En skal se mye rart/ bra på FINN...brukt MC

Forum for fulleffekt tung-MC
Svar
Brukeravatar
Intruder
Innlegg: 8271
Registrert: 08 des 2008, 10:44
Motorsykkelen din: 1992 Intruder 750
Sted: Brumunddal

En skal se mye rart/ bra på FINN...brukt MC

Legg inn av Intruder »

:lol :lol Ser på Finn en 2001 Harley importert fra USA av TS Service Heimdal... :yeyeye
Ser at den er kjørt bare 182 km på 11 år,må være en "gærn gatetjukkenposør" som har hatt den... =; :lol :lol
Sykkelen er et "vinterprosjekt",det leser jeg som at du kan skru den "back to basic" i vinter...sikkert overståelig med ei maskin som har gått så lite... :yeyeye
Ikke like troverdig og seriøst alt en finner i annonser vel ?
(ps...giddder noen legge ut annonsen..?)
*mas :mc3 :bandana :bl3
Sist redigert av Intruder den 23 mar 2014, 11:47, redigert 2 ganger totalt.
Evig eies kun det tapte !

Nil satis nisi optimum !

http://www.rykogreis.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

mekkern
Innlegg: 7540
Registrert: 06 nov 2008, 22:42
Motorsykkelen din: flere -til div kjøring.
Sted: Tranby

Re: En skal se mye rart på...brukt MC

Legg inn av mekkern »

当有疑问时踢你的敌人在生殖器上,你可以道歉后

Brukeravatar
Andreas
Innlegg: 888
Registrert: 21 sep 2011, 09:23
Motorsykkelen din: Multistrada 1200S, Monster 796 ABS
Sted: Trondheim

Re: En skal se mye rart på FINN...brukt MC

Legg inn av Andreas »

Nå skal ikke jeg påstå jeg er noen rettskrivnings-GUD.. Men en ting slår meg vær gang jeg sitter å surfer på FINN. Så å si ALLE annonsene har masse skrivefeil (ordeling, komma, punktum store og små bokstaver osv osv osv osv).... Annonser fra firma er ingen unntak. DE SKRIVER OFTE ALT MED CAPS LOCK PÅ OGSÅ. Skal man prøve å selge et produkt i dag, så hjelper det vell å virke litt seriøs å vise at man ikke bare har slurvet ned noen feilskrevne ord og settninger? :eh

Jeg skjønner at folk kan ha skrivevansker, men alle som skriver annonser kan ikke ha det :-k Alt for mye uformell skriving i verdagen har vell ødelagt en del. Men jeg synes nå ivertfall at man kan ta seg litt tid til å korrekturlese noe man skal legge fram offentlig. Det kan ikke være for mye å kreve av folk :scratch SÅNN, det var det jeg ville klage på i dag :vs :prf :prop:

Brukeravatar
jhn
Innlegg: 3791
Registrert: 11 mai 2009, 03:53
Motorsykkelen din: Suzuki DL 1000 V Str
Sted: Nordkapp

Re: En skal se mye rart på FINN...brukt MC

Legg inn av jhn »

Andreas skrev: .... Alt for mye uformell skriving i verdagen har vell ødelagt en del. ...:
:twisted :knegg
:sorry måtte bare

Brukeravatar
Andreas
Innlegg: 888
Registrert: 21 sep 2011, 09:23
Motorsykkelen din: Multistrada 1200S, Monster 796 ABS
Sted: Trondheim

Re: En skal se mye rart på FINN...brukt MC

Legg inn av Andreas »

jhn skrev:
Andreas skrev: .... Alt for mye uformell skriving i verdagen har vell ødelagt en del. ...:
:twisted :knegg
:sorry måtte bare
Hehe :lol Som sagt så er jeg ingen GUD på å skrive, men skal jeg legge ut en annonse så ser jeg over den et par ganger :P :p

Brukeravatar
Intruder
Innlegg: 8271
Registrert: 08 des 2008, 10:44
Motorsykkelen din: 1992 Intruder 750
Sted: Brumunddal

Re: En skal se mye rart på FINN...brukt MC

Legg inn av Intruder »

:lol :lol

Nå har NORSKE TANDPROTESER på Heimdal en Suzuki Hayabusa til salgs :prop: :prop:

Klin kokos..kokos..kokos :[-X

Noe for oss med gebiss,det.. :lol hæ hæ :lol hæhæ
Evig eies kun det tapte !

Nil satis nisi optimum !

http://www.rykogreis.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

Brukeravatar
Jompa
Moderator
Innlegg: 6953
Registrert: 08 jan 2011, 14:52
Motorsykkelen din: Triumph Sprint GT 1050
Sted: Alta

Re: En skal se mye rart på FINN...brukt MC

Legg inn av Jompa »

Intruder skrev::lol :lol

Nå har NORSKE TANDPROTESER på Heimdal en Suzuki Hayabusa til salgs :prop: :prop:

Klin kokos..kokos..kokos :[-X

Noe for oss med gebiss,det.. :lol hæ hæ :lol hæhæ
Det tyder på ay hayabusaen er en typisk gubbesykkel :lol
De svake øyeblikkene er de beste øyeblikkene.

Brukeravatar
poulet_cavalier
Innlegg: 1269
Registrert: 25 feb 2012, 21:55
Motorsykkelen din: R1200GS
Sted: Asker

Re: En skal se mye rart på FINN...brukt MC

Legg inn av poulet_cavalier »

Både betalingsvilkår og selger med ulistet telefonnummer tyder på at dette er useriøst (i beste fall)
FLICKR: https://www.flickr.com/photos/132823894@N04/
Be silent, or say something better than silence
-Pythagoras

Brukeravatar
Intruder
Innlegg: 8271
Registrert: 08 des 2008, 10:44
Motorsykkelen din: 1992 Intruder 750
Sted: Brumunddal

Re: En skal se mye rart på FINN...brukt MC

Legg inn av Intruder »

Store sjanser for å bli lurt på slike FINN-annonser,jo dummere en er jo lettere er en jo å lure....
Jeg,som skjønner nix motor,automatikk mm er et ønskeobjekt for slike lurendreiere.. :mc3 :O
Evig eies kun det tapte !

Nil satis nisi optimum !

http://www.rykogreis.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

Brukeravatar
ZZR-Tom
Innlegg: 1298
Registrert: 14 feb 2011, 17:41
Motorsykkelen din: ZZR1400 06

Re: En skal se mye rart på FINN...brukt MC

Legg inn av ZZR-Tom »

Jompa skrev:
Intruder skrev::lol :lol

Nå har NORSKE TANDPROTESER på Heimdal en Suzuki Hayabusa til salgs :prop: :prop:

Klin kokos..kokos..kokos :[-X

Noe for oss med gebiss,det.. :lol hæ hæ :lol hæhæ
Det tyder på ay hayabusaen er en typisk gubbesykkel :lol
Hayabusa,ZZR,xx,K1300S etc er faktisk en gubbesykkel. Gjennomsnits alderen for eigara på sleke sykkeler er forholdsvis høg.

Brukeravatar
SuperMorten
Innlegg: 5292
Registrert: 03 mar 2012, 04:23
Motorsykkelen din: 2005 BMW R 1200 RT
Sted: Åsgårdstrand

Re: En skal se mye rart på FINN...brukt MC

Legg inn av SuperMorten »

Andreas skrev:Nå skal ikke jeg påstå jeg er noen rettskrivnings-GUD.. Men en ting slår meg vær gang jeg sitter å surfer på FINN. Så å si ALLE annonsene har masse skrivefeil (ordeling, komma, punktum store og små bokstaver osv osv osv osv).... Annonser fra firma er ingen unntak. DE SKRIVER OFTE ALT MED CAPS LOCK PÅ OGSÅ. Skal man prøve å selge et produkt i dag, så hjelper det vell å virke litt seriøs å vise at man ikke bare har slurvet ned noen feilskrevne ord og settninger? :eh

Jeg skjønner at folk kan ha skrivevansker, men alle som skriver annonser kan ikke ha det :-k Alt for mye uformell skriving i verdagen har vell ødelagt en del. Men jeg synes nå ivertfall at man kan ta seg litt tid til å korrekturlese noe man skal legge fram offentlig. Det kan ikke være for mye å kreve av folk :scratch SÅNN, det var det jeg ville klage på i dag :vs :prf :prop:
Helt enig :thumleft

Sitat fra en tilfeldig annonse på finn.no (ingen link, for jeg vill ikke tråkke på noen) :

"de er en sinsyk kul. sykel mye gøy vil man få av den den går veldig let på bakhjulet veldig god å køre nyt bakdek asfalt dek kombi frame 70/av dekker er i hjen he au dek på felg kros dekk heilt nye på rmi felg som koster 20000kr i butiken har lit deller og sont byttet stempel og veiv rådan i en rutine kontrold har au en kvitering på jobben".
[album]3061[/album] [album]3503[/album][album]4642[/album]

Never Ride Faster Than Your Angel Can Fly

Kjørelengde 2012 - 8500 km
Kjørelengde 2013 - 21449 km
Kjørelengde pr 20.6.2014 - 7259 km

Brukeravatar
Intruder
Innlegg: 8271
Registrert: 08 des 2008, 10:44
Motorsykkelen din: 1992 Intruder 750
Sted: Brumunddal

Re: En skal se mye rart på FINN...brukt MC

Legg inn av Intruder »

Ryktene går på Google om at TS Service,Heimdal antakelig ikke er av de mest seriøse i klassen...
Er også en slik TS-greie på Dokka i Oppland,og har selv vært innom der og hørt og sett mye rart... =;
MEN dette er stort sett RYKTER og slikt,går ikke god for det liksom... :prop:
Evig eies kun det tapte !

Nil satis nisi optimum !

http://www.rykogreis.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

Brukeravatar
Svolp
Innlegg: 1703
Registrert: 30 okt 2009, 16:53
Motorsykkelen din: kawasaki Versys 650 2008 modell
Sted: Stavanger

Re: En skal se mye rart på FINN...brukt MC

Legg inn av Svolp »

NÅ: Suzuki mauruder VZ 800 1998 Modell
X : Kawasaki Versys 650 2008 modell
X : Kawasaki ZZR1400 2015 Modell
X : Kawasaki ZZR1400 2009 Modell
X : Suzuki GSF650S 2005 Modell
X : Yamaha Virago 125 2002 Modell

Brukeravatar
Intruder
Innlegg: 8271
Registrert: 08 des 2008, 10:44
Motorsykkelen din: 1992 Intruder 750
Sted: Brumunddal

Re: En skal se mye rart på FINN...brukt MC

Legg inn av Intruder »

Ovenstående sykkel har altså vært i SV-Kristins eie,tenk hu har gnidd akterspeilets særegenheter mot denne !! :bl3 :mc2
Evig eies kun det tapte !

Nil satis nisi optimum !

http://www.rykogreis.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

Brukeravatar
JohnnyTh
Innlegg: 3436
Registrert: 24 aug 2010, 13:20
Motorsykkelen din: BMW R1250GSA
Sted: Lista

Re: En skal se mye rart på FINN...brukt MC

Legg inn av JohnnyTh »

SuperMorten skrev:
Andreas skrev:Nå skal ikke jeg påstå jeg er noen rettskrivnings-GUD.. Men en ting slår meg vær gang jeg sitter å surfer på FINN. Så å si ALLE annonsene har masse skrivefeil (ordeling, komma, punktum store og små bokstaver osv osv osv osv).... Annonser fra firma er ingen unntak. DE SKRIVER OFTE ALT MED CAPS LOCK PÅ OGSÅ. Skal man prøve å selge et produkt i dag, så hjelper det vell å virke litt seriøs å vise at man ikke bare har slurvet ned noen feilskrevne ord og settninger? :eh

Jeg skjønner at folk kan ha skrivevansker, men alle som skriver annonser kan ikke ha det :-k Alt for mye uformell skriving i verdagen har vell ødelagt en del. Men jeg synes nå ivertfall at man kan ta seg litt tid til å korrekturlese noe man skal legge fram offentlig. Det kan ikke være for mye å kreve av folk :scratch SÅNN, det var det jeg ville klage på i dag :vs :prf :prop:
Helt enig :thumleft

Sitat fra en tilfeldig annonse på finn.no (ingen link, for jeg vill ikke tråkke på noen) :

"de er en sinsyk kul. sykel mye gøy vil man få av den den går veldig let på bakhjulet veldig god å køre nyt bakdek asfalt dek kombi frame 70/av dekker er i hjen he au dek på felg kros dekk heilt nye på rmi felg som koster 20000kr i butiken har lit deller og sont byttet stempel og veiv rådan i en rutine kontrold har au en kvitering på jobben".
synes dette ser ut som en som har dysleksi. Uten at jeg er ne ekspert så ser det helt typisk ut.
Bikers do it all the time, why dont humans. -Jerremy Clarkson, Top Gear.

Svar