Hyosung GT 125 og GT 250.

Prat, råd og tips for dere med lett-MC, crossere o.l.
Svar
Pollti

Hyosung GT 125 og GT 250.

Legg inn av Pollti »

Dette er tråden for de eneste to geniene på forumet med utpreget god smak i små kubikk :thumleft Nemlig Gammelgutt og meg selv . Lovprisninger er tillatt :notworthy:
Skidmarx lager bakhugger for 125 og 250 modellene, det er samme hugger for både 125 og 250 inkludert R modellene. Tror jeg bestiller en i dag fra England. Det burde jo bli mindre søl oppunder akterenden av dette. Jeg vet nemlig hvem som må vaske og det blir ikke de to som skal kjøre dette greiene ihvertfall ! :-k


Bilde

mekkern
Innlegg: 7589
Registrert: 06 nov 2008, 22:42
Motorsykkelen din: flere -til div kjøring.
Sted: Tranby

Re: Hyosung GT 125 og GT 250.

Legg inn av mekkern »

:notworthy: :notworthy: :notworthy: :knegg

stusser bare på enden av "kjedekassa" den var muligens litt- :-k
当有疑问时踢你的敌人在生殖器上,你可以道歉后

Ragnhild

Re: Hyosung GT 125 og GT 250.

Legg inn av Ragnhild »

mekkern skrev:stusser bare på enden av "kjedekassa" den var muligens litt- :-k
bakoverretta?

Brukeravatar
Jalmar
Innlegg: 1979
Registrert: 31 okt 2008, 10:56
Motorsykkelen din: Din MC her

Re: Hyosung GT 125 og GT 250.

Legg inn av Jalmar »

Skulle den ha noen misjon burde den kanskje avsluttes litt mer neroverretta? :scratch
1980 Kawasaki Z650SR "Gamle" For tiden uregistrert
2000 Kawasaki ZG1200 Voyager Still going strong
2015 Kawasaki KLX250S Flytter inn i garasjen i løpet av mai
2014 Citroen Berlingo 1,6 HDI Proff Lang utgave



c")

Pollti

Re: Hyosung GT 125 og GT 250.

Legg inn av Pollti »

Kjedekasser er bare no ånkli skrot. Hvor er det meninga en skal sette fast buksa si ? Kjedekasser er direkte ødeleggende for bukseprodusentene. Bort og vekk med den driten ! Et særriøst krav fra bukseprodusentene som jeg støtter fullt ut ! :prf

Gammelgutt

Re: Hyosung GT 125 og GT 250.

Legg inn av Gammelgutt »

Takk, det er hyggelig å bli titulert som geni.


2008: 26500 km
2009: 12000 km

Pollti

Re: Hyosung GT 125 og GT 250.

Legg inn av Pollti »

Ser i MC avisa at GT 250 R får kritikk for toppfart som de sammenligner med Aprilia 125 RS, svake forbremser og elendig sal. Og den får skryt for prisnivået. Salen og prisen er jeg enig i, den ene er hyggelig den andre er dårlig. Toppfart på 140 km/t er vel grei nok, den gjør 140 sier de jo så da . Det holder til førerkort beslag på motorvei om ikke noe annet. :knegg Og har en det så innmari travelt så kjøper en ikke en 250 tror jeg ?
Forbremsene kan jeg ikke uttale meg om, men for GT 125 sin del virker de om ikke noe annet. Greit nok til daglig bruk, noe svakere enn Donnaen riktig nok som har Brembo bremser fra Ducati 916/750SS. Men jeg føler ikke at den er,GT`en altså, er svak her. Dekkene, de dærre horrible Shinko pløsene, dømte og nevnte de ikke så da er det vel meg det er noe galt med. Igjen. :oh Det kunne vært moro å lese sammenligning med Kawa250.

Gammelgutt

Re: Hyosung GT 125 og GT 250.

Legg inn av Gammelgutt »

Jeg venter også på en sammenligningstest mellom Hyosung og Ninja 250.
Hyosung gt 250 naken har enkel skive foran, bremsene var skremmende dårlig i starten, men de kom seg betraktelig etter litt bruk. Ninja 250 fikk også kritikk for bremser i Bike. Salen er vond, de burde gå tilbake til tidligere salmodell, den var mye bedre og innfestingen var også bedre, men jeg har kjøpt en airhawk-pute.

Dersom en vil ha toppfart 200++ kjøper en vel ikke en 250. :scratch

Pollti

Re: Hyosung GT 125 og GT 250.

Legg inn av Pollti »

Hvor kjøpte du Airhawk pute hen da ?

Gammelgutt

Re: Hyosung GT 125 og GT 250.

Legg inn av Gammelgutt »

MC Oslo

Pollti

Re: Hyosung GT 125 og GT 250.

Legg inn av Pollti »

Se der ja ! Samme som Richardhyousung tar USD 12 for. Hemoridene må jo transporteres på 1ste klasse må vites. :skriver

Gammelgutt

Re: Hyosung GT 125 og GT 250.

Legg inn av Gammelgutt »

I dag har Hyosungen fått kjørt seg, startet klokken 0700 fra Bærum og spiste lunsj i Bygland i Setesdal før jeg kjørte hjem igjen. Det ble ny pers med 725 kilometer på en dag. Liker jeg og køre MC ?. :yahoo

Brukeravatar
AJ
Administrator
Innlegg: 37879
Registrert: 30 sep 2006, 18:46
Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
Sted: Lunner på Hadeland
Kontakt:

Re: Hyosung GT 125 og GT 250.

Legg inn av AJ »

Gammelgutt skrev:I dag har Hyosungen fått kjørt seg, startet klokken 0700 fra Bærum og spiste lunsj i Bygland i Setesdal før jeg kjørte hjem igjen. Det ble ny pers med 725 kilometer på en dag. Liker jeg og køre MC ?. :yahoo
:oh
Imponerende!!! Sier en del både om gutten og sykker'n, sku' jeg i all respekt mene :=D>
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.

MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering Bilde

Gammelgutt

Re: Hyosung GT 125 og GT 250.

Legg inn av Gammelgutt »

Jeg begynte sent i livet og kjøre MC, så jeg har jo litt og ta igjen.

Pollti

Re: Hyosung GT 125 og GT 250.

Legg inn av Pollti »

Du må være i familie med Jalmar ? \:D/

Svar