Slip-on stjålet

Forum for fulleffekt tung-MC
Svar
Bing
Innlegg: 2
Registrert: 13 feb 2021, 06:49
Motorsykkelen din: Suzuki GSF650 2006

Slip-on stjålet

Legg inn av Bing »

Hei. Fremtidig motorsyklist her som kjøpte en Bandit 650 2006 modell i februar. Håper lappen er i mål i løp av høsten. Natt til mandag 24/5 har noen rakkere demontert slip-on potten fra min motorsykkel fra en garasje i Fredrikstad sentrum. Aldri hørt om dette bli stjålet før. Hvis noen kommer over et billig eksemplar kan det være denne.
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.

xavi0n
Innlegg: 495
Registrert: 28 feb 2021, 12:45
Motorsykkelen din: 2012 yamaha fz8, 2015 Suzuki vstrom 1000

Re: Slip-on stjålet

Legg inn av xavi0n »

Fyfaen så frekt, håper den kommer til rette igjen
If you gonna be dumb you gotta be tough

Bing
Innlegg: 2
Registrert: 13 feb 2021, 06:49
Motorsykkelen din: Suzuki GSF650 2006

Re: Slip-on stjålet

Legg inn av Bing »

Ja det håper jeg også, men den er nok borte. Må nok krype til korset og kjøpe nytt ettersom jeg ikke har original-anlegget.

Brukeravatar
Fsva
Innlegg: 779
Registrert: 09 okt 2014, 17:29
Motorsykkelen din: Triumph Street Triple 675 2015
Sted: Eidsvoll/Fredrikstad

Re: Slip-on stjålet

Legg inn av Fsva »

Det er første gang jeg hører om noen som har blitt frastjålet en slip-on, men ingenting overrasker meg lenger. Jeg skal holde øynene åpne, just in case...

FreewheelBurning
Innlegg: 482
Registrert: 22 feb 2019, 23:21
Motorsykkelen din: XMAX 300

Re: Slip-on stjålet

Legg inn av FreewheelBurning »

xavi0n skrev: 25 mai 2021, 20:28 Fyfaen så frekt, håper den kommer til rette igjen
Håper de som gjorde det aldri kommer til rette igjen...

Rex Rudi
Innlegg: 30
Registrert: 09 jun 2015, 20:59
Motorsykkelen din: 2007 FZ6 Fazer

Re: Slip-on stjålet

Legg inn av Rex Rudi »

Blir litt på lik linje med noen som stikker av med setet på en vanlig sykkel eller ett hjul, men det er i hvert fall mer forståelig med tanke på hærverk - men en slip-on?! Det er første gang jeg har hørt om. Dem skulle hatt bank!

Om jeg var deg, så ville jeg sjekket bremseslanger, dekk, og sett over at dem ikke har klippet over noen vaiere, for er de frekke nok til å ta seg tid til å demontere en slip-on, så har dem kanskje tatt seg tid til å kødde til noe mer også. Gå grundig over sykkelen så du ikke finner det ut på den verst tenkelige måten. Skal følge med litt ekstra på Finn.

Brukeravatar
Domino
Innlegg: 1021
Registrert: 06 jul 2020, 23:03
Motorsykkelen din: 1992 Kawasaki ZX-6, 2011 Triumph Tiger 800
Sted: Troms

Re: Slip-on stjålet

Legg inn av Domino »

Og kjøp deg en diamantpenn og graver inn personnummer eller registreringsnummer på den nye potta. Da står du kanskje litt sterkere dersom den også blir stjålet og kommer til rette og du må dokumentere at det er di potte.

Svar