forvirringen er total. har en drz400 02 med 40 hk. registrert som mct tung. kontakta svv. de sa jeg måtte bestille time og visning for å få den som A2. har bestilt i august. den trenger ingen ombygging da den er innafor allerede. noen sier bare kjør. men skulle man havne i ulykke med evnt øvelseskjøring kan det bli utrivelig. har dere som har vært borti dette noen fasit?
mange takk for hjelp
omregistrere til a2
Re: omregistrere til a2
for å svare på mitt eget spm. etter en lang samtale med en hos svv som kunne jobben sin godt.
kjørerøyforskriften p 2-3,3
førerkortforskriften p3-3
denne sykkel er definert som mellomtung. og kan ikke registreres som A2. men er definert som dette.
tur å kjør
kjørerøyforskriften p 2-3,3
førerkortforskriften p3-3
denne sykkel er definert som mellomtung. og kan ikke registreres som A2. men er definert som dette.
tur å kjør
- Snikendeugle
- Innlegg: 3617
- Registrert: 10 apr 2013, 19:32
- Motorsykkelen din: MV Agusta F3 800 RC 2018
- Sted: Oslo
Re: omregistrere til a2
Hmm, jeg ville nok ville hatt en skriftlig bekreftelse på at den kan kjøres av en med A2 lappen i så fall.
Motormessig ja, men jeg har selv blitt stoppet av politi tidligere som omtrent visste hva A2 var. Da er det greit å ha en skriftlig bekreftelse fra Vegvesenet som vet mer enn politiet på det tekniske
Motormessig ja, men jeg har selv blitt stoppet av politi tidligere som omtrent visste hva A2 var. Da er det greit å ha en skriftlig bekreftelse fra Vegvesenet som vet mer enn politiet på det tekniske
MV Agusta F3 800 Reparto Corse 2018
Tidl.: KTM RC 390 2015, KTM Duke 690 2013
Tidl.: KTM RC 390 2015, KTM Duke 690 2013