Yamaha FZ6-S lagt til salg - [SOLGT]

Gratis annonsering (kun for private, ikke bedrifter):
Til MC, bil og ting & tang til motorsykkelturene osv., osv. ...
Svar
Myst
Innlegg: 141
Registrert: 14 okt 2013, 12:41
Motorsykkelen din: Honda CB125F-H
Sted: Grimstad

Yamaha FZ6-S lagt til salg - [SOLGT]

Legg inn av Myst »

Hallo folkens.

Lenge siden jeg har vært her nå. Det har vært en travel og tankefull periode, men begynner smått å få orden på ting. Det har vært en artig reise å bli kjent med MC-verdenen, kjøregleden og dere flotte folk, men alle reiser må ende ett sted. Dette er min veis ende. Litt trist å finne ut jeg ikke egner meg for denne reisen, men det er greit, man kan ikke være flink i alt. Har blitt en erfaring rikere. Jeg er fast bestemt på dette nå og setter pris på om vi ikke gjør en stor sak ut av det.

Dermed har jeg ikke bruk for sykkelen min lenger og har lagt den ut for salg: http://www.finn.no/finn/mc/used/object? ... ditAd=true eller Finn-kode: 50678174



Ellers vil jeg benytte anledningen til å takke til et godt samvær så lenge det varte, og spesielt takke de personene som har støttet meg og hjulpet så godt dere kan (prøvde hvertfall, dere vet hvem dere er). Håper jeg klarte å bidra litt med noe fornuftig hvertfall. Bloggen min lar jeg være som den er, Admin kan slette den om nødvendig. Kanskje en gang i framtida prøver jeg på nytt igjen. Inntil da ønsker jeg alle dere, gamle kjente og nye medlemmer, lykke til videre på reisen. Kjør trygt og fornøyelig.

Myst out.



Ikke helt out-out da, vil svare på eventuelle spørsmål om sykkelen.
Sist redigert av Myst den 22 aug 2014, 09:55, redigert 1 gang totalt.
Kommer og går..

Online
Brukeravatar
Bjerknez
Innlegg: 22907
Registrert: 06 aug 2013, 00:59
Motorsykkelen din: Triumph Rocket III GT
Sted: Fredrikstad
Kontakt:

Re: Yamaha FZ6-S lagt til salg

Legg inn av Bjerknez »

Det var trist å høre, men det virker som om du har tatt en avgjørelse i ro og mak og ikek snudd ryggen til i sinne, og det er bra :thumleft

En vakker dag så er du moden nok til å motstå "presset" og da regner jeg med samt håper at du kommer sterkt tilbake! :thumleft

Svar