
Sprek nok, lite vindstøy, grei (men uvant) sittestilling.
Om jeg var en rendyrket asfaltkåbbåj, ville den vært helt i toppen av vurderinger ved neste sykkelhandel
Greit oppsummert det der :) .Olav K skrev: 06 mai 2023, 14:17 Ingen GS... men ganske så trivelig likevel![]()
Sprek nok, lite vindstøy, grei (men uvant) sittestilling.
Om jeg var en rendyrket asfaltkåbbåj, ville den vært helt i toppen av vurderinger ved neste sykkelhandel
Den nye gatemodellen har faktisk en bakskjerm på forhjulet.Tore L skrev: 10 des 2023, 20:12 Hadde bare kunne gjort noe med den fram skjermen, denne her ser ikke bra ut - skulle hatt noe i nærtheten av hva du har på din Aj, denne her er ikke bra.
Synes jeg da :)
Det som fascinerer meg spesielt med denne modellen og V7 modellene er at Moto Guzzi faktisk har greid å få så mye ut av så lite, for å bruke den formuleringen.BjørnSover skrev: 11 des 2023, 00:26 V85tt er fremdeles en av mc’ene jeg synes er lekrest. Men tror ikke det blir den stallen evt utvides med - hvis jeg skal ha flere enn 1 mc.
Har erfaring med Moto Guzzi reklamasjoner, ja.BC45 skrev: 09 aug 2024, 21:52 Må innrømme at jeg synes Moto Guzzi V100 Mandello S ser utrolig spennende ut. Den er full av karakter og absolutt en sykkel jeg kunne vurdere. Kjenner at jeg blir litt skeptisk av 2 års garanti, men vil ikke reklamasjonsretten gi 5 års garanti i praksis? Noen som har erfaringer med Moto Guzzi og reklamasjoner?
Ikke shiftcam som på BMW 1250 og muligens også 1300 modellen, men en "enkel" variabel ventil timing løsning først og fremst for å imøtekomme de nyeste utslippskravene.BjørnSover skrev: 12 aug 2024, 19:47 Tror jeg har fått med meg nye v85tt (og sikkert de andre syklene som bruker denne motoren) skal komme med shiftcam.
Den er en av de fineste, hvis ikke den fineste adventure-sykkelen. Har vært og prøvesittet en, men alt for høy for meg desverre
AJ skrev: 13 feb 2025, 15:28 Ser ikke ut til at Moto Guzzi har tenkt å gi seg med motorsykler med ekte luftavkjølte motorer med det første.
Altså motorer uten oljekjølere.
Årets oppdaterte V7 850 Special byr på økt motoreffekt fra 65 til 67 HK og en dreiemomentsøkning fra 73Nm til 79 Nm.
I tillegg cruisekontroll, ny dekor og nytt kortere og slankere eksosanlegg enn på Specialen jeg har. Salen har de tydeligvis gjort endringer på også slik at den er blitt enda bedre, ser det ut som.
Så til de ambivalente edringene, frontlykta og nytt asymmetrisk plassert instrumentpanel...Det klassiske retroutseendet kirurgisk fjernet og erstattet med nymotens greier ...
![]()
2025-Moto-Guzzi-V7-Special 1.jpg
2025-Moto-Guzzi-V7-Special 2.jpg
Flere bilder her:
https://www.totalmotorcycle.com/motorcy ... v7-special
Sitter nok langt inne å kvitte seg med med denne, ja. Finnes ikke mange av akkurat denne versjonen med fargekomboen blå lakk og brun salErik_B70 skrev: 14 feb 2025, 15:24
Synes ikke hverken frontlykta eller instruementene er noen oppgradering til det bedre nei.
Ødelegger mye av retro-looken på en flott sykkel synes jeg![]()
I hvertfall overhodet ingen grunn til å bytte ut din flotte 2023 for 2 hk og 6 Nm ekstra![]()