KTM 690 2017 2500KM

Her kan du legge ut salgsannonse på sykkelen din.
Svar
danildo
Innlegg: 4
Registrert: 27 feb 2020, 09:57
Motorsykkelen din: Din MC her

KTM 690 2017 2500KM

Legg inn av danildo »

Hei,

Lufter min KTM 690 SMCR for salg. Fremstår som meget pen og feilfri, men nevner alle skravanker jeg klarer å finne slik eventuelt kjøper 100% opplyst og hva han/henne kjøper.

Service fulgt opp og utført på godkjent KTM verksted. Olje byttet på 2500 i tilegg.
Nylig på Helsesjekk. 1 feil i ledningsnettverke, skiltlyset fungerer ikke, det var jeg som ikke tvinna ledningen godt nok når jeg kobla på kort skilltoppheng. Kommer til å bestille nytt + la de koble det opp skikkelig på verksted før salg slik sykkelen overleveres feilfri.


Sykkelen har blitt brukt som pynt i stua, ellers kjørt kun på fine sommerdager. Ligger nå på 2500KM. Jevnlig startet og trillet rundt en gang i uken når den står inne. Behandlet som jeg skulle ha den livet ut men ønsker meg noe jeg kan pusse å vaske litt mer på, en plastikk rakett er ikke best egnet som pynt i stuen. Da planen var å ha den livet ut har den ikke vært på bakhjulet eller et unaturlig høyt turtall. Har til og med ventet til den er varm hver gang før den kjøres :)

Sykkelen fremstår som feilfri teknisk og motor. Fremstår ellers som meget pen kosmetisk. Nevner de kosmetiske skader jeg finner nedenfor sammen med ekstra utstyr.

Ekstra utstyr,
1. Det største er pulvert lakkert sving arm, passasjer fot(ramme?) og de som holder feet padsa til hvit.
2. Full custom decal fra Tyskland. Fokusert på hvit og et rent utseende.
3. Orginal Orange handle bar fra KTM
4. SC Project potte med papirer fra Italia at den er lovlig, DB killeren falt ut under kjøring, da krever den enten en re-tuning eller ny DB killer ( 800kr ), eventuelt montere på gammel potte.
5. Orange aliminium hand guards, disse har noen små riper helt ytterst da jeg var uheldig og kom borti dørkanten da den var på vei inn/ut stua

Billig deler.
Orange kina clutch/brake lever, feet pads, gir og bakbremse. Disse er ikke av verdens beste kvalitet så fargen er litt falmet ved føttene.
Tatt på hvit plastikk på spilene på dekket.

Selve sykkelen, utenom ekstra deler har ingen skader i form av tekniske eller kosmetiske. Sykkelen har heller ikke noe rust.

Prisen velger jeg å sette til 98000.-. Syntes det er rettferdig MTP finn.no priser. Sykkelen står i Sandnes, prøvekjøring avtales kun etter seriøs interesse. De som er kun ute etter å prøvekjøre KTM før gøy kan man prøvekjøre syklene hos KTM forhandleren 2 minutt unna :)
Bilder kommer
Sist redigert av danildo den 29 feb 2020, 14:02, redigert 1 gang totalt.

Brukeravatar
pingvin
Innlegg: 1581
Registrert: 20 okt 2013, 19:25
Motorsykkelen din: Triumph Scrambler 1200 XE

Re: KTM 690 2017 2500KM

Legg inn av pingvin »

DET hørtes ut som godt kjøp :thumleft

Hatt 690SMC, ikke noe Goldwing men verdens morsomste sykkel på svingete småveier...bare vær forberdt på å gire. Ufattelig morsom i Alpene...men send den med www.mctransport.no (anbefales egentlig uansett). Alle bør ha eid en 690SMC en gang i livet :twisted
2019 Triumph Scrambler 1200
2008 KTM 690 Enduro
2017 KTM 450 EXC-F Six days

danildo
Innlegg: 4
Registrert: 27 feb 2020, 09:57
Motorsykkelen din: Din MC her

Re: KTM 690 2017 2500KM

Legg inn av danildo »

pingvin skrev: 27 feb 2020, 14:02 DET hørtes ut som godt kjøp :thumleft

Hatt 690SMC, ikke noe Goldwing men verdens morsomste sykkel på svingete småveier...bare vær forberdt på å gire. Ufattelig morsom i Alpene...men send den med www.mctransport.no (anbefales egentlig uansett). Alle bør ha eid en 690SMC en gang i livet :twisted
Veldig glad jeg valgte å ha den ja, en ganske så annerledes opplevelse en de fleste sykler. Absolutt en glede å kjøre på småveier og svinger. Vil nok si det er bedre å sende den ned til Alpene en å kjøre den ned :D ! Klarer fint en 6 timers tur til Oslo men strake veien på motorvei i noen dager blir nok ganske slitsomt, med mindre man investerer i skjerm, sete og hele pakken!

Svar