Ny moderator på MCsiden!

Info fra forumledelsen og spørsmål, tips, forslag og ros & ris fra brukerne.
Svar
Brukeravatar
Dexter
Innlegg: 3347
Registrert: 22 des 2009, 18:29
Motorsykkelen din: Honda NC750X DCT
Sted: Kongsberg

Ny moderator på MCsiden!

Legg inn av Dexter »

Da har MCsiden fått ny moderator!

Vi gratulerer cbrdama så mye med forfremmelsen. Forumet har hatt behov for kvinnelig moderator og cbrdama - Mona har etter noe tankevirksomhet takket ja til å være med å bidra her på MCsiden.no

Mona kommer til å presentere seg selv og skrive noe velvalgte ord i dette emnet slik at vi alle kan bli litt bedre kjent med den nye grønnkledde :janikk Nå er hun jo ikke ny her på forumet, men vi tør å høre litt mer om henne og fra henne :thumleft

Lykke til Mona, dette blir kjempebra!
Det er det samme for skylda hvem som har den...

Brukeravatar
evike
Innlegg: 1825
Registrert: 26 des 2009, 15:43
Motorsykkelen din: 2008 Honda CBF 600 SA
Sted: Grytefeltet, nær Fossnes, Stokke, Vestfold
Kontakt:

Re: Ny moderator på MCsiden!

Legg inn av evike »

Gratulerer med vervet Mona!

Det går så bra så. Bare slett alle innleggene vi ikke liker... :-J
Ferieblogg: http://www.evikes.blogspot.com[/size][/color]

Brukeravatar
OleB
Innlegg: 641
Registrert: 15 aug 2009, 19:32
Motorsykkelen din: BMW R1200 GSA - 2011
Sted: Østfold

Re: Ny moderator på MCsiden!

Legg inn av OleB »

:thumleft
tror jeg blir bra :knegg
-------------------------
Get the facts, or the facts will get you.
And when you get them, get them right, or they will get you wrong.

Gammelgutt

Re: Ny moderator på MCsiden!

Legg inn av Gammelgutt »

Mona får nok litt av en oppgave om hun skal fylle skoene etter Ragnhild. :scratch :-k

mekkern
Innlegg: 7586
Registrert: 06 nov 2008, 22:42
Motorsykkelen din: flere -til div kjøring.
Sted: Tranby

Re: Ny moderator på MCsiden!

Legg inn av mekkern »

Gammelgutt skrev:Mona får nok litt av en oppgave om hun skal fylle skoene etter Ragnhild. :scratch :-k
Der høgger de fleste i stein... :sk?

Ellers sier jeg Lykke til med mod-rolle. :ills ;e
当有疑问时踢你的敌人在生殖器上,你可以道歉后

Brukeravatar
AJ
Administrator
Innlegg: 37861
Registrert: 30 sep 2006, 18:46
Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
Sted: Lunner på Hadeland
Kontakt:

Re: Ny moderator på MCsiden!

Legg inn av AJ »

Gammelgutt skrev:Mona får nok litt av en oppgave om hun skal fylle skoene etter Ragnhild. :scratch :-k
Cbrdama skal ikke 'fylle skoene' til noen, hun. Hun skal være seg selv og være en del av et team og vi er veldig godt fornøyd med at hun har takket ja til vår forespørsel om å være moderator.
Men når det er nevnt skal det også nevnes at både Ragnhild og Mona er MC-entusiaster så det holder og det veier alltid tungt når vi vurderer behovet for nye moderatorer her på MCsiden.no.
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.

MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering Bilde

Brukeravatar
jhn
Innlegg: 3791
Registrert: 11 mai 2009, 03:53
Motorsykkelen din: Suzuki DL 1000 V Str
Sted: Nordkapp

Re: Ny moderator på MCsiden!

Legg inn av jhn »

AJ skrev:
Gammelgutt skrev:Mona får nok litt av en oppgave om hun skal fylle skoene etter Ragnhild. :scratch :-k
Cbrdama skal ikke 'fylle skoene' til noen, hun. Hun skal være seg selv og være en del av et team og vi er veldig godt fornøyd med at hun har takket ja til vår forespørsel om å være moderator.
Men når det er nevnt skal det også nevnes at både Ragnhild og Mona er MC-entusiaster så det holder og det veier alltid tungt når vi vurderer behovet for nye moderatorer her på MCsiden.no.
Hvis moderators jobb e å passe på at vi oppfører oss nogenlunde
skikkelig så trur æ ikke det blir så vanskelig,det virke som om det
e bare siviliserte folk her med god folkedkikk.Æ vet om et anna
mc forum som moderatorjobben e adskillig mere utfordrene så
det burde gå fint.Lykke til :thumleft

Brukeravatar
Bubbu
Innlegg: 898
Registrert: 20 mar 2010, 20:35
Motorsykkelen din: KTM Super Adventure R
Sted: Trondheim

Re: Ny moderator på MCsiden!

Legg inn av Bubbu »

Gammelgutt skrev:Mona får nok litt av en oppgave om hun skal fylle skoene etter Ragnhild. :scratch :-k
Har Ragnhild store sko da? :lol Cbrdama har passe store føtter hu. :scratch
(The Beast )

Brukeravatar
Snikkeren
Innlegg: 4964
Registrert: 02 jul 2010, 14:03
Motorsykkelen din: KTM 1290 Super Adventure 2015
Sted: Ørsta

Re: Ny moderator på MCsiden!

Legg inn av Snikkeren »

jhn skrev:
AJ skrev:
Hvis moderators jobb e å passe på at vi oppfører oss nogenlunde
skikkelig så trur æ ikke det blir så vanskelig,det virke som om det
e bare siviliserte folk her med god folkedkikk.Æ vet om et anna
mc forum som moderatorjobben e adskillig mere utfordrene så
det burde gå fint.Lykke til :thumleft
Det kan vel ikke være et forum hvor man diskuterer hvorvidt det er smart å kjøre med ryggskinne eller ikke? ](*,) :vs
http://www.snikkeren-mc.no" onclick="window.open(this.href);return false;

KTM 1290 Super Adventure 2015
Yamaha TDM 900 2011 (2008 overligger)
Suzuki GSX 650F 2008
Yamaha XT 600 1985

Brukeravatar
jhn
Innlegg: 3791
Registrert: 11 mai 2009, 03:53
Motorsykkelen din: Suzuki DL 1000 V Str
Sted: Nordkapp

Re: Ny moderator på MCsiden!

Legg inn av jhn »

He he jo blandt mye anna rart

mekkern
Innlegg: 7586
Registrert: 06 nov 2008, 22:42
Motorsykkelen din: flere -til div kjøring.
Sted: Tranby

Re: Ny moderator på MCsiden!

Legg inn av mekkern »

eller 20 sider om en sykkelist... :lol
当有疑问时踢你的敌人在生殖器上,你可以道歉后

Brukeravatar
jhn
Innlegg: 3791
Registrert: 11 mai 2009, 03:53
Motorsykkelen din: Suzuki DL 1000 V Str
Sted: Nordkapp

Re: Ny moderator på MCsiden!

Legg inn av jhn »

mekkern skrev:eller 20 sider om en sykkelist... :lol
:lol :lol Ja det også,mye godt tidsfordriv

Godtvoksen

Re: Ny moderator på MCsiden!

Legg inn av Godtvoksen »

Hyggelig at det også trekkes med kvinnelige moderatorer.. :thumleft Vi håper hun da trekker med seg flere aktive MC-damer. ;e

Når det gjelder Ragnhild, så kjenner jeg ikke henne. Hun har ikke vært aktiv i den tiden jeg har vært deltaker her. Det eneste jeg har sett fra Ragnhild er at hun kun bruker forumet som reklameplass for egen nettside. Det er vanligvis regnet som en uskikk og ukultur i de fleste nettforum. Kort og godt: Hun viser mangel på vanlig nettetikette. Hadde jeg vært moderator/administrator hadde Ragnhild blitt utestengt. :punch

Brukeravatar
jhn
Innlegg: 3791
Registrert: 11 mai 2009, 03:53
Motorsykkelen din: Suzuki DL 1000 V Str
Sted: Nordkapp

Re: Ny moderator på MCsiden!

Legg inn av jhn »

Godtvoksen skrev:Hyggelig at det også trekkes med kvinnelige moderatorer.. :thumleft Vi håper hun da trekker med seg flere aktive MC-damer. ;e

Når det gjelder Ragnhild, så kjenner jeg ikke henne. Hun har ikke vært aktiv i den tiden jeg har vært deltaker her. Det eneste jeg har sett fra Ragnhild er at hun kun bruker forumet som reklameplass for egen nettside. Det er vanligvis regnet som en uskikk og ukultur i de fleste nettforum. Kort og godt: Hun viser mangel på vanlig nettetikette. Hadde jeg vært moderator/administrator hadde Ragnhild blitt utestengt. :punch
Det va klare ord.No har æ det inntrykket at den damen har høy anseelse
her så æ trur vel ikke at det skjer

Brukeravatar
SheDevil
Innlegg: 1910
Registrert: 19 des 2008, 06:37
Motorsykkelen din: Honda VFR 750F
Sted: Sør-Trøndelag

Re: Ny moderator på MCsiden!

Legg inn av SheDevil »

Dexter skrev:Da har MCsiden fått ny moderator!

Vi gratulerer cbrdama så mye med forfremmelsen. Forumet har hatt behov for kvinnelig moderator og cbrdama - Mona har etter noe tankevirksomhet takket ja til å være med å bidra her på MCsiden.no

Mona kommer til å presentere seg selv og skrive noe velvalgte ord i dette emnet slik at vi alle kan bli litt bedre kjent med den nye grønnkledde :janikk Nå er hun jo ikke ny her på forumet, men vi tør å høre litt mer om henne og fra henne :thumleft

Lykke til Mona, dette blir kjempebra!
Tusen takk for den gode mottakelsen, setter pris på det :vs

Synes det var moro å bli spurt om jeg ville ta på meg oppgaven med å være moderator her på forumet og må vel si jeg er litt spent på de utfordringene som kan komme men, som det er nevnt lenger oppe, er jo dere i utgangspunktet snille jenter og gutter og slik sett blir det jo kanskje en enkel oppgave.

Selv kjørte jeg opp i 1987 men ble ikke en aktiv biker før nå i de siste syv årene da jeg tok på meg oppgaven med å øvelseskjøre med ei venninne som ville kjøre opp. Som takk for hjelpa, fikk jeg låne motorsykkelen hennes i en uke og da var det gjort gitt....

Kjører noen mil i løpet av et år og føler at alle milene som rulles på, er balsam for sjelen. Bilder blir tatt og blir blant annet lagt ut på Naf Mc Trondheim sin Facebook side, men burde vel strengt tatt legge ut noen her også nå, slik at dere også får tatt del i min og min bedre halvdel Gizmodude mc-hverdag.

Har ingen planer om å fylle skoene til noen andre, er bare meg selv og det er ikke bare, bare :orefk
2013: Ca 400 mil
2012: ca 2600 mil
2011: ca 45 mil m CBR'n, VFR'n ca 1700 mil
2010: ca 2300 mil
2009: ca 1700 mil
2008: ca 3 300 mil

Svar