Spaghettiræser selges (SOLGT)

Her kan du legge ut salgsannonse på sykkelen din.
Svar
Brukeravatar
Zettexx
Innlegg: 469
Registrert: 21 aug 2011, 20:01
Motorsykkelen din: ZX10R, Suki Gsx.
Sted: Søndenfor Nord

Spaghettiræser selges (SOLGT)

Legg inn av Zettexx »

Aprilia rst 1000 2001 selges. Følger med delesykkel, som jeg ikke har hatt bruk for. Delesykkel kun kjørt runft 8000 km. Også 1 nesten komplett RSV 1000 motor og mange smådeler.

Se mer på Finn...den eneste av sitt slag der.

Brukeravatar
Snikendeugle
Innlegg: 3617
Registrert: 10 apr 2013, 19:32
Motorsykkelen din: MV Agusta F3 800 RC 2018
Sted: Oslo

Re: Spaghettiræser selges

Legg inn av Snikendeugle »

Link i det minste? :)
MV Agusta F3 800 Reparto Corse 2018
Tidl.: KTM RC 390 2015, KTM Duke 690 2013

SverreOlsen
Innlegg: 594
Registrert: 02 jan 2016, 13:39
Motorsykkelen din: Mz Baghira 660
Sted: Talgje

Re: Spaghettiræser selges

Legg inn av SverreOlsen »


Brukeravatar
Zettexx
Innlegg: 469
Registrert: 21 aug 2011, 20:01
Motorsykkelen din: ZX10R, Suki Gsx.
Sted: Søndenfor Nord

Re: Spaghettiræser selges

Legg inn av Zettexx »

Takk for hjelpen, fikk ikke klipp og lim til å virke riktig :prf

Brukeravatar
Zettexx
Innlegg: 469
Registrert: 21 aug 2011, 20:01
Motorsykkelen din: ZX10R, Suki Gsx.
Sted: Søndenfor Nord

Re: Spaghettiræser selges

Legg inn av Zettexx »

Synd ingen entusiast har slått til her.

Det er inkludert reserve mc som er gått under 10000, i tillegg en RSV 1000 motor, og litt smådeler, bremseskiver, coils m.m.

Den har vist seg å være utrolig pålitelig. Stator skiftet, og ventiler sjekket en gang ved ca 60000, ellers har ikke motoren vært åpnet.

Reserve mc er momset men ikke fortollet.

Her har du garasjen full på en handel

JK95
Innlegg: 1081
Registrert: 29 okt 2011, 16:48
Motorsykkelen din: Ducati Streetfighter 1098
Sted: Trondheim

Re: Spaghettiræser selges

Legg inn av JK95 »

Har den virkelig gått 150k på kun en ventilsjekk for 90k siden?! O.o

Sitter å ser på den, da den virker sporty nok til at jeg kan like den, og komfortabel nok for fruen, men må først selge egen sykkel, deretter se ann hvor mye jeg kan bruke. Men den er blant de jeg ser oftest på ;)

Brukeravatar
Zettexx
Innlegg: 469
Registrert: 21 aug 2011, 20:01
Motorsykkelen din: ZX10R, Suki Gsx.
Sted: Søndenfor Nord

Re: Spaghettiræser selges

Legg inn av Zettexx »

Ventilene ble sjekket men trengte ikke justering.

Jeg har rett og slett ingen anelse om hvorfor jeg helt fra det blå fikk "byttesuget". Var kanskje at jeg følte "nå eller aldri" med kommende 65 års dag.Det gikk jo galt...havnet i en elg etter bare noen uker. Legens kjøreforbud nå hevet.

Det har nå gått sport i "hvor langt kan den gå?".

Svært nøye med den beste oljen og nytt filter ved hvert skifte. Blir stadig vanskeligere å få tak i god olje, men sørger for å ha klart til neste skift. Den har også vært giret opp et hakk for å holde ned turtallet. Det gjorde jeg første gang ved rundt 20000. Ca 3800 rpm ved 110 km/t.

Den ser ut som R sykkel men passasjerene har grei touring stilling. Originale bokser (,med riktig farge) og bagster er med.

Den ligger problemfritt i høyt tempo langs Autobahn i timevis. Eller klatrer oppover krøllete bakker uten å nøle.

Håper noen kan tenke seg å overta kilometerspillet snart. Kjør til den ryker, så flytter du over en nesten ny motor, helt komplett, og kjører nye km..

Brukeravatar
Jacobsen
Innlegg: 218
Registrert: 31 jan 2012, 19:10
Motorsykkelen din: Kawasaki Ninja ZX9R

Re: Spaghettiræser selges

Legg inn av Jacobsen »

Du skal ikke selge kawa'n for en billig penge i stedet da? :yeyeye

Brukeravatar
Zettexx
Innlegg: 469
Registrert: 21 aug 2011, 20:01
Motorsykkelen din: ZX10R, Suki Gsx.
Sted: Søndenfor Nord

Re: Spaghettiræser selges

Legg inn av Zettexx »

:lol

JK95
Innlegg: 1081
Registrert: 29 okt 2011, 16:48
Motorsykkelen din: Ducati Streetfighter 1098
Sted: Trondheim

Re: Spaghettiræser selges

Legg inn av JK95 »

Kan ikke nekte for at det frister å ta over det spillet :lol :twothumbs: Meeen, først må sykkelen min selges, deretter må jeg ta noen valg :sorry Men den frister helt klart :yeyeye

JK95
Innlegg: 1081
Registrert: 29 okt 2011, 16:48
Motorsykkelen din: Ducati Streetfighter 1098
Sted: Trondheim

Re: Spaghettiræser selges

Legg inn av JK95 »

Pokker, den slutter ikke å friste den der Apriliaen... Kan jeg spørre hvordan den er å kjøre på bane/veldig aktivt?

Brukeravatar
Zettexx
Innlegg: 469
Registrert: 21 aug 2011, 20:01
Motorsykkelen din: ZX10R, Suki Gsx.
Sted: Søndenfor Nord

Re: Spaghettiræser selges

Legg inn av Zettexx »

Eneste sted jeg har kjørt "aktivt" på bane, er Nurburgringen. Det er litt vanskelig å gi ordentlig karakter, rett og slett fordi det er så krevende å bli kjent på banen. Med passasjer brukte jeg rundt 13 minutter, så det er ikke noen rekord det. :redface

For øyeblikket er den "drevet opp", for langtur mens elektronikken er justert opp for å mindre brutal under 5000 rpm som tilsvarer en "turhastighet" på drøye 140 km/t. (Dunker helt greit avgårde i 180 i timevis på Autobahn) Dette slår ut ved at den krever en annen kjøreteknikk på bane. Denne var ganske populær i de engelsktalende land og ble stadig beskrevet som standhaftige på "track-days". En kan nullstille elektronikken og endre drevforhold, og da skjer det ting helt fra 3000rpm.

Bygget er nesten identisk med den legendariske Aprilia Mille, når en ser bort fra turpreget plast og sal og mer avansert elektronikk. Litt mer turjustert styrevinkel.

Enkelsving bakgaffel, uten for mye "flex" gjør den stabil også i de lange svingene.

Vil du vinne noe løp ? Tja.... må da sammenligne med nåværende Kawa 2008 jeg har. Aprilia'n er nok mindre nervøs, og noe mer krevende i sjikanenene og mer trygg på tidlig gass ut fra svinger. Med den erfarne føreren er det helt sikkert Kawa'n som vinner, men med meg som amatør, tror jeg ikke det ville være så mye å bytte på. Det er noe eget å kjenne at den røde baron legger seg bastant i sporet og venter på gass ut fra svingen. V-twin gir den tryggheten som skal til for å gi gass gjennom hele svingen, bare du har fått det rette sporet.

Og langs veien med 2 på er den suveren. Ikke er den stygg heller. På reservesykkelen er det som sagt en motor, helt komplett, som er gått under 10.000. Rammen likeså. Så du kan få både veisykkel og banesykkel. Det er også en løs RSV motor. Herfra kan du ta slitedeler over i den langkjørte motoren og få ennå noen hester til. RSV motoren skal være gått mindre enn 20.000, men det var bare et anslag. Den trenger ny toppakning, så det er like greit å gjøre litt motorbytter....men ikke nødvendig.

Når den er gått såpass langt, er det klart en utfordring å se hvor langt den kan gå......og da er reservemotoren det som gir verdi.

JK95
Innlegg: 1081
Registrert: 29 okt 2011, 16:48
Motorsykkelen din: Ducati Streetfighter 1098
Sted: Trondheim

Re: Spaghettiræser selges

Legg inn av JK95 »

Hm, høres jo ikke feil ut noe av dette. Hvordan har du gjort det med elektronikken?

Brukeravatar
Zettexx
Innlegg: 469
Registrert: 21 aug 2011, 20:01
Motorsykkelen din: ZX10R, Suki Gsx.
Sted: Søndenfor Nord

Re: Spaghettiræser selges

Legg inn av Zettexx »

Det følger med dibbedutt som kobles rett på.

Programmerer på pc, og laster ned til ecu.

Det er flere standardoppsett som er gjennomprøvd. Mitt har jeg satt opp selv.

Du kan justere det meste. http://www.tuneecu.com

JK95
Innlegg: 1081
Registrert: 29 okt 2011, 16:48
Motorsykkelen din: Ducati Streetfighter 1098
Sted: Trondheim

Re: Spaghettiræser selges

Legg inn av JK95 »

Ok

Svar