KTM Duke 125 - Fikse's arbeidslogg og brukererfaring

Prat, råd og tips for dere med lett-MC, crossere o.l.
isakberntsen
Innlegg: 49
Registrert: 03 jan 2012, 21:01
Motorsykkelen din: ktm duke 125cc 2011 modell

Re: KTM Duke 125 - Fikse's arbeidslogg og brukererfaring

Legg inn av isakberntsen »

har et tips for og fjerne de gamle klistremerkene, hvist sykkeln står i en klad garasje eller kjeller så har limet festet seg VELDIG godt, d er det nesten helt umulig å rive det rett av. for å løse det problemet (hvis du har det) kan du ta en hårføner og varme på klistremerket samtidig som du fjerner det, bare les det jeg har skrevet 1-2 sider tidligere her i denne tråden :) du kan jo såklart varme rommet opp også, men da må du vente noen timer til at limet skal bli litt løs.

Brukeravatar
fikse
Innlegg: 953
Registrert: 28 apr 2011, 19:48
Motorsykkelen din: ´93Honda NX250, ´86 FZX700, ´87 Honda PX
Sted: Sund, Sotra, vest for Bergen

Ny xenon!

Legg inn av fikse »

For en tid siden begynte xenonlyset å tulle seg. Kunne finne på å slå seg av midt under kjøring. Nokså kjedelig på denne mørke årstid ](*,)
Sendte en epost til Dybvik, hvor jeg beskriver problemet (at jeg mistenker relè og ikke ballast), samt at jeg ikke er spesielt happy med strølyset denne pæren lager.
Nå har jeg lest litt om Dybvik andre steder, og hadde en tanke om at en reklamasjon skulle gå noenlunde greit.
Men at det skulle gå som dette hadde jeg ikke trodd! Svaret var ganske enkelt (med mine ord): "Selvsagt bytter vi, men vi vil gjerne at du skal få et lys som funker bra. Vi har derfor noen alternative pærer som du kan prøve, om du vil ta jobben med å bytte." Og fikk samtidig gode svar på spørsmål til feilsøking. De sendte meg et bilde med alternative pærer, hvor vi ble enige om å prøve en litt annen type. 3 dager senere kom postbudet med pakke fra Dybvik, med alt som trengtes, inklusive nytt kabelnett.

Er ikke dette service, vet ikke jeg. Utmerket, Dybvik :thumleft

Vel, nok "tyt". Litt bilder er på sin plass:

Her er gamlepæren. Jeg har skjært ut en liten alu-bit av en ølboks (tom selvsagt, man driver da ikke med alkoholmisbruk!) og brettet rundt blenderen, for å lukke størstedelen av åpningen i blenderen. Hensikten med åpningen er å kunne gi fjernlys når selve pæren dras inn i sokkel. Men i mitt tilfelle, med min lykt, fungerer dette heller dårlig, med alt for mye strølys.
Gammel paere med hjemmesnekret blender.JPG
Gammel paere med hjemmesnekret blender - underside.JPG
Ny pære har en ganske annerledes utformet blender. I praksis skal det vise seg at denne konstruksjonen passer langt bedre, iallfall i min lykt.
Ny_paere.JPG

Ballasten trengte jeg ikke bytte, og takk for det! Det er mildt sagt trangt, og mye skruarbeid, for å få den inn der den ligger idag. Den har jeg fått plass til inne i rammen, rett bak styrekrone, under laderegulator. En nær perfekt plassering: Ikke regner det på den, sprut fra veien er det helt minimalt av (faktisk mer sprut og skitt under setet!), den får rikelig med luft/kjøling, og kabelføringen blir meget kort og elegant rett inn i lykten :-) En annen ting jeg likte godt med det nye settet er at relè/styre-enhet er fysisk noe mindre, så jeg fikk plass til den inne i lykten, utrolig nok! Det gjorde jo at jeg fikk enda kortere kabelføring enn før, samt at relèet får en mindre fuktig og mer lunken plassering. Utmerket!
Ballast-plassering - styrekrone til venstre, tank til hoyre.JPG

Den nye pæren passer fint i sokkelen i lykten. Slik den skal gjøre. Den gamle pæren var faktisk litt mer kronglete, med litt tykkere tapper og en litt annerledes kabelføring, som gjorde at jeg måtte bøye litt på fjøren som holder pæren. Ikke at den gamle var noe problem, men den nye passet bare enda litt bedre :D
Passer fint i sokkel.JPG
En litt for kort tilførselkabel og litt for lite tid, gjorde at jeg tok juksemetoden og skjøtet tilførselen med en Wago-klemme, bare for å se om lyset ble brukbart. Så får jeg montere resten når ryggen/kroppen orker en runde til i garasjen (er full i isjas/gikt for tiden, ikke noe gøy).

Den originale gummibelgen til pæren må splittes for å få tredd gjennom diverse kabler med plugger. Her bruker jeg litt elektrotape og litt lim for å holde det best mulig sammen, samtidig som det skal være mulig å åpne igjen for fremtidig pærebytte. Det gjorde jeg sist gang, og da jeg nå skulle bytte pære så jeg jo den store fordel med å lage noe som lar seg åpne igjen :P :p
Gummi maa sprettes opp. Jeg taper og dels limer for aa faa dette tett men ogsaa mulig aa bytte paere neste gang..JPG
Lyssjekk: Her er nærlyset. Bare ved å se på nedre del av reflektor ser jeg at det er mye mindre strølys enn før.
Naer-lys.JPG
Nærlys. Står bare ca 3 meter fra veggen, så den store spredningen er det naturlig nok ikke. Men sammenlignet med original halogen ser dette ganske likt ut. Bare med himla mye mer lys! I noen poster lenger bak, liger det bilder av den gamle xenon-pæren mot samme vegg. Ganske stor foskjell. Den gamle ga mye strølys. Denne nye gir knapt strølys, og selv om jeg må kjøre litt med det for å erfare hvordan det fungerer i praksis, ser dette veldig mye bedre ut enn før ja!
Naerlys-uten videre stroelys.JPG

Fjernlys. Det løfter seg litt, slik det skal. Må nesten teste på veien, for å konkludere. Men det kan se bra ut dette!
fjearnlys.JPG
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
Livet er en lek: OBS: KTM Sting 125 (1997) kommer snart for salg!

Bent Are Fikse ´93 Honda NX 250 ´86 FZX 700 (US)

Brukeravatar
Duke 125
Innlegg: 65
Registrert: 08 jul 2011, 20:07
Motorsykkelen din: Ktm Duke 125 2011
Sted: Hordaland,Bergen

Re: Ny xenon!

Legg inn av Duke 125 »

fikse skrev:For en tid siden begynte xenonlyset å tulle seg. Kunne finne på å slå seg av midt under kjøring. Nokså kjedelig på denne mørke årstid ](*,)
Sendte en epost til Dybvik, hvor jeg beskriver problemet (at jeg mistenker relè og ikke ballast), samt at jeg ikke er spesielt happy med strølyset denne pæren lager.
Nå har jeg lest litt om Dybvik andre steder, og hadde en tanke om at en reklamasjon skulle gå noenlunde greit.
Men at det skulle gå som dette hadde jeg ikke trodd! Svaret var ganske enkelt (med mine ord): "Selvsagt bytter vi, men vi vil gjerne at du skal få et lys som funker bra. Vi har derfor noen alternative pærer som du kan prøve, om du vil ta jobben med å bytte." Og fikk samtidig gode svar på spørsmål til feilsøking. De sendte meg et bilde med alternative pærer, hvor vi ble enige om å prøve en litt annen type. 3 dager senere kom postbudet med pakke fra Dybvik, med alt som trengtes, inklusive nytt kabelnett.

Er ikke dette service, vet ikke jeg. Utmerket, Dybvik :thumleft

Vel, nok "tyt". Litt bilder er på sin plass:

Her er gamlepæren. Jeg har skjært ut en liten alu-bit av en ølboks (tom selvsagt, man driver da ikke med alkoholmisbruk!) og brettet rundt blenderen, for å lukke størstedelen av åpningen i blenderen. Hensikten med åpningen er å kunne gi fjernlys når selve pæren dras inn i sokkel. Men i mitt tilfelle, med min lykt, fungerer dette heller dårlig, med alt for mye strølys.
Gammel paere med hjemmesnekret blender.JPG
Gammel paere med hjemmesnekret blender - underside.JPG
Ny pære har en ganske annerledes utformet blender. I praksis skal det vise seg at denne konstruksjonen passer langt bedre, iallfall i min lykt.
Ny_paere.JPG

Ballasten trengte jeg ikke bytte, og takk for det! Det er mildt sagt trangt, og mye skruarbeid, for å få den inn der den ligger idag. Den har jeg fått plass til inne i rammen, rett bak styrekrone, under laderegulator. En nær perfekt plassering: Ikke regner det på den, sprut fra veien er det helt minimalt av (faktisk mer sprut og skitt under setet!), den får rikelig med luft/kjøling, og kabelføringen blir meget kort og elegant rett inn i lykten :-) En annen ting jeg likte godt med det nye settet er at relè/styre-enhet er fysisk noe mindre, så jeg fikk plass til den inne i lykten, utrolig nok! Det gjorde jo at jeg fikk enda kortere kabelføring enn før, samt at relèet får en mindre fuktig og mer lunken plassering. Utmerket!
Ballast-plassering - styrekrone til venstre, tank til hoyre.JPG

Den nye pæren passer fint i sokkelen i lykten. Slik den skal gjøre. Den gamle pæren var faktisk litt mer kronglete, med litt tykkere tapper og en litt annerledes kabelføring, som gjorde at jeg måtte bøye litt på fjøren som holder pæren. Ikke at den gamle var noe problem, men den nye passet bare enda litt bedre :D
Passer fint i sokkel.JPG
En litt for kort tilførselkabel og litt for lite tid, gjorde at jeg tok juksemetoden og skjøtet tilførselen med en Wago-klemme, bare for å se om lyset ble brukbart. Så får jeg montere resten når ryggen/kroppen orker en runde til i garasjen (er full i isjas/gikt for tiden, ikke noe gøy).

Den originale gummibelgen til pæren må splittes for å få tredd gjennom diverse kabler med plugger. Her bruker jeg litt elektrotape og litt lim for å holde det best mulig sammen, samtidig som det skal være mulig å åpne igjen for fremtidig pærebytte. Det gjorde jeg sist gang, og da jeg nå skulle bytte pære så jeg jo den store fordel med å lage noe som lar seg åpne igjen :P :p
Gummi maa sprettes opp. Jeg taper og dels limer for aa faa dette tett men ogsaa mulig aa bytte paere neste gang..JPG
Lyssjekk: Her er nærlyset. Bare ved å se på nedre del av reflektor ser jeg at det er mye mindre strølys enn før.
Naer-lys.JPG
Nærlys. Står bare ca 3 meter fra veggen, så den store spredningen er det naturlig nok ikke. Men sammenlignet med original halogen ser dette ganske likt ut. Bare med himla mye mer lys! I noen poster lenger bak, liger det bilder av den gamle xenon-pæren mot samme vegg. Ganske stor foskjell. Den gamle ga mye strølys. Denne nye gir knapt strølys, og selv om jeg må kjøre litt med det for å erfare hvordan det fungerer i praksis, ser dette veldig mye bedre ut enn før ja!
Naerlys-uten videre stroelys.JPG

Fjernlys. Det løfter seg litt, slik det skal. Må nesten teste på veien, for å konkludere. Men det kan se bra ut dette!
fjearnlys.JPG




Det var andre boller ja :terge
Duke

Brukeravatar
fikse
Innlegg: 953
Registrert: 28 apr 2011, 19:48
Motorsykkelen din: ´93Honda NX250, ´86 FZX700, ´87 Honda PX
Sted: Sund, Sotra, vest for Bergen

Re: Ny xenon!

Legg inn av fikse »

Duke 125 skrev: Det var andre boller ja :terge
Jepp, det kan man trygt si. Lysstyrken er identisk med den forrige pæren, men denne treffer langt bedre i lykten.
Det er en liten tanke strølys, men nå har jeg testet med en kamerat som kjørte mot meg på et mørk veistykke, og han er nøye på dette med blending. Han "godkjente" dette, mente det var vondt å se at det faktisk var ettermontert, men opplevde at det var tydelig og ikke plagsomt, så lenge han holdt øynene unna sykkelen...
På meg kan det virke som at lyskilden treffer mye bedre i lykten, så nå spredes lyset langt jevnere, slik at veikanten nå faktisk blir lyst opp. Temmelig identisk som halogen-pæren, bare himla mye mer lys.
Bildene yter ikke lysmengden rettferdighet. Det er seriøst mye mer lys. For meg som kjører såpass mye på dårligt opplyste veier, er dette en velsignelse :\m/:
Livet er en lek: OBS: KTM Sting 125 (1997) kommer snart for salg!

Bent Are Fikse ´93 Honda NX 250 ´86 FZX 700 (US)

Brukeravatar
fikse
Innlegg: 953
Registrert: 28 apr 2011, 19:48
Motorsykkelen din: ´93Honda NX250, ´86 FZX700, ´87 Honda PX
Sted: Sund, Sotra, vest for Bergen

Re: KTM Duke 125 - Fikse's arbeidslogg og brukererfaring

Legg inn av fikse »

En liten oppdatering:
Kjørt 6000KM. Endelig fått ut fingen, og lagt opp skikkelig kabling med sikring og relè, fram til lykten. Så nå har jeg strøm i strømuttaket ved speedometeret, strøkent anlagte kabler til xenon-lyset, og ikke minst endelig fått gang på varmeholkene. Akkurat det med varmeholkene skulle jeg jo ha fikset for veldig lenge siden, men men. Sånn er det med 2 unger og en til på vei, og et gammelt hus som konstant trenger min oppmerksomhet. Ja, så må man jo gå på jobb innimellom og dah... :thumleft
Varmeholkene (eller retter sagt varmefolien, som ligger under de originale holkene) fungerer aldeles utmerket. Det er "bare" 2 trinn på de, men det holder. Høyeste trinn gir tilstrekkelig med varme, uten at det blir vondt-varmt. Laveste trinn gir lunk.

Dekkene overrasker meg stadig, positivt. Som idag morges: Før jeg kjørte på jobb gikk jeg ned til veien for å sette fra bosspannet. Det var skikkelig pyton vær, med haggel og slaps og vind. Det var "klink is" på veien, jeg kunne seile avgårde på veien med militærstøvlene, så slapsspruten sto rundt meg. Tenkte at dette skulle bli morro å kjøre på...
Kledde på meg det vanlige antrekket med 2 lag ull, kjøredress og regndress, og putlet meg ned den bratte bakken ned fra huset, og ut i veien. Tok et par solide oppbremsinger, og det griper godt!
Vel ute på hovedveien var det stort sett bart og vått i hjulsporene, men her jeg bor kutter folk svingene som de er alene på veien. Det gjør jo at hjulsporene kommer ofte inn i motgående kjørefelt i svingene, noe jeg ikke tar sjansen på med sykkelen, jeg må holde meg i god avstand til motgående, ergo jeg må kjøre inn i/krysse slapsen/haggelet som ligger mellom hjulsporene. Utrolig nok gikk dette helt uproblematisk. Veldig bra!
Vel framme på jobben, kjører jeg inn på plassen foran bygningen. Her er det knapt kjørt av noen biler, og iallfall ikke strødd/saltet. Jeg så at det var glatt her, det glinset i haggelet. Men det var helt uproblematisk å svinge rundt, stoppe, og sette sykkelen på sidestøtten. På vei av sykkelen mistet jeg fotfestet, og gikk på trynet så lang jeg var! Veldig praktisk hadde jeg fremdeles hjelmen på hodet, ellers hadde jeg slått meg noe grundig.
Det sier litt om hvor godt de dekkene sitter! Og dette til tross for at rundt 1/4 av piggene er borte fra framdekket (usikker på om dette er fordi jeg kjører for friskt eller om det er en svakhet i framdekket. Bakdekket har ikke mistet pigger).
Til tross for skikkelig drittvær med mye kaldt og vått fra oven, og mye vind, var jeg god og varm da jeg kom fram. Nå også varm på hendene :thumleft

Ellers er det jo mye morro med sykkelen. Den starter og går fint, og er rett og slett en fryd å kjøre på glatten. Litt vinglete, men det er piggdekkene som gjør. Det er uproblematisk, kun en vanesak. Men det elektriske er en katastrofe. Ikke flere feil enn sist, men det holder det! Blinklys venstre side bak funker ikke. Bremselysbryter framme funker ikke. Oljenivået synker i takt med bruken, nå på nederste del av glasset. Har ikke lekket mer kjølevæske, men fuglene vet når det lekker mer av det stoffet.... Venstre framgaffel lekker fremdeles, selv etter en runde med "sealmate"-plastbiten, så jeg tror ikke det er skit som få den til å lekke. Merkverdig nok går det ikke utover bremseeffekten, til tross for at lekkasjen er i umiddelbar nærhet av skiven.
Vidunderlig nok så funker speedometeret som det skal, for tiden. Dvs, kjørecomputer-delen slår seg av tidvis, men det er en bagatell. Hovedsaken er at speedometeret funker som det skal. Men når speedoen slutter å funke igjen, ja den som visste det...
Alle blinklysene bortsett fra venstre framme, er fyllt med vann/vanndråper. Jeg antar det er bare en lykke at de fremdeles virker. Skiltlyset er fremdeles dødt. Argh!
Fikk svar fra Ride, om at de hadde gjort en feil ved bestilling av reklamasjon, så det var enn viss forsinkelse på å få svar fra KTM og å få delene. Greit nok det, sitter fremdeles med en følelse av at forhandleren behandler meg og mine problemer seriøst, så det er bra. De gjør det de kan, virker det som. Tipper jeg får time i neste uke, en gang.
Irriterer meg endel med disse feilene, for sykkelen er så fin ellers. Passer mitt bruk aldeles utmerket :thumleft
Livet er en lek: OBS: KTM Sting 125 (1997) kommer snart for salg!

Bent Are Fikse ´93 Honda NX 250 ´86 FZX 700 (US)

isakberntsen
Innlegg: 49
Registrert: 03 jan 2012, 21:01
Motorsykkelen din: ktm duke 125cc 2011 modell

Re: KTM Duke 125 - Fikse's arbeidslogg og brukererfaring

Legg inn av isakberntsen »

hei, tenkte jeg kunne legge ut noen bilder av sykkeln uten klistremerker ;), men du fikse, hvordan tar du av handholkene? river du dem bare av. skal sette på nye selv :D.
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.

Brukeravatar
fikse
Innlegg: 953
Registrert: 28 apr 2011, 19:48
Motorsykkelen din: ´93Honda NX250, ´86 FZX700, ´87 Honda PX
Sted: Sund, Sotra, vest for Bergen

Re: KTM Duke 125 - Fikse's arbeidslogg og brukererfaring

Legg inn av fikse »

Hva?!?!?! Har du sykkelen INNE? Se å få den UT. Få på noe egnede dekk, og fres i vei! :\m/: :prop:

Nja, det var faktisk ikke meg som dro av gummien på min (uhh!) :yeahright :yeyeye

Litt sånn seriøst: Bruk et veldig tynt og veldig langt skrujern, sliss det innover uten å stikke den inn i gummien. Når du har fått den hele veien gjennom, så kan du f.eks bruke en spraykanne med noe olje/silikon/glidemiddel for kabel, spraykanne med langt tynt spruterør. Stikk det inn så langt du kommer, spray mens du drar røret ut.
Sørg bare for at du får rengjort for det du har brukt, før du montererer igjen. Så ikke gummien begynner å gli mens du kjører. Et par her på forumet har brukt hårlakk, som i våt tilstand for gummien til å gli, mens når den tørker så funker den omtrent som lim. Altså for bruk når du monterer... \:D/
Livet er en lek: OBS: KTM Sting 125 (1997) kommer snart for salg!

Bent Are Fikse ´93 Honda NX 250 ´86 FZX 700 (US)

isakberntsen
Innlegg: 49
Registrert: 03 jan 2012, 21:01
Motorsykkelen din: ktm duke 125cc 2011 modell

Re: KTM Duke 125 - Fikse's arbeidslogg og brukererfaring

Legg inn av isakberntsen »

okey :) takk for svaret :thumleft. har ikke lappen enda ](*,) er 16 så.. kjøpte sykkeln i november. bare klarer ikke å vente til sommern. men er det noen vits å kjøpe pigg dekk og øvelsekjøre ? :D

Brukeravatar
fikse
Innlegg: 953
Registrert: 28 apr 2011, 19:48
Motorsykkelen din: ´93Honda NX250, ´86 FZX700, ´87 Honda PX
Sted: Sund, Sotra, vest for Bergen

Re: KTM Duke 125 - Fikse's arbeidslogg og brukererfaring

Legg inn av fikse »

isakberntsen skrev:okey :) takk for svaret :thumleft. har ikke lappen enda ](*,) er 16 så.. kjøpte sykkeln i november. bare klarer ikke å vente til sommern. men er det noen vits å kjøpe pigg dekk og øvelsekjøre ? :D
Såvidt godkjent unnskyldning! :bananas
Litt seriøst: Nei, styr unna. Ikke start med å kjøre på vinteren. Ikke med en så ny og fjong sykkel, og iallfall ikke uten lappen. Vinterkjøring er veldig lærerikt, men har du liten/ingen erfaring, så ville jeg ha valgt noe litt mer lovlig og billigere kjøretøy.
Alt etter hvor i landet du bor er det ikke mer enn et par måneder før det begynner å bli vårlig og morsomt :thumleft Du får henge på kjøreskolene, så du kan begynne så tidlige så mulig da. Og sjekk ventetidene! Enkelte steder er det flere måneder ventetid på oppkjøring, så pass på *mas :-k
Livet er en lek: OBS: KTM Sting 125 (1997) kommer snart for salg!

Bent Are Fikse ´93 Honda NX 250 ´86 FZX 700 (US)

isakberntsen
Innlegg: 49
Registrert: 03 jan 2012, 21:01
Motorsykkelen din: ktm duke 125cc 2011 modell

Re: KTM Duke 125 - Fikse's arbeidslogg og brukererfaring

Legg inn av isakberntsen »

har meld meg på, jeg blir en av de første hvis jeg tar teorien nu :) må bare starte å øve :thumleft

Brukeravatar
Snikkeren
Innlegg: 4964
Registrert: 02 jul 2010, 14:03
Motorsykkelen din: KTM 1290 Super Adventure 2015
Sted: Ørsta

Re: KTM Duke 125 - Fikse's arbeidslogg og brukererfaring

Legg inn av Snikkeren »

Da jeg skulle montere varme i holkene på TDM'en, brukte jeg trykkluft for å løsne holkene. Stakk blåsespissen under holken, og blåste i vei. Da løsnet de ganske fort. Var bare å dra de av, uten fare for å ødelegge noe.
http://www.snikkeren-mc.no" onclick="window.open(this.href);return false;

KTM 1290 Super Adventure 2015
Yamaha TDM 900 2011 (2008 overligger)
Suzuki GSX 650F 2008
Yamaha XT 600 1985

Brukeravatar
fikse
Innlegg: 953
Registrert: 28 apr 2011, 19:48
Motorsykkelen din: ´93Honda NX250, ´86 FZX700, ´87 Honda PX
Sted: Sund, Sotra, vest for Bergen

Re: KTM Duke 125 - Fikse's arbeidslogg og brukererfaring

Legg inn av fikse »

Snikkeren skrev:Da jeg skulle montere varme i holkene på TDM'en, brukte jeg trykkluft for å løsne holkene. Stakk blåsespissen under holken, og blåste i vei. Da løsnet de ganske fort. Var bare å dra de av, uten fare for å ødelegge noe.
Høres luddig ut :thumleft
Livet er en lek: OBS: KTM Sting 125 (1997) kommer snart for salg!

Bent Are Fikse ´93 Honda NX 250 ´86 FZX 700 (US)

isakberntsen
Innlegg: 49
Registrert: 03 jan 2012, 21:01
Motorsykkelen din: ktm duke 125cc 2011 modell

Re: KTM Duke 125 - Fikse's arbeidslogg og brukererfaring

Legg inn av isakberntsen »

har fått litt godsaker i posten idag \:D/ blir å feste handholkene og klistremerkene idag. blir sikkert å ta litt bilder underveis. :)
skal prøve å gjøre det på den måten du forklarte fikse. det hørtes ganske simpelt ut :thumleft
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.

isakberntsen
Innlegg: 49
Registrert: 03 jan 2012, 21:01
Motorsykkelen din: ktm duke 125cc 2011 modell

Re: KTM Duke 125 - Fikse's arbeidslogg og brukererfaring

Legg inn av isakberntsen »

nå har jeg og en kompis festet holkene og klistremerkene :) her er noen bilder :bananas
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.

Brukeravatar
andersen
Innlegg: 49
Registrert: 16 jul 2011, 12:39
Motorsykkelen din: Yamaha MT-07 2015

Re: KTM Duke 125 - Fikse's arbeidslogg og brukererfaring

Legg inn av andersen »

Kult! :)

Fortell om prosessen, var det noe som var vanskelig? Klarte du unngå bobler i klistermerkene? Er holkene helt vanlige, bare med nytt design?

Hva betalte du for de ulike delene (holker, sticker kit etc)? (fra hvor?)
--
Livet er for kort til å bare prate om ting.

Svar