Honda VLX Steed 600 - prøvekjørt!

Forum for mellomklasse-MC, motard og scootere for voksne.
Svar
Brukeravatar
katana_king
Innlegg: 160
Registrert: 06 okt 2013, 20:09
Motorsykkelen din: Piaggio Fly 125

Honda VLX Steed 600 - prøvekjørt!

Legg inn av katana_king »

Da har jeg prøvekjørt en sykkel med et klingende navnet Steed 600, eller Honda VLX som den kalles. Sykkelen er ment for det amerikanske markedet, den var en 1991 modell og hadde gått 51.000 km. Fant den på finn.no og prøvekjørte den for en kar i nord-norge som vil ha sykkel i den klassen.

Likte det aller meste med sykkelen - og du verden for en shine!

Bilde

Litt mye vibrasjon over 100 kmt - tydelig ikke beregnet på å kjøre så fort med. Liker seg best mellom 80 og 100. Kun 28 hk, skulle nok hatt litt større sykkel.

Noen som vet fine alternativer til denne - helst så lav pris som mulig. Budsjettet til han kompisen min strekker seg til 30 lapper. Joda, vi vet at ting koster :-)


Bilde



Bilde
Plantet godt i tverrgata mellom Karl Johan og Stortings gt.- Her hører den godt hjemme i bymiljøet! Mange som snudde seg etter den - eller om det var meg med upassende goretex antrek-vites ikke!

Brukeravatar
ejs
Innlegg: 1635
Registrert: 25 jun 2004, 23:52
Motorsykkelen din: Moto Guzzi California EV 1999 modell
Sted: 4645 Nodeland

Re: Honda VLX Steed 600 - prøvekjørt!

Legg inn av ejs »

:-)
Shadow 600 heter den vel her. :prop:
If it ain't broke, I'll break it.

Brukeravatar
DrGreve
Innlegg: 2304
Registrert: 31 aug 2012, 01:50
Motorsykkelen din: Honda VF1000f-2
Sted: Helgeland

Re: Honda VLX Steed 600 - prøvekjørt!

Legg inn av DrGreve »

Nå er det ingen hemmelighet at jeg er V4-fantast, hva med en supermagna (700cc)?
2 hjul, 5 gir, nær & fjernlys, baklys, bremselys og 4 blinklys, for ikke å glemme, en motor :)

Youtubekanal: https://www.youtube.com/user/halvardhare" onclick="window.open(this.href);return false;

Bilde

Brukeravatar
Olav K
Innlegg: 2633
Registrert: 18 mai 2013, 14:07
Motorsykkelen din: Den Beste Sykkel (BMW R1250GSA 2019)
Sted: Odda/Rosendal

Re: Honda VLX Steed 600 - prøvekjørt!

Legg inn av Olav K »

DrGreve skrev:Nå er det ingen hemmelighet at jeg er V4-fantast, hva med en supermagna (700cc)?
:thumleft SuperMagna var min første tung MC, og jeg kunne tenkt meg en slik en igjen. De er vel litt over 30', men om man leiter litt :)
http://www.kant1.no" onclick="window.open(this.href);return false;

Svar