Assosiansjonstråden, Femordsleken, Er du gjest her

Info fra forumledelsen og spørsmål, tips, forslag og ros & ris fra brukerne.
Svar
Duville
Innlegg: 2136
Registrert: 06 jan 2010, 22:19
Motorsykkelen din: Honda --700-

Assosiansjonstråden, Femordsleken, Er du gjest her

Legg inn av Duville »

Tenk om linkene til:

Assosiasjonstråden
Femordsleken
Er du gjest her

som vel er noen litt "spesielle" tråder ikke tok opp 3 plasser på de 7 aktuelle diskusjonslinkene på toppen. Da hadde kanskje ikke diskusjonene forsvunnet så kjapt som de gjør i dag. Det er jo hensikten at linkene på toppen er de diskusjonene som er mest aktuelle og dette er vel kanskje ikke akkurat diskusjoner. For all del bare fortsett med trådene men aktuelle diskusjoner forsvinner litt for fort synes jeg

Brukeravatar
Globe
Innlegg: 4957
Registrert: 22 aug 2009, 10:14
Motorsykkelen din: Yamaha R1
Sted: Fredrikstad
Kontakt:

Re: Assosiansjonstråden, Femordsleken, Er du gjest her

Legg inn av Globe »

Gjesteinnlegget er det jeg som legger inn når jeg ser at gjesteinngangen er slik at infoen kan "treffe" noen.

Hva gjelder de to andre trådene du refererer til er nok de noe vanskeligere å følge, spesielt for nye interesserte brukere!

Duville
Innlegg: 2136
Registrert: 06 jan 2010, 22:19
Motorsykkelen din: Honda --700-

Re: Assosiansjonstråden, Femordsleken, Er du gjest her

Legg inn av Duville »

Globe skrev:Gjesteinnlegget er det jeg som legger inn når jeg ser at gjesteinngangen er slik at infoen kan "treffe" noen.

Hva gjelder de to andre trådene du refererer til er nok de noe vanskeligere å følge, spesielt for nye interesserte brukere!
Vil jo ikke at de skal forsvinne eller fjernes men kansje ikke at de "tar" 3 av de aktuelle diskusjonstrådene - de har sin misjon disse trådene også...

Brukeravatar
Globe
Innlegg: 4957
Registrert: 22 aug 2009, 10:14
Motorsykkelen din: Yamaha R1
Sted: Fredrikstad
Kontakt:

Re: Assosiansjonstråden, Femordsleken, Er du gjest her

Legg inn av Globe »

Er nok enig med deg i det. Viktig å ha interessante oppdaterte tråder som kan følges av både eksisterende samt potensielle nye medlemmer :thumleft

Svar