Det viste jeg faktisk ikke mekkern. Takk for opplysningen. Har alltid trodd det at det fantest 4 sylindrede 125ccm. Jaja, der fikk jeg på pukkelen, det skal jeg hjertens innrømme :)
Re: Honda CB125R
Lagt inn: 19 des 2019, 19:10
av mekkern
Bjerknez skrev: ↑19 des 2019, 18:09
Det viste jeg faktisk ikke mekkern. Takk for opplysningen. Har alltid trodd det at det fantest 4 sylindrede 125ccm. Jaja, der fikk jeg på pukkelen, det skal jeg hjertens innrømme :)
tenker det var en "glipp" i forhold til din mening om større motorer..
men greide selvfølgelig ikke dy meg..
Bjerknez skrev: ↑19 des 2019, 18:09
Det viste jeg faktisk ikke mekkern. Takk for opplysningen. Har alltid trodd det at det fantest 4 sylindrede 125ccm. Jaja, der fikk jeg på pukkelen, det skal jeg hjertens innrømme :)
tenker det var en "glipp" i forhold til din mening om større motorer..
men greide selvfølgelig ikke dy meg..
Jeg tenker bare... hvor i alle dager har jeg fått det fra...
Re: Honda CB125R
Lagt inn: 29 des 2019, 22:09
av Benni125
kjellv skrev: ↑11 des 2019, 18:49
2020_yam_mt125_eu_dpbmc_stu_001_03-71694.jpg
Har du sett på 2020 Yamaha MT-125? Denne har fått samme motor som YZF-R125. Denne motoren har variable kammer som endrer åpning av ventiler ved 5700 rpm, og gjør at den har mer Power både på lave og i høye turtall en tidligere motorer. Se på filmen under, bruker ikke lang tid fra 0-140 denne. I tillegg til dette er jo nye MT-125 blitt enda mye tøffere enn første generasjon. Fronten ligner mer på MT-09, 140/70R17 bakdekk, baksetet er bedre , og for første gang faktisk noe du kan tilby en passasjer å sitte på uten å ha vondt i baken i lang tid etterpå