Det er så flott atte

Forum for fulleffekt tung-MC
mekkern
Innlegg: 7542
Registrert: 06 nov 2008, 22:42
Motorsykkelen din: flere -til div kjøring.
Sted: Tranby

Re: Det er så flott atte

Legg inn av mekkern »

Bjerknez skrev: 21 mar 2021, 16:02
Jeg har vært på mange ville fester i mine yngre dager, men jeg tror jeg har til gode å oppleve at noen har ødelagt stereoen med vilje. Men at stereoen har blitt ødelagt i affekt av høy musikk over tid er noe annet.

Jeg er tøff for jeg kan vri gassen i bånn på tomgang liksom... not my cup of tea... ;)
Kritisk tanke er ofte nedprioritert ved 2-3+ i promille...

"min bråker mer enn din så"...seee...stikkflammer og jeg blør ut av øra... :lol :lol :crazy:

Nå skal jeg være litt forsiktig... men tror faktisk ikke at det er de med mest mekanisk forståelse eller høyest IQ-lite trolig ikke forannevnte i kombinasjon heller, som konstant bånnruser i flatfylla på "treff".. :roll

Men er åpen for å bli motbevist..

Snart er det hvem som har den feteste batteripakka og mest neonlys.. :lol
当有疑问时踢你的敌人在生殖器上,你可以道歉后

Brukeravatar
FredrikE24
Innlegg: 4706
Registrert: 24 apr 2016, 18:53
Motorsykkelen din: BMW K1200RS
Sted: Nordre Follo

Re: Det er så flott atte

Legg inn av FredrikE24 »

Det er ganske lavpanna moro som jeg kaller det! Kan godt ruse litt, men det blir nok etter et par rapp på rulla. Å holde på slik er ikke noe for meg, alle vet jo hvordan det ender uansett.

Jeg står som regel med anlegg på fest, og det har gått galt kun én gang. Og det er ikke så gærent synes jeg. Det har helt klart sammenheng med promille. Jeg vet normalt hvor smertegrensa går og ligger som regel rett under smertegrensa. Det ble imidlertid et lite knepp for mye og høyttalerelementene tok fyr! Dog var klokka drøyt fem på morgenen, så et tegn på at det er på tide å legge seg! Så var det bare å bygge opp elementene på nytt med nye deler som jeg hadde på hylla. Så dette var ingen big deal for min del.

Brukeravatar
FredrikE24
Innlegg: 4706
Registrert: 24 apr 2016, 18:53
Motorsykkelen din: BMW K1200RS
Sted: Nordre Follo

Re: Det er så flott atte

Legg inn av FredrikE24 »

Når man ser på starten av denne videoen(med fantastisk kommentering forøvrig) så har det foregått litt gjennom natten. Så det er vel ikke uvanlig med litt motormoro

https://youtu.be/_sI05D8Mcy0

ZZR-Erling

Re: Det er så flott atte

Legg inn av ZZR-Erling »

...og....det kan skje litt av hvert når maskinen ikke sprenges i fylla mens den står i ro og "varmer treffplassen litt", men smeller den dagen man foretar ei litt heftig forbikjøring..

Svar