Spleisen ser for øvrig bedre og mer "proff" ut nå med bildet jeg nylig la inn...
https://www.spleis.no/project/353379/
Kort innpå med en stor takk, @ErikWErikW skrev: 01 des 2023, 10:21 Litt knipen i første donasjon synes jeg selv, så ble litt til.....(var lønning i går ser du)
Da fikk du meg til å gjøre det sammeErikW skrev: 01 des 2023, 10:21 Litt knipen i første donasjon synes jeg selv, så ble litt til.....(var lønning i går ser du)
Er nok det antakelig. Og takk for omtanken!dypen skrev: 01 des 2023, 11:38 Du skal sjå det er korona @AJ Omtanke! Fikk selv korona for første gang for en del uker siden, lå fra lørdag til torsdag med over 40 i feber. Etter to uker forsøkte jeg å jobbe litt men det var tungt, slapp helt etter tre uker og hostefri etter nesten fem uker. Skikkelig dritt! God bedring!
Samme her. Koronavirus har alltid vært en del av "influensamixen" og vaksinene ødelegger immunforsvaret mer enn de gjør godt... (og så skal ikke jeg misjonere mer heller...).AJ skrev: 01 des 2023, 11:52 ...men jeg er fortsatt uvaksinert, hverken årlig influensavaksine, som jeg aldri har tatt i voksen alder, eller koronavaksine.
Takker for oppmuntringen, @ErikW .ErikW skrev: 01 des 2023, 14:25 @AJ, den Coronaen drar du fint i landHar en vaksine sprøyte, men blir ikke fler. Hadde Corona for 14 dager siden og er fortsatt litt snufs og litt tungpustet, men det slipper opp nå. God bedring