KTM Sting 125 selges

Gratis annonsering (kun for private, ikke bedrifter):
Til MC, bil og ting & tang til motorsykkelturene osv., osv. ...
Svar
Brukeravatar
fikse
Innlegg: 953
Registrert: 28 apr 2011, 19:48
Motorsykkelen din: ´93Honda NX250, ´86 FZX700, ´87 Honda PX
Sted: Sund, Sotra, vest for Bergen

KTM Sting 125 selges

Legg inn av fikse »

Min niese skal selge sin Sting 125. Se finn.no

Sykkelen har hele tiden vært stelt av kyndige, og har aldri vært trimmet.

Dette er i mine øyne en aldri så liten skatt av en sykkel: Produsert i Østerrike, med nøyaktig samme kvalitet og presisjon som de beste KTM-ene. Eneste som får deg til å oppleve dette som en lettsykkel er at den har "bare" 15HK, du må piske på gassen for å få samme guffen som en tungsykkel. Jeg har kjørt sykkel siden 1985, og har kjørt mye rart oppigjennom. Denne lille tassen er det absolutt gøyeste jeg noensinne har kjørt! Rett og slett hysterisk morsom i svingene! Dempere, fjører, bremser, motor, alt "stemmer". Starter lett, går bra (125-130 KM/t og god aks), og bremsene er unormalt presise, her er det flotteste Brembo hele veien: 320mm (!!!) skive framme, stålomspunnede slanger og frambremsen har justerbart håndtak. Her snakker vi kvalitet og sikkerhet hele veien!
Idag står det Bridgestone BT 090 framme og 045 bak. Passer sykkelen fint, nesten umulig å få de til å slippe. Selv i plaskregn er det fullt mulig å få herlige "stoppies" på den! ;e

Den er kjørt 29.000KM, som er lite for en 1998 modell. Sykkelen har vært brukt som læresykkel på Rudskogen. Den har fått nytt stempel og stempelfjører, vannpumpe (med tilhørende pakninger/foringer) og diverse pakninger. Alle oljer og væsker er byttet nylig: Girolje er Royal Purple, som er noe med det beste som er å få tak i. Bremsevæske er ny. Kjølevæske er ny. Motor/gir og topp er behandlet med QMI teflon metallbehandling. Bremseklosser bak er nylig byttet, samt bakdekk. Kjede/drev er nettopp byttet til god kvalitet, type AFAM.
Ellers er det satt på "Stebel compact" kompressorhorn, som er regnet for å være det kraftigste lovlige hornet på markedet. Du blir hørt når du trykker på hornet, tro meg!
Nye linselykter fra Louis.de: H3; 1 fjern og 1 nær.
Acerbis håndbeskyttere. Nye blinklys.
Fremgaffel har hatt full service for ca 5.000KM siden, med nye pakninger og olje. Fremgaffel er av merke WhitePower, samme som du finner på de store KTM-ene.
Utseendemessig ser den ikke spesielt "sexy" ut. Jo den er tøff, men den bærer preg av å være brukt siden 1998. Plastikken er noe sliten, så den ser absolutt ikke "ny" ut. Derimot er alt det tekniske på plass. Alt virker som det skal, og det vil nok virke i flere år til. Fremdekket begynner å nærme seg modent for skifte, men fungerer fint en stund til. Bakdekk er så godt som nytt.
Rift i trekket til sadelen, så det kan være greit å få trukket ny på denne.

Personlig ville jeg gjerne hatt den selv, om jeg ikke alt hadde kjøpt en Duke125. Jeg har intet å tjene på å "reklamere" for denne sykkelen, annet enn at jeg håper at sykkelen blir solgt til en som har vett til å bruke den og stelle den :thumleft
Jeg tar gjerne imot spørsmål om sykkelen, men pris/levering må taes med kontaktinfo i annonsen. Det er ikke meg som selger sykkelen, jeg bare reklamerer litt for den her :P :p
Livet er en lek: OBS: KTM Sting 125 (1997) kommer snart for salg!

Bent Are Fikse ´93 Honda NX 250 ´86 FZX 700 (US)

Svar