløse felger.
Har sett på Outex løsningen.
Men før jeg evt. smeller avgårde en bestilling hører jeg gjerne fra forumbrukere her på Mcsiden.no som har erfaring med slik konvertering. Som f.eks. Honda Africa Twin/CRF eiere og Moto Guzzi V85 TT eiere av de første årsmodellene.
Er selvsagt interessert i å høre andres erfaringer med andre konverteringsløsninger enn Outex også:
https://woodyswheelworks.com/products/o ... 4d99&_ss=r
Og da bruker man kanskj en smule for mye tid på nettet hvor man til stadighet finner ting & tanf og løsninger som frister til kjøp.
Men... kanskje det er lurt å ha litt is i magan sånn at man ikke gaper over for mye og i tillegg gjør noen mindre lure kjøp...
Uansett, jeg kom over et spesielt interesant produkt jeg vurderer, nemlig konverteringssett for eikefelger med slange til slangeløse felger.
Har sett på Outex løsningen.
Men før jeg evt. smeller avgårde en bestilling hører jeg gjerne fra forumbrukere her på Mcsiden.no som har erfaring med slik konvertering. Som f.eks. Honda Africa Twin/CRF eiere og Moto Guzzi V85 TT eiere av de første årsmodellene.
Er selvsagt interessert i å høre andres erfaringer med andre konverteringsløsninger enn Outex også:
https://woodyswheelworks.com/products/o ... 4d99&_ss=r
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
- AJ
- Administrator
- Innlegg: 38711
- Registrert: 30 sep 2006, 18:46
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Bosted: Lunner på Hadeland
- Kontakt:
Re: Ombygging/konvertering av eikefelger til slangeløse dekk: noen med erfaringer?
Se der, ja!
Selges også på eBay til en akseptabel pris.
Her var det også mye nyttig info :
https://www.ebay.com/itm/304780452443
Selges også på eBay til en akseptabel pris.
Her var det også mye nyttig info :
https://www.ebay.com/itm/304780452443
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
-
- Innlegg: 7751
- Registrert: 06 nov 2008, 22:42
- Motorsykkelen din: flere -til div kjøring.
- Bosted: Tranby
Re: Ombygging/konvertering av eikefelger til slangeløse dekk: noen med erfaringer?
bortsett fra eikehullene er det også andre forskjeller.
Man mangler også den indre tetteflaten kalt safetyhump.
Tubetype.
vs tubeless
Så dekkene vil lettere miste luft og sitter ikke like fast i felgkanten.
Man mangler også den indre tetteflaten kalt safetyhump.
Tubetype.
vs tubeless
Så dekkene vil lettere miste luft og sitter ikke like fast i felgkanten.
当有疑问时踢你的敌人在生殖器上,你可以道歉后
- AJ
- Administrator
- Innlegg: 38711
- Registrert: 30 sep 2006, 18:46
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Bosted: Lunner på Hadeland
- Kontakt:
Re: Ombygging/konvertering av eikefelger til slangeløse dekk: noen med erfaringer?
Grei og nyttig info, dette.
Men det var altså ikke først og fremst dette jeg lurte på...
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
Re: Ombygging/konvertering av eikefelger til slangeløse dekk: noen med erfaringer?
Var det min sykkel ville jeg kjørt med slanger. I tilfelle du skulle ønske å konvertere ville jeg venta til første dekkbytte og da vil jeg tro du kan rulle på 10k til 14k kilometer først :)
dypen "You can never escape the FOG (Fast Old Guys)" "Min MC Logg her"
Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2, BMW R 1250 GS Adventure
Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2, BMW R 1250 GS Adventure
- AJ
- Administrator
- Innlegg: 38711
- Registrert: 30 sep 2006, 18:46
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Bosted: Lunner på Hadeland
- Kontakt:
Re: Ombygging/konvertering av eikefelger til slangeløse dekk: noen med erfaringer?
Hvis konvertering så kommer det først til å skje i forb. med første dekkbytte, ja.
Med et dekkbytte annet hvert år, som antakelig vil være mest sannsynlig på V7'ern så er det noen vurderinger som skal gjøres om konvertering egentlig har noen hensikt, praktisk såvel som økonomisk...
Men er fortsatt interessert i å høre om noen erfaringer, gode som dårlige, med slike konverteringssett som OutEx jeg linket til i første innlegg.
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
- AJ
- Administrator
- Innlegg: 38711
- Registrert: 30 sep 2006, 18:46
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Bosted: Lunner på Hadeland
- Kontakt:
Re: Ombygging/konvertering av eikefelger til slangeløse dekk: noen med erfaringer?
Fikk dette svaret på Facebooksiden til Moto Guzzi klubben i dag:
Og har nå sendt e-post til den lokale MG-forhandleren/verkstedet om montering av et slikt sett er noe de kan gjøre i forb, med dekkbytte, evt. vinterlagring/service.
Usikker på om jeg tar sjansen på å gå løs på en slik jobb selv...
Og har nå sendt e-post til den lokale MG-forhandleren/verkstedet om montering av et slikt sett er noe de kan gjøre i forb, med dekkbytte, evt. vinterlagring/service.
Usikker på om jeg tar sjansen på å gå løs på en slik jobb selv...
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
Re: Ombygging/konvertering av eikefelger til slangeløse dekk: noen med erfaringer?
Er vel ikke BARE fordeler med slangeløst, da hadde vel alle hatt det (selv om sikkert har også med kost å gjøre) :) Kan f.eks. skade dekket så mye at ikke lar seg plugge mens med slange kan man kanskje humpe seg hjem om ikke dekket for ødelagt også for det.
Men MANGE fordeler, ja. Woody er jo legende innen MC felger så borger vel for kvalitet.
Bygget om 690 SMC 17" felger til slangeløse med Tech7. Fungerte bra selv om felgen ikke har riktig geometri på felgen som Mekkern poengterer. Riktignok liten lekkasje så måtte toppe opp med luft inne i mellom på ene hjulet men skylder på slurv med Tech7 rundt eike.
Men MANGE fordeler, ja. Woody er jo legende innen MC felger så borger vel for kvalitet.
Bygget om 690 SMC 17" felger til slangeløse med Tech7. Fungerte bra selv om felgen ikke har riktig geometri på felgen som Mekkern poengterer. Riktignok liten lekkasje så måtte toppe opp med luft inne i mellom på ene hjulet men skylder på slurv med Tech7 rundt eike.
2019 Triumph Scrambler 1200
2017 KTM 450 EXC-F Six days
2017 KTM 450 EXC-F Six days
- Snekker.edvin
- Innlegg: 496
- Registrert: 30 des 2017, 23:30
- Motorsykkelen din: Yamaha TDM 850
Re: Ombygging/konvertering av eikefelger til slangeløse dekk: noen med erfaringer?
Ganske fornuftig regel: hør hva sier erfaring ….
Mekkern tipset deg til å sjekke felg formering for du slå seg los på konvertering. Ikke interesant til deg. Ok
Selgeren har et bilde og tekst med forklaring. Les om dette og sjekk felgene for du tar dette videre
Ja jeg vet hva jeg snakker og advarer deg. Har konvertert uten å høre på en erfaren MCsyklist. Måte kjøpe ny dekk og felg + fikse små skader på MC. Litt kostbar vei til å lære
Mekkern tipset deg til å sjekke felg formering for du slå seg los på konvertering. Ikke interesant til deg. Ok
Selgeren har et bilde og tekst med forklaring. Les om dette og sjekk felgene for du tar dette videre
Ja jeg vet hva jeg snakker og advarer deg. Har konvertert uten å høre på en erfaren MCsyklist. Måte kjøpe ny dekk og felg + fikse små skader på MC. Litt kostbar vei til å lære
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
- AJ
- Administrator
- Innlegg: 38711
- Registrert: 30 sep 2006, 18:46
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Bosted: Lunner på Hadeland
- Kontakt:
Re: Ombygging/konvertering av eikefelger til slangeløse dekk: noen med erfaringer?
Det er nettopp dette jeg gjør, sjekker og spør om erfaringer.Snekker.edvin skrev: ↑17 mar 2023, 17:50 Ganske fornuftig regel: hør hva sier erfaring ….
Mekkern tipset deg til å sjekke felg formering for du slå seg los på konvertering. Ikke interesant til deg. Ok
Selgeren har et bilde og tekst med forklaring. 331E8769-12C7-46BE-BFC5-9DF465AA63A6.png Les om dette og sjekk felgene for du tar dette videre
Ja jeg vet hva jeg snakker og advarer deg. Har konvertert uten å høre på en erfaren MCsyklist. Måte kjøpe ny dekk og felg + fikse små skader på MC. Litt kostbar vei til å lære
Og jeg noterer meg alle svar og erfaringer jeg får.
Noterer meg også at japanske Outex, som lager disse konverteringssettene, har laget et sett spesifikt til V7 850 Special. Tror neppe de ville tatt sjansen på lage et slikt sett om de ikke på forhånd sjekket med Moto Guzzi om felgene kan konverteres til slangeløse.
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
- Snekker.edvin
- Innlegg: 496
- Registrert: 30 des 2017, 23:30
- Motorsykkelen din: Yamaha TDM 850
Re: Ombygging/konvertering av eikefelger til slangeløse dekk: noen med erfaringer?
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
- AJ
- Administrator
- Innlegg: 38711
- Registrert: 30 sep 2006, 18:46
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Bosted: Lunner på Hadeland
- Kontakt:
Re: Ombygging/konvertering av eikefelger til slangeløse dekk: noen med erfaringer?
Selvfølgelig ønsker man ikke å ta unødige sjanser.Snekker.edvin skrev: ↑17 mar 2023, 17:50 Ganske fornuftig regel: hør hva sier erfaring ….
Mekkern tipset deg til å sjekke felg formering for du slå seg los på konvertering. Ikke interesant til deg. Ok
Selgeren har et bilde og tekst med forklaring. 331E8769-12C7-46BE-BFC5-9DF465AA63A6.png Les om dette og sjekk felgene for du tar dette videre
Ja jeg vet hva jeg snakker og advarer deg. Har konvertert uten å høre på en erfaren MCsyklist. Måte kjøpe ny dekk og felg + fikse små skader på MC. Litt kostbar vei til å lære
Dette som @mekkern påpekte var, som jeg skrev i svarinnlegget, nyttig info. Samtidig hadde jeg allerede anslått som sikkert at Moto Guzzifelgene hadde denne innvendige felgkanten siden en anerkjent produsent som japanske Outex har et konverteringssett til nettopp disse felgene i sitt sortiment. Om felgene ikke var laget for sikker konvertering, altså med denne felgkanten, ville nok helt sikkert ikke Outex laget et slikt sett.
Det er vel grunn til å tro at alle eikefelger på nyere sykler i dag, også de som krever slange, har denne felgkanten med tanke på at det benyttes slangeløse dekk på disse.
Men veldig greit å få dette endelig og uomtvistelig fastslått av en V7 850 Specialeier:
https://www.advrider.com/f/threads/moto ... t-46901863
Her et par bilder fra dette innlegget:
Så da tyder alt på at man trygt kan konvertere disse felgene.
Bare man gjør det grundig og etter boka, selvfølgelig.
Men om jeg kommer til å gjøre det er fortsatt usikkert...
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
- Snekker.edvin
- Innlegg: 496
- Registrert: 30 des 2017, 23:30
- Motorsykkelen din: Yamaha TDM 850
- AJ
- Administrator
- Innlegg: 38711
- Registrert: 30 sep 2006, 18:46
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Bosted: Lunner på Hadeland
- Kontakt:
Re: Ombygging/konvertering av eikefelger til slangeløse dekk: noen med erfaringer?
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
- AJ
- Administrator
- Innlegg: 38711
- Registrert: 30 sep 2006, 18:46
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Bosted: Lunner på Hadeland
- Kontakt:
Re: Ombygging/konvertering av eikefelger til slangeløse dekk: noen med erfaringer?
Takker
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering