Slutter som moderator

Info fra forumledelsen og spørsmål, tips, forslag og ros & ris fra brukerne.
Svar
Brukeravatar
Bjerknez
Innlegg: 22748
Registrert: 06 aug 2013, 00:59
Motorsykkelen din: Triumph Rocket III GT
Sted: Fredrikstad
Kontakt:

Slutter som moderator

Legg inn av Bjerknez »

Hei folkens!

Grunnet en liten familietragedie og en totalvurdering generelt så har jeg søkt om å bli sagt opp som moderator på dette forumet. Jeg synes det har vert både utfordrende og spennende på mange måter og fått vert med på dette, men nå er tiden min over som grønnkledd for denne gang. Jeg kommer fortsatt til å være aktiv både på dette forumet og diverse andre forum, men det blir ikke noen flere moderatoroppgaver på meg på en stund.

Noen vil nok like det og andre ikke. Uansett så er det jo intet annet som skjer enn at jeg får en annen farge på nicket mitt :thumleft
Har fått bekreftet fra AJ at jeg vil bli sortkledd i løpet av morgendagen.

Vertfall ingen sure miner fra min side. Men hovedgrunnen er da altså at det har skjedd ting i nærmeste familie som kommer til å ta litt tid og svelge, og da blir en slik moderator jobb naturlig nok ganske nedprioritert. For AJ er kjip på lønningsposen :lol :lol

Neida... er jo bare sånn det er det. :thumleft

Brukeravatar
AJ
Administrator
Innlegg: 37763
Registrert: 30 sep 2006, 18:46
Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
Sted: Lunner på Hadeland
Kontakt:

Re: Slutter som moderator

Legg inn av AJ »

Det er en lang rekke ting her i livet som er viktigere å bruke tid på enn et forum som MCsiden.no.
Særlig når uventede situasjoner oppstår som krever sitt på flere måter.
Jeg har full forståelse for hans prioriteringer og håper den oppståtte situasjonen løser seg på best mulig måte til alles beste.

Men en solid takk skal han få, selv om jeg har vært kjip på løpnningsposen :knegg .
Vi får heller ta en lønningspils ved anledning i løpet av 2016 sesongen, tenker jeg ;-) .

Flott innsats for MCsiden og en spesiell takk til hjelpen med forumets nye logo, som i hvert fall jeg synes ble riktig fin :thumleft .

Så sees vi vel fortsatt her inne, håper jeg, og langs veien så snart sesongen er i gang :mc1
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.

MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering Bilde

Brukeravatar
kjellv
Moderator
Innlegg: 6940
Registrert: 14 aug 2012, 23:16
Motorsykkelen din: Yamaha XT1200ZE Super Ténéré
Sted: Molde
Kontakt:

Re: Slutter som moderator

Legg inn av kjellv »

Huffda, dette kom brått og uventet. Nesten så jeg blir bekymret her.
Lykke til Ove, hva det nå er som har skjedd.

Brukeravatar
Bjerknez
Innlegg: 22748
Registrert: 06 aug 2013, 00:59
Motorsykkelen din: Triumph Rocket III GT
Sted: Fredrikstad
Kontakt:

Re: Slutter som moderator

Legg inn av Bjerknez »

Takker for det gutter :thumleft

Neida, det er ikke akkurat noen krise det som har skjedd på hjemmebane, men det er uansett noe som kommer til å sette ting litt i perspektiv for meg en stund fremover. Forumkrangler og unødige diskusjoner rundt forumdrift og andre ting har derfor gått fra og være litt småspennende til å bli direkte slitsomme. Det er rett og slett uhyre demotiverende og jeg merker rett og slett at jeg alt for ofte lar meg rive med, og til slutt sitter man der i en suppe av håpløse diskusjoner. Noe kan jeg sikkert takke meg selv for da jeg i utgangspunktet liker å være litt frempå, men slik situasjonen er nå på hjemmebane så orker jeg ikke å bruke tid på slikt.

Jeg kommer fortsatt til å være aktiv i forumet. Kanskje like aktiv som før, men all diskusjon rundt forumdrift føler jeg meg ferdig med en gang for alle. Vertfall som grønnkledd.

Sesongen er snart på vei og jeg kommer fortsatt til å bli med på turer samt kjøre mye sykkel i år også. Jeg kommer som nevnt også til å poste ting både her og i andre forum. Så dere blir ikke kvitt meg så lett :knegg

Så da takker jeg spesielt AJ og kjellv for følget så langt. Jeg håper alt godt for dette forumet. Det er her jeg registrerte meg for første gang og det er her jeg har blitt kjent med en drøssevis av hyggelige turvenner og mange har jeg ganske hyppig kontakt med også. Det er liksom her jeg føler meg mest hjemme :love

Brukeravatar
AJ
Administrator
Innlegg: 37763
Registrert: 30 sep 2006, 18:46
Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
Sted: Lunner på Hadeland
Kontakt:

Re: Slutter som moderator

Legg inn av AJ »

Bjerknez skrev: Så da takker jeg spesielt AJ og kjellv for følget så langt. Jeg håper alt godt for dette forumet. Det er her jeg registrerte meg for første gang og det er her jeg har blitt kjent med en drøssevis av hyggelige turvenner og mange har jeg ganske hyppig kontakt med også. Det er liksom her jeg føler meg mest hjemme :love
Takk for det :thx .
Så sees vi på veien om et par-tre måneders tid :thumleft
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.

MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering Bilde

Brukeravatar
tor2502
Innlegg: 545
Registrert: 19 mar 2013, 00:23
Motorsykkelen din: 19 HD Ultra Limited
Sted: Holmestrand

Re: Slutter som moderator

Legg inn av tor2502 »

Nå ble jeg litt bekymra for deg Ove , men regner med at du står han av som de sier. Stikk innom en dag hvis du føler for det.
Tor2502
-06 HD V-ROD CVO - Solgt -
-13 HD Roadking 110th Anniversary - Solgt -
-19 HD Ultra Limited - Tilsalgs -
-99 Honda Valkyrie CT Tourer- Selges aldri! -
-15 Honda CBF

Brukeravatar
Bjerknez
Innlegg: 22748
Registrert: 06 aug 2013, 00:59
Motorsykkelen din: Triumph Rocket III GT
Sted: Fredrikstad
Kontakt:

Re: Slutter som moderator

Legg inn av Bjerknez »

tor2502 skrev:Nå ble jeg litt bekymra for deg Ove , men regner med at du står han av som de sier. Stikk innom en dag hvis du føler for det.
Joda, jeg har opplevd værre ting enn dette på hjemmebane som jeg har overlevd, og mest sannsynlig går dette bra, men det var det som var dråpen til at jeg ønsket og fratre som moderator.

Jeg stikker nok innom deg en dag Tor, men det får nok vente til det blir MC føre :thumleft

Svar