2-takt/4-takt

Prat, råd og tips for dere med lett-MC, crossere o.l.
Duville
Innlegg: 2136
Registrert: 06 jan 2010, 22:19
Motorsykkelen din: Honda --700-

Re: 2-takt/4-takt

Legg inn av Duville »

tagesk skrev:
Darksplat skrev: :offtopic
Det har du rett i.

Men alle tråder av interesse er slik at når spørsmålet er besvart, og alle er enige i at svaret er godt, da er
det rom for litt mimring og sidesnakk.

Utenomsnakk før trådens opprinnelige spøsmål er besvart, det er en uting. Men det er ikke tilfelle her.

Mener nå jeg, da.

[TaSK]

Enig
Opprinnelig spørsmål må nå være besvart så til de grader på en seriøs og meget god måte av folk som virkelig har jobbet med å gi gode, seriøse og begrunnede svar. Hvis trådstarter ikke finner de svarene han ønsker i dette så må han anskje ta en liten runde med seg selv.

Pollti

Re: 2-takt/4-takt

Legg inn av Pollti »

Det er lettere å gå i andre enn seg selv sa Ferie Biskop Fjertnes. Det har han sikkert rett i men vi har muligens fjernet oss litt fra 2T/4T med maks 15 hk ? :scratch Ikke at det plager meg i særlig grad. :[-(

Brukeravatar
Relax
Innlegg: 1437
Registrert: 12 okt 2006, 10:07

Re: 2-takt/4-takt

Legg inn av Relax »

Pollti skrev:Det er lettere å gå i andre enn seg selv sa Ferie Biskop Fjertnes. Det har han sikkert rett i men vi har muligens fjernet oss litt fra 2T/4T med maks 15 hk ? :scratch Ikke at det plager meg i særlig grad. :[-(
Feriebiskop..... den var ikke dårlig.... :lol
"Do the right thing"

Pollti

Re: 2-takt/4-takt

Legg inn av Pollti »

Da spurte jeg bussjåføren ( det var nok Gammelgutt han møtte ). Si meg min sønn, stopper denne bussen på Verdens Ende ?
Ja, hvis ikke blir det et helvetes plask. Det syntes jeg var så godt sagt. Osv.Osv. Osv

:janikk

Brukeravatar
Darksplat
Innlegg: 60
Registrert: 30 mar 2010, 01:14
Motorsykkelen din: Yamaha R1 '00
Sted: Bodø

Re: 2-takt/4-takt

Legg inn av Darksplat »

Okei da :P Takk for svar på mitt spørsmål, fortsett nå å mire om gamle dager. wink

Gammelgutt

Re: 2-takt/4-takt

Legg inn av Gammelgutt »

Første gangen jeg kjørte motorisert tohjuling glemmer jeg ikke, den følelsen var god. Det var en dengang "gammel" moped, merket husker jeg ikke men det var en halvautomat med to gir.

Brukeravatar
Darksplat
Innlegg: 60
Registrert: 30 mar 2010, 01:14
Motorsykkelen din: Yamaha R1 '00
Sted: Bodø

Re: 2-takt/4-takt

Legg inn av Darksplat »

Tilbake til Derbi GPR, den finnes i to versjoner, en med 2t og en med 4t, uavhennig av år; http://mcjournalen.no/derbi/derbi_gpr125_4T_kat06.htm" onclick="window.open(this.href);return false;, http://mcjournalen.no/derbi/derbigpr125rkat06.htm" onclick="window.open(this.href);return false;.

Svar