En takk til de som startet denne siden!

Info fra forumledelsen og spørsmål, tips, forslag og ros & ris fra brukerne.
Svar
Brukeravatar
Kawagutten
Innlegg: 2902
Registrert: 04 jul 2011, 01:18
Motorsykkelen din: Ingen ZX12R
Sted: Vestfold

Re: En takk til de som startet denne siden!

Legg inn av Kawagutten »

Skål der var 2500 borte per slurk,det var verdt det,godt smakte et også :prop:

http://www.vinmonopolet.no/vareutvalg/d ... ku-4516201" onclick="window.open(this.href);return false;
X Gpz1100 X Aprilia Pegaso 650 1999
X-xt350
X-GSX750ES 86
X-Z750R
X-ZX12R 02
+++

Brukeravatar
ojda
Innlegg: 5632
Registrert: 19 sep 2010, 02:06
Motorsykkelen din: TRIUMPH TIGER EXPLORER 1200.
Sted: Oslo

Re: En takk til de som startet denne siden!

Legg inn av ojda »

Kawagutten skrev:Skål der var 2500 borte per slurk,det var verdt det,godt smakte et også :prop:

http://www.vinmonopolet.no/vareutvalg/d ... ku-4516201" onclick="window.open(this.href);return false;

Det var no`n grådige slurker du forsynte deg med :[-X
Kansje på tide å droppe den billig-Cognac`n, å skaffe noe sjikkelig drikke istedet :evil

http://www.vinmonopolet.no/vareutvalg/d ... ku-1195001" onclick="window.open(this.href);return false;
Kjørt i 2014: 24323km. (v-68752) På`n igjen :-)
Kjørt i 2013:25179km. Kjørt til 21/9. Å dett var dett :-(
Kjørt i 2012:19250km D æ mer morro med ny sykkel ;-))
Kjørt i 2011:..9000km


Sendt fra min I-Pad. Nyladet med brunt skinnetui![/size]

Brukeravatar
Kawagutten
Innlegg: 2902
Registrert: 04 jul 2011, 01:18
Motorsykkelen din: Ingen ZX12R
Sted: Vestfold

Re: En takk til de som startet denne siden!

Legg inn av Kawagutten »

ojda skrev:
Kawagutten skrev:Skål der var 2500 borte per slurk,det var verdt det,godt smakte et også :prop:

http://www.vinmonopolet.no/vareutvalg/d ... ku-4516201" onclick="window.open(this.href);return false;

Det var no`n grådige slurker du forsynte deg med :[-X
Kansje på tide å droppe den billig-Cognac`n, å skaffe noe sjikkelig drikke istedet :evil

http://www.vinmonopolet.no/vareutvalg/d ... ku-1195001" onclick="window.open(this.href);return false;
Den var litt for fyldig i smaken,hadde ikke tenkt å bli såååå full :knegg
X Gpz1100 X Aprilia Pegaso 650 1999
X-xt350
X-GSX750ES 86
X-Z750R
X-ZX12R 02
+++

Brukeravatar
AJ
Administrator
Innlegg: 37763
Registrert: 30 sep 2006, 18:46
Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
Sted: Lunner på Hadeland
Kontakt:

Re: En takk til de som startet denne siden!

Legg inn av AJ »

Sånn for ordens skyld for å slippe spekulasjoner: Mc83 er ikke hivd ut av forumet. Medlemmet har selv gått inn i kontoopplysningene og endret epostadressen han brukte da kontoen ble opprettet, og har ikke logget seg på etter dette. Derfor står brukernavn og kontoe som inaktiv.
Regner med at vedkommende dukker opp igjen...

:mk
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.

MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering Bilde

Brukeravatar
poulet_cavalier
Innlegg: 1269
Registrert: 25 feb 2012, 21:55
Motorsykkelen din: R1200GS
Sted: Asker

Re: En takk til de som startet denne siden!

Legg inn av poulet_cavalier »

AJ skrev:Sånn for ordens skyld for å slippe spekulasjoner: Mc83 er ikke hivd ut av forumet. Medlemmet har selv gått inn i kontoopplysningene og endret epostadressen han brukte da kontoen ble opprettet, og har ikke logget seg på etter dette. Derfor står brukernavn og kontoe som inaktiv.
Regner med at vedkommende dukker opp igjen...

:mk
..og jeg tipper han har vært her før med et annet nick.
:sk?
FLICKR: https://www.flickr.com/photos/132823894@N04/
Be silent, or say something better than silence
-Pythagoras

Brukeravatar
tagesk
Innlegg: 2273
Registrert: 05 nov 2008, 12:08
Motorsykkelen din: 2011 BMW R1200GS-A
Sted: Toscana, Italia
Kontakt:

Re: En takk til de som startet denne siden!

Legg inn av tagesk »

Mc83 skrev: Haha, der har vi jo deg og. Må ikkje tro eg har glemt deg heller task.
Nå aner ikke jeg hvem du er, hverken her eller i virkeligheten, men det spiller vel heller ingen rolle.

Det hørtes kanskje kverulerende ut, men jeg er faktisk interessert i hvorfor du er medlem her når det virker som om de andre som er medlemmer irriterer deg, for ikke å snakke om AJ.
Og jeg ble ikke mindre interessert eftersom det kan virke som om jeg også har irritert deg.

Men, for all del: Det er ikke viktig så om spørsmålet føles provoserende, la være å svare.
Jeg ønsker ikke å ødelegge humøret til noen!

[TaSK]
Oslo øst
2011 BMW R1200GS-A. 2020: 1k - 2019: 2k - 2018: 3k - 2017: 12K - 2016: 9k - 2015: 18k - 2014: 28k - 2013: 8k - 2012: 19k - 2011: 33k - 2010: 24k - 2009: 23k - 2008: 26k
Info om å kjøre MC i Toscana. Kjøp boken her.
IBA: 33616 (2008)

Brukeravatar
Bjerknez
Innlegg: 22744
Registrert: 06 aug 2013, 00:59
Motorsykkelen din: Triumph Rocket III GT
Sted: Fredrikstad
Kontakt:

Re: En takk til de som startet denne siden!

Legg inn av Bjerknez »

Uansett, så har jeg sagt det jeg mener i min første post, så tråden kan for min del stenges :thumleft
Så slipper vertfall DENNE tråden å bli besudlet med mer griseri :-)å

LordShaft
Innlegg: 6860
Registrert: 31 aug 2010, 00:17
Motorsykkelen din: KTM 1290 Super Adventure
Sted: Bergen
Kontakt:

Re: En takk til de som startet denne siden!

Legg inn av LordShaft »

Det var da litt synd!! Er Mc83 utestengt?

Jeg er på ingen måte ute etter å slenge drit, ta noen eller karaktirisere noen.
Men er det noen som virkelig har innsikt og erfaring i de tingene som er blitt oppgulpet i denne tråden, er det meg.

Jeg ble ganske tidlig moderator på mc-forumet.no og videre Administrator når NoName kastet inn håndkle'et, (jeg står vel strengt talt oppført som administrator enda, selv om jeg har gitt opp driften for lenge siden, da jeg ikke har tilgang til serverne og kan gjøre oppdateringer osv)

Det er heller ingen grunn for meg å ta noen sin side, eller beskytte noen. Når det er sagt, så er det mye uvitenhet ute å går....selv om det også er en del sannhet i forskjellige innlegg!
Det er ikke alltid like kjekt å få kritikk, men det må en bare tåle av og til... spesielt når noe framstår som kritikkverdig uten å komme med en forklaring eller være imøtekommende å forklare i detalj hvorfor.
Nå er det vel også en god grunn til at ulveflokken ikke eksisterer her inne heller.


AJ
Jeg har hatt en del med deg å gjøre gjennom årenes løp her på det store internettet :D vi har diskutert, utvekslet meninger og vært enig, samt uenig i en del ting. Du har en spesiell måte å uttale deg på, noe merkelig måte å møte massen på til tider og dette må du bare tåle å få høre. At du har gjort en formidabel innstats for å få mcsiden opp å gå er liten tvil om. Er det gått på bekokostning av noe eller noen.....det kan ikke jeg uttale meg om! Ikke gidder jeg å spekulere så mye i det heller.

Brukeravatar
Zadnez
Innlegg: 600
Registrert: 19 mar 2013, 07:59
Motorsykkelen din: BMW S1000R 2014
Sted: Oslo

Re: En takk til de som startet denne siden!

Legg inn av Zadnez »

så mye styr på grunn av bitterhtet rundt reklamering for en jævla mc-side :-# :x fyren må jo være gæern :yeyeye Vi bør vel strengt tatt ikke involvere oss mot slik trolling... bare overse det
Katalysator er en kul ting som ikke bør skjules

Brukeravatar
sankyo
Innlegg: 566
Registrert: 12 aug 2013, 14:30
Motorsykkelen din: Kawasaki ZZR 1400
Sted: Oslo

Re: Sv: En takk til de som startet denne siden!

Legg inn av sankyo »

Zadnez skrev: Vi bør vel strengt tatt ikke involvere oss mot slik trolling... bare overse det
Godt sagt. 8-)
Live long and prosper :janikk

Brukeravatar
Flanker
Innlegg: 1530
Registrert: 19 apr 2013, 09:02
Motorsykkelen din: Triumph Tiger Explorer
Sted: Berger, Svelvik
Kontakt:

Re: En takk til de som startet denne siden!

Legg inn av Flanker »

Ikke mat trollet, sier nå bare jeg... :mk

Brukeravatar
DrGreve
Innlegg: 2304
Registrert: 31 aug 2012, 01:50
Motorsykkelen din: Honda VF1000f-2
Sted: Helgeland

Re: En takk til de som startet denne siden!

Legg inn av DrGreve »

Ble det slettet en kommentar her? Jeg vil gjerne høre begrunnelsen for sletting av en kommentar slik at tilsvar henger i løse luften?
Forøvrig, så administrerer jeg en gruppe med godt over 15 tusen medlemmer, og lever i den villfarelse at det ikke er grunnleggeren eller administratorene som gjør verken gruppe eller forum, i dette tilfellet, som gjør forumet til det det er, men medlemmene.
Min erfaring er at så snart grunnleggeren deltar i en debatt eller diskusjon hvor temaet er forumets liv og levnad, så ender det i mishagsytringer, og i enkelte tilfeller, både sletting av kommentarer og i ytterste konsekvens, utkastelse.
Skal man være god til å takle skryt, så må man også være vel så god til takle kritikk... Der mener jeg AJ har endel å lære :)
2 hjul, 5 gir, nær & fjernlys, baklys, bremselys og 4 blinklys, for ikke å glemme, en motor :)

Youtubekanal: https://www.youtube.com/user/halvardhare" onclick="window.open(this.href);return false;

Bilde

Brukeravatar
norse900
Innlegg: 984
Registrert: 18 sep 2013, 15:25
Motorsykkelen din: BMW R1100RT
Sted: Stavanger

Re: En takk til de som startet denne siden!

Legg inn av norse900 »

Jeg fornemmer at det er mye drit i store dass, men uansett så vil jeg gjerne få ytret min mening her jeg også...

Min erfaring:
-Det er lite (stygg) dritt-slenging på forumet
-De som er bidragsytere er enten "voksne ungdommer" eller "ungdommelige voksne"
-Man får hjelp hvis man lurer på noe, og andre har anledning eller kompetanse til å hjelpe
-Det finnes mer interessant lesestoff her inne (både teknikk, friluftsliv, vitser og kontakt-sider) enn KK har klart å produsere siden de startet opp...
-Det dukker stadig opp nye mer eller mindre nyttige tema
-Forumet bidrar til at den årlige PMS-fasen blir lettere å komme gjennom for mange!!

Derfor: En STOR takk til de som startet denne siden!!

Et siste sukk:
Det er lite lurt å jakte på elefanter med hagl-gevær. Like tåpelig som det er å skyte spurv med kanon. Selv har jeg mest sans for våpenhvile, og la spurv være spurv, og elefant være elefant....
BMW R1200GS -19
Honda TransAlp -97
BMW F650 Strada (solgt)
BMW R1100RT -98 (solgt)
Suzuki GSX750E -80 (solgt)
Yamaha XJ900S Diversion -97 (solgt)

Brukeravatar
SuperMorten
Innlegg: 5292
Registrert: 03 mar 2012, 04:23
Motorsykkelen din: 2005 BMW R 1200 RT
Sted: Åsgårdstrand

Re: En takk til de som startet denne siden!

Legg inn av SuperMorten »

DrGreve skrev:Ble det slettet en kommentar her? Jeg vil gjerne høre begrunnelsen for sletting av en kommentar slik at tilsvar henger i løse luften?
Jepp. Jeg slettet. Brukeren er også slettet, da dette var en kopi av en annen bruker, som er inaktiv, men selv velger når han vil komme tilbake.
DrGreve skrev:Forøvrig, så administrerer jeg en gruppe med godt over 15 tusen medlemmer, og lever i den villfarelse at det ikke er grunnleggeren eller administratorene som gjør verken gruppe eller forum, i dette tilfellet, som gjør forumet til det det er, men medlemmene.
Du også. Jeg har en like stor gruppe. Der består jobben stort sett av å slette kommentarer og innlegg. Det er ikke mye annet å administrere. Gjør du ikke det, gjør du ikke jobben din. Å gå i debatt med kverulanter ender stort sett med bare bråk. Da er det bedre å slette. Kunsten er å skille innlegg med et visst konstruktivt innhold, i fra de innleggene som ikke har det. Og det er her mange er uenige.
[album]3061[/album] [album]3503[/album][album]4642[/album]

Never Ride Faster Than Your Angel Can Fly

Kjørelengde 2012 - 8500 km
Kjørelengde 2013 - 21449 km
Kjørelengde pr 20.6.2014 - 7259 km

Brukeravatar
jhn
Innlegg: 3791
Registrert: 11 mai 2009, 03:53
Motorsykkelen din: Suzuki DL 1000 V Str
Sted: Nordkapp

Re: En takk til de som startet denne siden!

Legg inn av jhn »

DrGreve skrev: ... Skal man være god til å takle skryt, så må man også være vel så god til takle kritikk... Der mener jeg AJ har endel å lære :)
Kloke ord :thumleft

Svar