Innlogging

Info fra forumledelsen og spørsmål, tips, forslag og ros & ris fra brukerne.
Svar
Pollti

Innlogging

Legg inn av Pollti »

Hver forp.lte gang jeg må logge inn så sliter jeg med at blir logget av når jeg vil svare på et emne. Dvs jeg logger på,skriver ordspy,går til en annen side, går til forumet for å svare igjen. Da må jeg logge på igjen selv om jeg bruker husk meg. Utrolig irriterende. Mest påfallende er det at dette er utpreget fra utlandet. Hjemmefra retter det seg etter en dag eller to. Utrolig banalt irriterende.

Brukeravatar
AJ
Administrator
Innlegg: 37763
Registrert: 30 sep 2006, 18:46
Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
Sted: Lunner på Hadeland
Kontakt:

Re: Innlogging

Legg inn av AJ »

Pollti skrev:Hver forp.lte gang jeg må logge inn så sliter jeg med at blir logget av når jeg vil svare på et emne. Dvs jeg logger på,skriver ordspy,går til en annen side, går til forumet for å svare igjen. Da må jeg logge på igjen selv om jeg bruker husk meg. Utrolig irriterende. Mest påfallende er det at dette er utpreget fra utlandet. Hjemmefra retter det seg etter en dag eller to. Utrolig banalt irriterende.
Dette høres merkelig ut, Pollti... :scratch

Sender en link til denne tråden til teknikeren vår og ber han sjekke det nærmere.
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.

MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering Bilde

Gammelgutt

Re: Innlogging

Legg inn av Gammelgutt »

Du får holde deg mer hjemme og ikke farte så :prop: mye.

Brukeravatar
Dexter
Innlegg: 3347
Registrert: 22 des 2009, 18:29
Motorsykkelen din: Honda NC750X DCT
Sted: Kongsberg

Re: Innlogging

Legg inn av Dexter »

slett nettleserens cookies og midlertidige filer. om nettleseren ikke støtter session cookies så kan dette også være medvirkende (dette kan slås av og på)
Det er det samme for skylda hvem som har den...

Brukeravatar
Stipa
Innlegg: 45
Registrert: 19 mar 2009, 18:48
Motorsykkelen din: R1 03

Re: Innlogging

Legg inn av Stipa »

tar opp denne da jeg har et lignende problem, må logge meg inn omtrent hver gang selv om jeg har haka av for husk meg.. og sletta cookies og sånne ting.. er auto login på alle andre forum jeg er på som virker.. kun her det ikke virker

Brukeravatar
Globe
Innlegg: 4957
Registrert: 22 aug 2009, 10:14
Motorsykkelen din: Yamaha R1
Sted: Fredrikstad
Kontakt:

Re: Innlogging

Legg inn av Globe »

Hmmm merkelig..Hvilken nettleser bruker du (navn og versjonnummer)?

Brukeravatar
Onsløv
Innlegg: 1654
Registrert: 16 okt 2009, 21:03
Motorsykkelen din: F800ST
Sted: bærgen

Re: Innlogging

Legg inn av Onsløv »

Stipa skrev:tar opp denne da jeg har et lignende problem, må logge meg inn omtrent hver gang selv om jeg har haka av for husk meg.. og sletta cookies og sånne ting.. er auto login på alle andre forum jeg er på som virker.. kun her det ikke virker
Slett alle cookies og temp-filer.
Prøv å logg inn fra forsiden med "husk meg".

Brukeravatar
Stipa
Innlegg: 45
Registrert: 19 mar 2009, 18:48
Motorsykkelen din: R1 03

Re: Innlogging

Legg inn av Stipa »

prøvd og slette alt før, men kan veL prøve igjen :-)

bruker IE8 , versjon 8.0.6001.18928

Brukeravatar
Globe
Innlegg: 4957
Registrert: 22 aug 2009, 10:14
Motorsykkelen din: Yamaha R1
Sted: Fredrikstad
Kontakt:

Re: Innlogging

Legg inn av Globe »

Skal teste IE8 jeg også. Prøv å laste ned en annen nettleser (firefox, safari eller liknende)...tenker da kun for å sjekke om disse tar vare på innloggingen din.

Melder tilbake når jeg har sjekket IE8 her.

Brukeravatar
Globe
Innlegg: 4957
Registrert: 22 aug 2009, 10:14
Motorsykkelen din: Yamaha R1
Sted: Fredrikstad
Kontakt:

Re: Innlogging

Legg inn av Globe »

Da har jeg prøvd innlogging og exit på IE8

Denne:

Bilde


Det funket fint det! Logget meg på, avsluttet IE, startet IE på nytt med en annen homepage, skrev inn URL til mcsiden.no og den kom opp, ferdig pålogget.

Du har ikke vært uheldig og trykket på denne da:

Bilde

Håper det løser seg! Irriterende når slikt ikke funker.

Svar