NY originalalarm til CBR1000RR selges for ca 1/3 av nypris

Gratis annonsering (kun for private, ikke bedrifter):
Til MC, bil og ting & tang til motorsykkelturene osv., osv. ...
Svar
Brukeravatar
fikse
Innlegg: 953
Registrert: 28 apr 2011, 19:48
Motorsykkelen din: ´93Honda NX250, ´86 FZX700, ´87 Honda PX
Sted: Sund, Sotra, vest for Bergen

NY originalalarm til CBR1000RR selges for ca 1/3 av nypris

Legg inn av fikse »

Bestillte alarm til en Honda Deauvillle hos David Silver Spares. Det viser seg at de feilaktig hadde lagt ut en alarm til en CBR1000RR istedet for den jeg egentlig skulle ha. David Silver er 100% seriøse, og har lagt seg langflate og selvsagt tilbydt at jeg returnerer pakken og får alle utgifter dekket. Men siden pakken nå ligger her hos meg, tenkte jeg å høre om det var noen her inne som kanskje har en slik sykkel, og som vil overta pakken til samme sum som den kostet meg?
Uten at jeg har finregnet på det, mener jeg at alarmen totalt kom på knappe 1.000,- NOK å få i hus. Selger den for samme pris, pluss evt forsendelse (holder til på Sotra utenfor Bergen). Originalt ligger disse alarmene på rundt 3.000,- sist jeg sjekket.

Alarmen i seg selv er en solid enhet fra Spyball. Foruten selve alarmenheten følger det med kabelsett til CBR-en (plug&play, med hurtigkoblinger tilpasset akkurat den sykkelen og ingen andre), div monteringsdetaljer samt 2 fjernkontroller, grundig monteringsanvisning og registreringspapir.

Har hatt identisk alarm (men med annet kabelsett) til en Deauville, og den fungerte 100% perfekt i de 4 årene jeg hadde den. Virker meget solid med vanntette koblinger i samme kvalitet som en finner ellers på sykkelen.

Selve kjøpet kan avventes til feriepenger ankommer i Juni, det har ikke noe stor hast for meg å bli kvitt alarmen, men jeg vil ha en avgjørelse før kommende helg (19 mai), ellers sender jeg den tilbake.
Livet er en lek: OBS: KTM Sting 125 (1997) kommer snart for salg!

Bent Are Fikse ´93 Honda NX 250 ´86 FZX 700 (US)

Svar