melder meg ut

Her kan du legge ut salgsannonse på sykkelen din.
Låst
Brukeravatar
kvase
Innlegg: 1064
Registrert: 29 des 2015, 02:35
Motorsykkelen din: KTM 1090 ADV-R/Yamaha WR450F
Sted: Arendal
Kontakt:

melder meg ut

Legg inn av kvase »

Takk for meg men det blir for mye å her passer jeg ikke inn helt så sorterer bort meg herfra -
Takk for turen
Vespa Piago 75cc :crazy: Panter 50 cc :D Honda FT 500 cc :thumleft XT660 Z Tennere :thumleft KTM :twothumbs: 1050 ADV-- i stallen nå KTM 1090 ADV-R :prf
i tillegg en Suzuki DRZ 400 :lol
https://www.myrouteapp.com/travelblog/routes/1002610#
Er dyslektiker min verden kan være nesten slik som i artiklen her
http://www.dagbladet.no/2016/03/09/nyhe ... /43421895/

Brukeravatar
kvase
Innlegg: 1064
Registrert: 29 des 2015, 02:35
Motorsykkelen din: KTM 1090 ADV-R/Yamaha WR450F
Sted: Arendal
Kontakt:

Re: melder meg ut

Legg inn av kvase »

Ferdig kom å tørk
Vespa Piago 75cc :crazy: Panter 50 cc :D Honda FT 500 cc :thumleft XT660 Z Tennere :thumleft KTM :twothumbs: 1050 ADV-- i stallen nå KTM 1090 ADV-R :prf
i tillegg en Suzuki DRZ 400 :lol
https://www.myrouteapp.com/travelblog/routes/1002610#
Er dyslektiker min verden kan være nesten slik som i artiklen her
http://www.dagbladet.no/2016/03/09/nyhe ... /43421895/

Brukeravatar
Bjerknez
Innlegg: 22747
Registrert: 06 aug 2013, 00:59
Motorsykkelen din: Triumph Rocket III GT
Sted: Fredrikstad
Kontakt:

Re: melder meg ut

Legg inn av Bjerknez »

?? :O :-k

Blitt noen pils i kveld skjønner jeg? :knegg

Brukeravatar
TGR
Innlegg: 1023
Registrert: 16 jan 2017, 19:58
Motorsykkelen din: BMW K1200LT
Sted: Stathelle

Re: melder meg ut

Legg inn av TGR »

kvase skrev: 02 jan 2020, 13:46 Takk for meg men det blir for mye å her passer jeg ikke inn helt så sorterer bort meg herfra -
Takk for turen
Det blir litt som å irritere seg over all driten på facebook feks. Det er enklere å bare scrolle forbi det man lar seg irritere over. Tipper at du vil angre en dag du sitter og kjeder deg, og gjerne skulle ha surfa litt på MCsiden.... Hva skjera lissom.... :twothumbs:

Brukeravatar
Bjerknez
Innlegg: 22747
Registrert: 06 aug 2013, 00:59
Motorsykkelen din: Triumph Rocket III GT
Sted: Fredrikstad
Kontakt:

Re: melder meg ut

Legg inn av Bjerknez »

Irritere seg? Over hva?

Har da ikke fått med meg noen uovernstemmelser her inne...?

Post nummer to var såpass håpløs at jeg nesten mistenker fyllerør. Så sant ikke kontoen har blitt "hacket" eller noe annet ytterst mentalt alvorlig har skjedd i livet.

At man velger å takke for seg er en ærlig sak, men når jeg så post nummer to, ble jeg litt forundret... :)

Brukeravatar
TGR
Innlegg: 1023
Registrert: 16 jan 2017, 19:58
Motorsykkelen din: BMW K1200LT
Sted: Stathelle

Re: melder meg ut

Legg inn av TGR »

Tja... jeg bare antok at han irriterte seg over et eller annet, siden han skrev at han ikke passet helt inn her ... :-k

Brukeravatar
Bjerknez
Innlegg: 22747
Registrert: 06 aug 2013, 00:59
Motorsykkelen din: Triumph Rocket III GT
Sted: Fredrikstad
Kontakt:

Re: melder meg ut

Legg inn av Bjerknez »

Uansett en litt merkelig og platt måte og takke for seg på. Spesielt med tanke på post nummer to. Fyllerør forstår jeg, så da er man unskyldt, eller om det evt. skulle være en spøk eller noe. Evt. kan kontoen ha blitt hacket.

Men hvis dette var to reelle beskjeder så blir jeg skuffet med tanke på at dette har vert et ganske oppegående medlem i mine øyne som ikke har vært i noen konflikter her inne som jeg har fått med meg vertfall, å jeg er jo ganske aktiv her...

Egentlig forstår jeg ikke poenget med å "takke for seg" i utgangspunktet. Man kan jo bare logge seg av og ta seg en pause. Er ingen møteplikt her.

Brukeravatar
TGR
Innlegg: 1023
Registrert: 16 jan 2017, 19:58
Motorsykkelen din: BMW K1200LT
Sted: Stathelle

Re: melder meg ut

Legg inn av TGR »

Noen og enhver kan vel ha en og annen dårlig dag. Blir kanskje ikke noe bedre av å debattere hvor dårlig den må ha vært.... :scratch

Brukeravatar
Bjerknez
Innlegg: 22747
Registrert: 06 aug 2013, 00:59
Motorsykkelen din: Triumph Rocket III GT
Sted: Fredrikstad
Kontakt:

Re: melder meg ut

Legg inn av Bjerknez »

TGR skrev: 10 feb 2020, 12:53 Noen og enhver kan vel ha en og annen dårlig dag. Blir kanskje ikke noe bedre av å debattere hvor dårlig den må ha vært.... :scratch
Hehe, nei, man skulle vel tro at det beste var å bare trekke seg unna. Men vi er jo forskjellige alle sammen. Greit at man blir frustrert og velger å kunngjøre sin avgang hvis det har skjedd noe eller man har blitt urettferdig behandlet eller noe i den duren, men jeg synes bare at beskjeden var litt platt og bærer preg av fyllerør eller andre ting jeg ikke nevner høyt.

Nå skal jeg ikke dømme TS her da dette trolig har en veldig god forklaring. Hvis ikke... så må jeg si jeg ble litt skuffet. Jeg traff kvase (tror det var kvase vertfall) i den norske fjellheimen for ett par år siden. En veldig trivelig og oppegående kar litt opp i åra. Er nok derfor jeg reagerer litt rart på uttalelsen over.

Kan jo hende dette har en veldig god forklaring som sagt. Hvis ikke så foreslår jeg at AJ sletter hele tråden. Er jo liten vits i å henge ut noen som formdlig ikke kommer til å svare noe mer ;)

Brukeravatar
Juicebox
Innlegg: 849
Registrert: 11 mai 2015, 23:46
Motorsykkelen din: -

Re: melder meg ut

Legg inn av Juicebox »

Bjerknez skrev: 10 feb 2020, 05:53 Fyllerør forstår jeg, så da er man unskyldt
Nei.
Bjerknez skrev: 10 feb 2020, 05:53 Egentlig forstår jeg ikke poenget med å "takke for seg" i utgangspunktet. Man kan jo bare logge seg av og ta seg en pause. Er ingen møteplikt her.
Enig. Skrik om oppmerksomhet.

Låst