Tung mc. Tungt hjerte

Forum for fulleffekt tung-MC
Svar
Brukeravatar
Zettexx
Innlegg: 469
Registrert: 21 aug 2011, 20:01
Motorsykkelen din: ZX10R, Suki Gsx.
Sted: Søndenfor Nord

Tung mc. Tungt hjerte

Legg inn av Zettexx »

Ikke ny her, men må bytte brukernavn..... Det blir for tungt å bruke Spaghettiræser nå....

Spaghettiræseren skal hentes av ny fosterfar til helgen... hvis alt går som planlagt...det vet bare den som lever.

Den har bodd hos meg siden høsten siden 2004...og gått rundt 137000 i mitt eie, til tross for noen år med lite kjøring.

Det er samlet mye i årenes løp, og alt skal over til fosterfar. Ekstra mc, motor, smådeler alt mulig slags info.. Leker må barnet ha. Selv om den er 152000 km gammel, er den fremdeles klar for langtur...

Min faste passasjer er trist, ingen sal var så god, uansett timer langs veien.

Forslag til kontrakt er oversendt. Ville så gjerne sendt med 10 sider med info....men det er en oppegående fosterfar, så det ville blitt for mye.. Jeg tror dette blir bra. På tide at en yngre mann overtok, som kan leke mer og vise den nye steder. :[-o< :mc7 :gk :~|

Selv fruen som vil ha garasjen igjen...hun vet det må til, men trist er det. Det har vært et lojalt familemedlem i så mange år...

Brukeravatar
Bjerknez
Innlegg: 22864
Registrert: 06 aug 2013, 00:59
Motorsykkelen din: Triumph Rocket III GT
Sted: Fredrikstad
Kontakt:

Re: Tung mc. Tungt hjerte

Legg inn av Bjerknez »

Kan jeg foreslå et nick som ikke er navnet på motorsykkelen din kanskje? Så slipper du å bytte nick hver gang du bytter sykkel :)

Brukeravatar
Zettexx
Innlegg: 469
Registrert: 21 aug 2011, 20:01
Motorsykkelen din: ZX10R, Suki Gsx.
Sted: Søndenfor Nord

Re: Tung mc. Tungt hjerte

Legg inn av Zettexx »

Nå har jeg hatt Spaghettiræseren siden 2004....,Neste gang det er behov så blir det vel "Himmelexpressen" eller noe i samme gaten. Hvis jeg holder meg oppreist så lenge, er det fordi det er blitt så trangt på kirkegården at vi begraves stående..

Takk for rådet, men jeg har nok ikke tilstrekkelig med "påfunnskap" til det. Redd for at forsøk på noe med selvinnsikt ville bli stoppet av sensuren.

Brukeravatar
AJ
Administrator
Innlegg: 37838
Registrert: 30 sep 2006, 18:46
Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
Sted: Lunner på Hadeland
Kontakt:

Re: Tung mc. Tungt hjerte

Legg inn av AJ »

Etter så mange km og mange års eierskap vil jeg nok tro det er litt spesielt og ikke minst vemodig å kvitte seg med en såpass trofast sliter...
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.

MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering Bilde

Brukeravatar
Zettexx
Innlegg: 469
Registrert: 21 aug 2011, 20:01
Motorsykkelen din: ZX10R, Suki Gsx.
Sted: Søndenfor Nord

Re: Tung mc. Tungt hjerte

Legg inn av Zettexx »

Så ble nøkkelen vridd rundt for siste gang hos meg. Ræseren er borte, hentet av ny fosterfar og 3 staute hjelpere. Det ble 2 varebiler, nesten fulle med oppsamlede greier over mer enn 12 år.

Kjøper har bl.a. fått litt info fra disse sider.

Brukernavn spurte jeg ikke etter, men satser på at de får det greit sammen.

I Norge vil de at alt skal gå på nett....men hverken nettbank eller Elektronisk omregistrering funket riktig idag.... Så det ble Old School med penn og papir....men vi må vente til imorgen for å se om bankene får sine digitale penger til å virke...

Det går nok greit.

Garasje, hyller, kjeller, kontor...skuffer...alt er blitt saumfart, og sannsynligvis er alt kommet med. Til og med en eske med reserveskruer dukket opp.

Nå får vi til og med inn bilen!!

Gratulerer til den heldige kjøper...

Svar