Valg av dekk til min 1200GS Rally
-
- Innlegg: 696
- Registrert: 17 des 2019, 13:19
- Motorsykkelen din: BMW R1200GS - Yamaha BT1100 Bulldog + Div. Tempo
- Sted: Skien
Valg av dekk til min 1200GS Rally
Hei hei
Må bytte dekk litt utpå våren og hadde bestemt meg for Continental TKC70, som er et 70/30 dekk. Jeg har et gavekort tilgode på Kus MC, men han selger kun Metzeler. Vært kjekt å brukt opp gavekortet...
Noen erfaringer med da Metzeler Tourance kontra Continental TKC70. Dette er vel begge dekk i 70/30 sjiktet.
Viktige egenskaper er jo også på vått føre, samt støy.
Må bytte dekk litt utpå våren og hadde bestemt meg for Continental TKC70, som er et 70/30 dekk. Jeg har et gavekort tilgode på Kus MC, men han selger kun Metzeler. Vært kjekt å brukt opp gavekortet...
Noen erfaringer med da Metzeler Tourance kontra Continental TKC70. Dette er vel begge dekk i 70/30 sjiktet.
Viktige egenskaper er jo også på vått føre, samt støy.
- AJ
- Administrator
- Innlegg: 37872
- Registrert: 30 sep 2006, 18:46
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Sted: Lunner på Hadeland
- Kontakt:
Re: Valg av dekk til min 1200GS Rally
Kun Metzeler hos Kus MC ? De burde vel kunne skaffe andre merker også? Sjelden å høre om MC-butikker som kun tilbyr et merke...ErikW skrev: ↑22 jan 2021, 10:36 Hei hei
Må bytte dekk litt utpå våren og hadde bestemt meg for Continental TKC70, som er et 70/30 dekk. Jeg har et gavekort tilgode på Kus MC, men han selger kun Metzeler. Vært kjekt å brukt opp gavekortet...
Noen erfaringer med da Metzeler Tourance kontra Continental TKC70. Dette er vel begge dekk i 70/30 sjiktet.
Viktige egenskaper er jo også på vått føre, samt støy.
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
- Gammelsmurfen
- Innlegg: 1296
- Registrert: 09 nov 2020, 19:05
- Motorsykkelen din: BMW F850GS Rally 2022
Re: Valg av dekk til min 1200GS Rally
Har nylig fått lagt på Conti TKC70 dekk både foran og bak, veldig bra mønsterdybde på de.ErikW skrev: ↑22 jan 2021, 10:36 Hei hei
Må bytte dekk litt utpå våren og hadde bestemt meg for Continental TKC70, som er et 70/30 dekk. Jeg har et gavekort tilgode på Kus MC, men han selger kun Metzeler. Vært kjekt å brukt opp gavekortet...
Noen erfaringer med da Metzeler Tourance kontra Continental TKC70. Dette er vel begge dekk i 70/30 sjiktet.
Viktige egenskaper er jo også på vått føre, samt støy.
De er også laget på en måte som gjør at gummiblandingen er den samme over hele dekket uten å miste egenskaper andre dekk som har forskjellig blanding på midten og sidene har sies det.
"Snikkeren MC" har testet dekket på forskjellig underlag, forhold og også på bane, om du ikke har sett denne testen er den verdt å lese.
https://www.snikkeren-mc.no/continental ... rfaringer/
Finnes mye andre tester som bekrefter mye av hans erfaringer også, ser ut til å være et dekk som passer bra i Norge for de av oss som måtte kjøre turer på forskjellige underlag og føre. Jeg er spent på å få testet mine :-)
Jeg måtte krype til korset og kjøpe det på dekkonline i stedet for lokalt da jeg ikke fikk tak i disse (spesielt bakdekket som er litt spes. dim) her.
Betalte 350 pr. dekk her for omlegging og avbalansering, fikk i hvert fall støttet lokal-sjappe litt da :-)
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
-
- Innlegg: 696
- Registrert: 17 des 2019, 13:19
- Motorsykkelen din: BMW R1200GS - Yamaha BT1100 Bulldog + Div. Tempo
- Sted: Skien
Re: Valg av dekk til min 1200GS Rally
Han sier så at han kun forhandler Metzeler og gir seg ikke på det. Litt synd. Får ta ut Metzeler da og bare selge de Har jo gavekortet der, men han har jo hjelmer og slikt også da. Ønsker meg hjelm med skygge. Han har Lazer, Schubert og Vemar.AJ skrev: ↑22 jan 2021, 10:40Kun Metzeler hos Kus MC ? De burde vel kunne skaffe andre merker også? Sjelden å høre om MC-butikker som kun tilbyr et merke...ErikW skrev: ↑22 jan 2021, 10:36 Hei hei
Må bytte dekk litt utpå våren og hadde bestemt meg for Continental TKC70, som er et 70/30 dekk. Jeg har et gavekort tilgode på Kus MC, men han selger kun Metzeler. Vært kjekt å brukt opp gavekortet...
Noen erfaringer med da Metzeler Tourance kontra Continental TKC70. Dette er vel begge dekk i 70/30 sjiktet.
Viktige egenskaper er jo også på vått føre, samt støy.
-
- Innlegg: 696
- Registrert: 17 des 2019, 13:19
- Motorsykkelen din: BMW R1200GS - Yamaha BT1100 Bulldog + Div. Tempo
- Sted: Skien
Re: Valg av dekk til min 1200GS Rally
Gammelsmurfen skrev: ↑22 jan 2021, 11:41Har nylig fått lagt på Conti TKC70 dekk både foran og bak, veldig bra mønsterdybde på de.ErikW skrev: ↑22 jan 2021, 10:36 Hei hei
Må bytte dekk litt utpå våren og hadde bestemt meg for Continental TKC70, som er et 70/30 dekk. Jeg har et gavekort tilgode på Kus MC, men han selger kun Metzeler. Vært kjekt å brukt opp gavekortet...
Noen erfaringer med da Metzeler Tourance kontra Continental TKC70. Dette er vel begge dekk i 70/30 sjiktet.
Viktige egenskaper er jo også på vått føre, samt støy.
De er også laget på en måte som gjør at gummiblandingen er den samme over hele dekket uten å miste egenskaper andre dekk som har forskjellig blanding på midten og sidene har sies det.
"Snikkeren MC" har testet dekket på forskjellig underlag, forhold og også på bane, om du ikke har sett denne testen er den verdt å lese.
https://www.snikkeren-mc.no/continental ... rfaringer/
Finnes mye andre tester som bekrefter mye av hans erfaringer også, ser ut til å være et dekk som passer bra i Norge for de av oss som måtte kjøre turer på forskjellige underlag og føre. Jeg er spent på å få testet mine :-)
Jeg måtte krype til korset og kjøpe det på dekkonline i stedet for lokalt da jeg ikke fikk tak i disse (spesielt bakdekket som er litt spes. dim) her.
Betalte 350 pr. dekk her for omlegging og avbalansering, fikk i hvert fall støttet lokal-sjappe litt da :-)
Det er testen til Snikkeren-Mc jeg har hengt meg opp i ser du...
dekk.jpg
Re: Valg av dekk til min 1200GS Rally
Har lagt på TKC 70 og kjørt en sesong med de og er svært fornøyd. De funger bra på både grus og asfalt, vått og tørt føre.
Hvis du skal ha Metzler så er vel Karoo Street de som er nærmest TKC 70. Jeg hadde disse på en Yamaha Super Tenere. Godt grep med disse dekkene også, spesielt merkbart på grus. Men de støyer en del på asfalt og jeg synes bakdekket ble fort slitt. Har også hatt både Tourance og Tourance Next. Sistnevnte er et veldig bra allround dekk og har vel vært en storselger for Metzler i Adventure markedet. Karoo Street er litt mer grusorientert, et 70/30 dekk og Next 90/10 dekk.
https://www.metzeler.com/en-ww/products ... roo-street
Sent from my iPhone using Tapatalk
Hvis du skal ha Metzler så er vel Karoo Street de som er nærmest TKC 70. Jeg hadde disse på en Yamaha Super Tenere. Godt grep med disse dekkene også, spesielt merkbart på grus. Men de støyer en del på asfalt og jeg synes bakdekket ble fort slitt. Har også hatt både Tourance og Tourance Next. Sistnevnte er et veldig bra allround dekk og har vel vært en storselger for Metzler i Adventure markedet. Karoo Street er litt mer grusorientert, et 70/30 dekk og Next 90/10 dekk.
https://www.metzeler.com/en-ww/products ... roo-street
Sent from my iPhone using Tapatalk
- kjellv
- Moderator
- Innlegg: 6956
- Registrert: 14 aug 2012, 23:16
- Motorsykkelen din: Yamaha XT1200ZE Super Ténéré
- Sted: Molde
- Kontakt:
Re: Valg av dekk til min 1200GS Rally
Merkenavnene du nevner tyder på at han har SPS som hovedleverandør. Kikk innom sps.no og se på vareutvalget. De har helt sikkert mye der du kan bruke gavekortet til
Sent fra min SM-A515F via Tapatalk
Sent fra min SM-A515F via Tapatalk
- AJ
- Administrator
- Innlegg: 37872
- Registrert: 30 sep 2006, 18:46
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Sted: Lunner på Hadeland
- Kontakt:
Re: Valg av dekk til min 1200GS Rally
Utenom emne, men likevel; Lazer hjelm er kanskje ikke noe dumt valg. Lazer er vel verdens eldste produsent av motorsykkelhjelmer og har antakelig lært seg et og annet når det gjelder å lage gode hjelmer... .
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
-
- Innlegg: 696
- Registrert: 17 des 2019, 13:19
- Motorsykkelen din: BMW R1200GS - Yamaha BT1100 Bulldog + Div. Tempo
- Sted: Skien
Re: Valg av dekk til min 1200GS Rally
Har Tourance next nå og det er 90/10 som du sier og Metzler Tourance er mer 70/30 og meget likt et TKC70 i mønsteret ihvertfall. Karoo street blir for mye grus orientert og grovt mønster for meg.Ketil skrev: ↑22 jan 2021, 16:34 Har lagt på TKC 70 og kjørt en sesong med de og er svært fornøyd. De funger bra på både grus og asfalt, vått og tørt føre.
Hvis du skal ha Metzler så er vel Karoo Street de som er nærmest TKC 70. Jeg hadde disse på en Yamaha Super Tenere. Godt grep med disse dekkene også, spesielt merkbart på grus. Men de støyer en del på asfalt og jeg synes bakdekket ble fort slitt. Har også hatt både Tourance og Tourance Next. Sistnevnte er et veldig bra allround dekk og har vel vært en storselger for Metzler i Adventure markedet. Karoo Street er litt mer grusorientert, et 70/30 dekk og Next 90/10 dekk.
https://www.metzeler.com/en-ww/products ... roo-street
Sent from my iPhone using Tapatalk
Vi får sjekke litt
- AJ
- Administrator
- Innlegg: 37872
- Registrert: 30 sep 2006, 18:46
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Sted: Lunner på Hadeland
- Kontakt:
Re: Valg av dekk til min 1200GS Rally
Kanskje disse kan være verd å prøve, Mitas E-08, 80 - 20 dekk?
https://www.mitas-moto.com/en/products/ ... tires/e-08
Som du vet kjører jeg på Mitas Terra Force-R, som er et 90 - 10 dekk.
Har altså ingen erfaring med E-08, men tror ganske sikkert dette er bedre enn Terra Force-R på grus.
https://www.mitas-moto.com/en/products/ ... tires/e-08
Som du vet kjører jeg på Mitas Terra Force-R, som er et 90 - 10 dekk.
Har altså ingen erfaring med E-08, men tror ganske sikkert dette er bedre enn Terra Force-R på grus.
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
- Olav K
- Innlegg: 2636
- Registrert: 18 mai 2013, 14:07
- Motorsykkelen din: Den Beste Sykkel (BMW R1250GSA 2019)
- Sted: Odda/Rosendal
Re: Valg av dekk til min 1200GS Rally
Det viktigste er å definere hva slags grusveier man vil kjøre.
Mest sannsynlig ser trådstarter for seg å utvide horisonten litt, og prøve seg på finere "gjennomfartsveier" med grusdekke. Som Jotunheimsvegen eller ruta gjennom Vassfaret f.eks.
Grusveier som er i daglig bruk av biler av "vanlig" type.
Da KAN man helt fint kjøre på et 90/10 dekk, men rent personlig foretrekker jeg noe mer mønster.
Min GSA blei levert med Michelin Anakee Adventure, 80/20 bruk, og dette var jeg MEGET fornøyd med, til alsidig touring bruk. Fenomenalt våtgrep, og jeg kjørte mange mil av TET ruta med dette dekket.
TKC 70 er jo en gammel favoritt, nå finnes også TKC 70 Rocks (som bakdekk)
med mer mønster, uten at dette forringer asfaltgrep nevneverdig.
En kamerat av meg sverger til dette Rocksdekket, og vi har enda ikke reist på adventuretouring der han ikke har kommet seg fram. Og vi kjører mange rare plasser.
Selv har jeg kjørt lange grusdager/helger med TKC 70 på Finnskogen, på veldig varierende underlag, og etter min personlige konklusjon, er dette et av de absolutt mest anvendelige dekkene.
Ser flere nevner Tourance Next, dette har jeg kjørt mye på, dengang jeg hadde StorTiger. Vi var flere kamerater som var storfornøyd , men etterhvert bytta vi alle til GS(A) , og da mistet dette dekket litt av "glansen", merkelig nok.
Vi opplevde alle noen merkelige små slipp på framhjulet,
så Tourance Next kom fort av, og blei erstattet av andre ting, for min del blei det Conti Trail Attack 3,
som er det beste asfaltdekket (90/10) jeg har kjørt sålangt (på stor adv.sykkel.
Karoo Street og Karoo 3 bråker som ville h., og de slites fort også, Karoo 3 dekka jeg prøvde et sett av, var oppbrukt på ei langhelg med gla'gassing, og jeg var heller ikke fornøyd med sideveis grep på gress eller grus.
Nå om dagen har jeg mange kamerater som kjører og sverger til Mitas E07, jeg har ikke prøvd selv, men intrykket jeg sitter igjen med, er meget godt.
De kjører meget friskt på asfalt, både tørr og våt, og sålenge underlaget kan kalles en slags vei, henger de med.
At slitestyrken ser ut til å være ganske så god, er jo også bare positivt.
Om jeg bare hadde et sett med felger til GSAen, var dette dekket jeg ville hatt,
med TKC 70 Rocks på en god 2.plass, ut i fra MINE preferanser.
Kan også nevne at jeg har mange mil (ca 800) med kombidekket MotoZ Tractionator GPS, det er også svært anvendelig med en utrolig slitestyrke, men det er litt mer omstendelig å få tak i.
Mest sannsynlig ser trådstarter for seg å utvide horisonten litt, og prøve seg på finere "gjennomfartsveier" med grusdekke. Som Jotunheimsvegen eller ruta gjennom Vassfaret f.eks.
Grusveier som er i daglig bruk av biler av "vanlig" type.
Da KAN man helt fint kjøre på et 90/10 dekk, men rent personlig foretrekker jeg noe mer mønster.
Min GSA blei levert med Michelin Anakee Adventure, 80/20 bruk, og dette var jeg MEGET fornøyd med, til alsidig touring bruk. Fenomenalt våtgrep, og jeg kjørte mange mil av TET ruta med dette dekket.
TKC 70 er jo en gammel favoritt, nå finnes også TKC 70 Rocks (som bakdekk)
med mer mønster, uten at dette forringer asfaltgrep nevneverdig.
En kamerat av meg sverger til dette Rocksdekket, og vi har enda ikke reist på adventuretouring der han ikke har kommet seg fram. Og vi kjører mange rare plasser.
Selv har jeg kjørt lange grusdager/helger med TKC 70 på Finnskogen, på veldig varierende underlag, og etter min personlige konklusjon, er dette et av de absolutt mest anvendelige dekkene.
Ser flere nevner Tourance Next, dette har jeg kjørt mye på, dengang jeg hadde StorTiger. Vi var flere kamerater som var storfornøyd , men etterhvert bytta vi alle til GS(A) , og da mistet dette dekket litt av "glansen", merkelig nok.
Vi opplevde alle noen merkelige små slipp på framhjulet,
så Tourance Next kom fort av, og blei erstattet av andre ting, for min del blei det Conti Trail Attack 3,
som er det beste asfaltdekket (90/10) jeg har kjørt sålangt (på stor adv.sykkel.
Karoo Street og Karoo 3 bråker som ville h., og de slites fort også, Karoo 3 dekka jeg prøvde et sett av, var oppbrukt på ei langhelg med gla'gassing, og jeg var heller ikke fornøyd med sideveis grep på gress eller grus.
Nå om dagen har jeg mange kamerater som kjører og sverger til Mitas E07, jeg har ikke prøvd selv, men intrykket jeg sitter igjen med, er meget godt.
De kjører meget friskt på asfalt, både tørr og våt, og sålenge underlaget kan kalles en slags vei, henger de med.
At slitestyrken ser ut til å være ganske så god, er jo også bare positivt.
Om jeg bare hadde et sett med felger til GSAen, var dette dekket jeg ville hatt,
med TKC 70 Rocks på en god 2.plass, ut i fra MINE preferanser.
Kan også nevne at jeg har mange mil (ca 800) med kombidekket MotoZ Tractionator GPS, det er også svært anvendelig med en utrolig slitestyrke, men det er litt mer omstendelig å få tak i.
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
http://www.kant1.no" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Innlegg: 696
- Registrert: 17 des 2019, 13:19
- Motorsykkelen din: BMW R1200GS - Yamaha BT1100 Bulldog + Div. Tempo
- Sted: Skien
Re: Valg av dekk til min 1200GS Rally
Olav K
Har du noen formening om Metzeler Tourance ?
Har også sett på TKC Rocks. Ønsker å kjøre litt bra grusveger slik du nevner.
Har du noen formening om Metzeler Tourance ?
Har også sett på TKC Rocks. Ønsker å kjøre litt bra grusveger slik du nevner.
- Olav K
- Innlegg: 2636
- Registrert: 18 mai 2013, 14:07
- Motorsykkelen din: Den Beste Sykkel (BMW R1250GSA 2019)
- Sted: Odda/Rosendal
Re: Valg av dekk til min 1200GS Rally
Hola,
Nei ingen erfaring med Tourance, jeg blei liksom litt ferdig med Metzler etter den Karoo 3 nedturen.
Jeg har heller ikke prøvd Rocks, men den står på lista over dekk jeg kan ha på "finfelgene"
Der regjerer Tractionator GPS idag.
Men de er mye lik Mitas E07 :)
http://www.kant1.no" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Valg av dekk til min 1200GS Rally
Leste igjennom tråden her, Kus MC importerer sykler og er ingen merkeforhandler.
Siden du spør om Metzeler Tourance. Kjørte 2011 sesongen på et par på en GSA. Helt ok for min del på den store tunge adventureren. Var bla på Adventuredays i Sverige.
Året etter var jeg i Latvia og Estland på grusveier. Da hadde jeg Tourance Next, helt ok de også.
Har aldri kjørt knastedekk. Hadde ikke følt meg trygg på asfalt med det
Siden du spør om Metzeler Tourance. Kjørte 2011 sesongen på et par på en GSA. Helt ok for min del på den store tunge adventureren. Var bla på Adventuredays i Sverige.
Året etter var jeg i Latvia og Estland på grusveier. Da hadde jeg Tourance Next, helt ok de også.
Har aldri kjørt knastedekk. Hadde ikke følt meg trygg på asfalt med det
Re: Valg av dekk til min 1200GS Rally
Metzeler Tourance Next har jeg ingen ting å utsette på. Min 1050 Adventure hadde det og jeg satte på ett nytt sett igjen ...
dypen
Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2
Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2