Donasjonstråden.

Info fra forumledelsen og spørsmål, tips, forslag og ros & ris fra brukerne.
Svar
Brukeravatar
AJ
Administrator
Innlegg: 37763
Registrert: 30 sep 2006, 18:46
Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
Sted: Lunner på Hadeland
Kontakt:

Re: Hvordan donere penger til driften av MC siden.no?

Legg inn av AJ »

Takker for nye bidrag idag - både på PayPal og kontonummeret jeg oppga :prf
Kommer godt med.

Selv om det ikke vil komme regnskap her på åpent forum (med mindre beløpene blir betydelige!), vil vi likevel etter hvert orientere dere om hva pengene går til.
Selv om det kanskje kan føre til en og annen diskusjon. Men det skal vi alltids tåle... ;e
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.

MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering Bilde

Brukeravatar
Intruder
Innlegg: 8271
Registrert: 08 des 2008, 10:44
Motorsykkelen din: 1992 Intruder 750
Sted: Brumunddal

Re: Hvordan donere penger til driften av MC siden.no?

Legg inn av Intruder »

*mas Nå ha je ti ei samtale mæ ein ta mine sambygdinger,hemføingen Sigbjørn Johnsen,å hæinn sa `n stole på
`n AJ og hass like,så da æ dæ avklart... :thumleft
Er nok en større risiko å sende penger til enkelte av våre "særriøse" organisasjoner,sku je meine.. !! :skriver :redface
Evig eies kun det tapte !

Nil satis nisi optimum !

http://www.rykogreis.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

Online
mekkern
Innlegg: 7541
Registrert: 06 nov 2008, 22:42
Motorsykkelen din: flere -til div kjøring.
Sted: Tranby

Re: Hvordan donere penger til driften av MC siden.no?

Legg inn av mekkern »

Men den "In your face" paypalen midt i bildet......virker litt "tiggete" :8-[
当有疑问时踢你的敌人在生殖器上,你可以道歉后

Godtvoksen

Re: Hvordan donere penger til driften av MC siden.no?

Legg inn av Godtvoksen »

mekkern skrev:Men den "In your face" paypalen midt i bildet......virker litt "tiggete" :8-[
Det passer jo da i grunnen veldig bra til konseptet, for tiggere fører heller ikke regnskap... :knegg

Håper ( jeg tar sjansen ) på at denne kommentaren blir oppfattet humoristisk - slik den er ment :8-[

Brukeravatar
Dexter
Innlegg: 3347
Registrert: 22 des 2009, 18:29
Motorsykkelen din: Honda NC750X DCT
Sted: Kongsberg

Re: Hvordan donere penger til driften av MC siden.no?

Legg inn av Dexter »

Godtvoksen skrev:
mekkern skrev:Men den "In your face" paypalen midt i bildet......virker litt "tiggete" :8-[
Det passer jo da i grunnen veldig bra til konseptet, for tiggere fører heller ikke regnskap... :knegg

Håper ( jeg tar sjansen ) på at denne kommentaren blir oppfattet humoristisk - slik den er ment :8-[
Sett i sammenheng med et tidligere innlegg fra deg så er det ikke direkte innlysende at denne kommentaren er humoristisk... således synes jeg den er upassende selv om du påpeker dens hensikt...
Det er det samme for skylda hvem som har den...

Godtvoksen

Re: Hvordan donere penger til driften av MC siden.no?

Legg inn av Godtvoksen »

Dexter skrev:
Godtvoksen skrev:
mekkern skrev:Men den "In your face" paypalen midt i bildet......virker litt "tiggete" :8-[
Det passer jo da i grunnen veldig bra til konseptet, for tiggere fører heller ikke regnskap... :knegg

Håper ( jeg tar sjansen ) på at denne kommentaren blir oppfattet humoristisk - slik den er ment :8-[
Sett i sammenheng med et tidligere innlegg fra deg så er det ikke direkte innlysende at denne kommentaren er humoristisk... således synes jeg den er upassende selv om du påpeker dens hensikt...
Da er det ikke lett, selv når jeg forklarer vitsen så blir det oppfattet som upassende. Jeg føler jo da at man balanserer på en knivsegg av hva, hvordan man kan ytre seg i dette forumet. Selv når en veier det en skriver med gullvekt så kan en tydeligvis risikere og komme med upassende ytringer. Det er da kanskje ikke verd at jeg skriver noe i det hele tatt i dette forumet da?

Brukeravatar
Knut Morten
Innlegg: 288
Registrert: 26 des 2009, 17:19
Motorsykkelen din: CBF 1000 F - 09
Sted: Grytefeltet, Stokke, Vestfold

Re: Hvordan donere penger til driften av MC siden.no?

Legg inn av Knut Morten »

AJ skrev:Takker for nye bidrag idag - både på PayPal og kontonummeret jeg oppga :prf
Kommer godt med.

Selv om det ikke vil komme regnskap her på åpent forum (med mindre beløpene blir betydelige!), vil vi likevel etter hvert orientere dere om hva pengene går til.
Selv om det kanskje kan føre til en og annen diskusjon. Men det skal vi alltids tåle... ;e
Du, og dere andre som står på for å drive forumet, fortjener alle bidrag dere kan få.
Det med regnskap er (eller ikke) kan umulig være noe problem. Jeg regner med at det kommer info om det som er vesentlig, ved en passende anledning.

Bidrag er sendt
Godtvoksen - Bytt vekt - Den veier feil. Det er ingen krav om å bidra - ingen spør om du bidrar, eller hvor mye - Så la oss som ikke er redd for at det kommer inn mere penger enn det som er brukt - flere utgifter kommer sikkert senere, bidra med noen kroner for å beholde forumet.
Ut på tur - aldri sur

NAF MC Vestfold
http://www.nafmc.com
http://nmcu.org
[url]http:www.Milvetmc.no[/url]
VF 1000 -84
XJ 900 -98
CBF 1000F - 09

Kjørt i 2014 ca 17000

Brukeravatar
jhn
Innlegg: 3791
Registrert: 11 mai 2009, 03:53
Motorsykkelen din: Suzuki DL 1000 V Str
Sted: Nordkapp

Re: Hvordan donere penger til driften av MC siden.no?

Legg inn av jhn »

Godtvoksen skrev: Da er det ikke lett, selv når jeg forklarer vitsen så blir det oppfattet som upassende. Jeg føler jo da at man balanserer på en knivsegg av hva, hvordan man kan ytre seg i dette forumet. Selv når en veier det en skriver med gullvekt så kan en tydeligvis risikere og komme med upassende ytringer. Det er da kanskje ikke verd at jeg skriver noe i det hele tatt i dette forumet da?
Nei, det e ikke alltid like lett, men det e verd risikoen, ikke gi dæ enda.
Det e jo ofte de vitsene som e nær grensa som e artig.
Hvis de som blir vitset om ikke overreagerer, og de som vitser tåler en "reprimande" når de tråkker over, så går det stort sett bra :thumleft

Kawasaki
Innlegg: 1200
Registrert: 13 nov 2010, 12:29
Motorsykkelen din: DBS

Re: Hvordan donere penger til driften av MC siden.no?

Legg inn av Kawasaki »

Kommer muligens til å donere litt lommerusk,og forventer meg isåfall ikke noe detaljert regnskap presentert ved årets slutt.

Tvert imot vil jeg helst ikke vite hva det er blitt brukt til,for det kan som nevnt her føre til en annen diskusjon ;e


Og så syns jeg Dexter er litt småfrekk i kommentaren til GV,den syns jeg han burde unnskylde :sk?
ikkebike.norwegianforum.net

Brukeravatar
Dexter
Innlegg: 3347
Registrert: 22 des 2009, 18:29
Motorsykkelen din: Honda NC750X DCT
Sted: Kongsberg

Re: Hvordan donere penger til driften av MC siden.no?

Legg inn av Dexter »

Kawasaki skrev:Kommer muligens til å donere litt lommerusk,og forventer meg isåfall ikke noe detaljert regnskap presentert ved årets slutt.

Tvert imot vil jeg helst ikke vite hva det er blitt brukt til,for det kan som nevnt her føre til en annen diskusjon ;e


Og så syns jeg Dexter er litt småfrekk i kommentaren til GV,den syns jeg han burde unnskylde :sk?
Jeg registrerer din mening om mitt innlegg. Jeg kan ikke se at jeg har vært frekk. Jeg har ment noe om et innlegg og ytret det. Resten er tatt på PM med Godtvoksen.

Edit: Jeg har aldri til hensikt å være frekk, bare for å ha det sagt.
Det er det samme for skylda hvem som har den...

Brukeravatar
Intruder
Innlegg: 8271
Registrert: 08 des 2008, 10:44
Motorsykkelen din: 1992 Intruder 750
Sted: Brumunddal

Re: Hvordan donere penger til driften av MC siden.no?

Legg inn av Intruder »

AJ skrev:Vi synes det er veldig hyggelig og motiverende at medlemmer her inne vil bidra økonomisk :=D>
Det er vel et bevis på at dere trives på MCsiden.no ;e Mange av oss er blitt kjent her inne og møtes i andre sammenhenger, ikke minst på turer & treff. Også utenom sommerhalvåret! Til helgen, 13.-15. januar møtes en bra gjeng i Oslo for å pleie PMS'en :P :p Det er jeg sikker på blir nok et bra MCsiden.no-treff :thumleft

Som alt annet koster det å drive MCsiden.no, som drives som som et ulønnet hobby-prosjekt. Pr. idag er et ingen planer om å åpne for reklameinntekter.
Vi ønsker et renest mulig design uten forstyrrelser av "blinkende" reklame.

Men driftsutgiftene og utgifter til ting vi tror medlemmene vil sette pris på, forsvinner ikke av seg selv og derfor setter vi stor pris på økonomiske bidrag fra såvel gjester som medlemmer her inne.

Økonomiske bidrag kan gis på disse to måtene:
1.
Via PayPal, som mange kjenner til. Klikk på knappen og følg anvisningene. Betalingsadressen er admin@mcsiden.no
[img]http://i41.tinypic.com/20jhh86.jpg[/img]

2.
Alternativt kan små og store bidrag, alt like kjærkomment, betales inn på følgende bankkonto: 9900 04 85183.

På forhånd hjertelig takk for ditt bidrag!

Mvh.

AJ - Admin. MCsiden.no

NB.:
Til info:
PayPal-link nederst på forsiden også.
Tar denne engang til,disse opplysningene er faktisk viktigere enn naboens statsbudsjett :mc2 :mc1 :bb_p:
Evig eies kun det tapte !

Nil satis nisi optimum !

http://www.rykogreis.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

Brukeravatar
Intruder
Innlegg: 8271
Registrert: 08 des 2008, 10:44
Motorsykkelen din: 1992 Intruder 750
Sted: Brumunddal

Re: Hvordan donere penger til driften av MC siden.no?

Legg inn av Intruder »

Sålenge Dexter :mc1 og Godtvoksen :mc7 har ordnet opp eventuelle misforståelser seg imellom,er heldigvis
alt ved det gamle her på berget.. :jada:
Yippi... :=D>

Forresten : Hvem var det som hadde "et stort markeringsbehov ?" :dontknow *mas
Sist redigert av Intruder den 13 jan 2012, 13:42, redigert 1 gang totalt.
Evig eies kun det tapte !

Nil satis nisi optimum !

http://www.rykogreis.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

Kawasaki
Innlegg: 1200
Registrert: 13 nov 2010, 12:29
Motorsykkelen din: DBS

Re: Hvordan donere penger til driften av MC siden.no?

Legg inn av Kawasaki »

Dexter skrev:Jeg registrerer din mening om mitt innlegg. Jeg kan ikke se at jeg har vært frekk. Jeg har ment noe om et innlegg og ytret det. Resten er tatt på PM med Godtvoksen..

Den er god,da har dere sikkert "skværet" opp,hvis det var noe å skvære opp da :thumleft

Min kommentar gikk ene og alene på det jeg leste i det innlegget ditt,for å være ærlig så har jeg ikke fått med meg foranledningen.
Ikke alltid lett å vite hvordan ting blir oppfattet,selv så "valgte" du å forstå GV's innlegg motsatt av hva han selv presiserte,og du valgte å fortelle det til oss alle. Det var det jeg syntes du burde holde deg for god til.

Over og ut :thumleft
ikkebike.norwegianforum.net

Godtvoksen

Re: Hvordan donere penger til driften av MC siden.no?

Legg inn av Godtvoksen »

jhn skrev: Nei, det e ikke alltid like lett, men det e verd risikoen, ikke gi dæ enda.
Jeg tenker nok at jeg i lang tid fremover kun vil forholde meg til å svare på spørsmål omkring Vårslippet 2012

Bilde



Alt annet blir nok for risikabelt...

Bilde

Brukeravatar
tagesk
Innlegg: 2273
Registrert: 05 nov 2008, 12:08
Motorsykkelen din: 2011 BMW R1200GS-A
Sted: Toscana, Italia
Kontakt:

Re: Hvordan donere penger til driften av MC siden.no?

Legg inn av tagesk »

Godtvoksen skrev: Bilde
Gulp - den logoen synes jeg var litt for luftig.
For å si det slik.
Kan jeg foreslå en sykkel som ikke promper?

(men det er kanskje en (helt) annen tråd?)

[TaSK]
Oslo øst
2011 BMW R1200GS-A. 2020: 1k - 2019: 2k - 2018: 3k - 2017: 12K - 2016: 9k - 2015: 18k - 2014: 28k - 2013: 8k - 2012: 19k - 2011: 33k - 2010: 24k - 2009: 23k - 2008: 26k
Info om å kjøre MC i Toscana. Kjøp boken her.
IBA: 33616 (2008)

Svar