Gaerne G-Adventure str 46 *SOLGT*

Svar
Brukeravatar
kjellv
Moderator
Innlegg: 6940
Registrert: 14 aug 2012, 23:16
Motorsykkelen din: Yamaha XT1200ZE Super Ténéré
Sted: Molde
Kontakt:

Gaerne G-Adventure str 46 *SOLGT*

Legg inn av kjellv »

Som mange kanskje fikk med seg under forumtouren i regnvær i fjor høst, fikk jeg problemer med venstre støvel som tok inn vann.
Så seint i sesongen begynner det å bli litt utplukket, og jeg måtte ha nye støvler før Touringtreffet på Beitostølen første helga i September. Jeg endte opp med å bestille disse https://www.xlmoto.no/mc-utstyr/mc-stov ... PM-0033664 i str. 46 fra XL-Moto, og fikk de levert dagen før avreise. Jeg kjente at de var litt trange, men regnet med at de ville passe bedre når de ble brukt litt. Problemet mitt er at jeg brakk høyre stortå for noen år siden, og tåa har vært litt bredere etter dette. Venstre støvel passer i grunnen greit, men høyre blir vond etter noen timer. Støvlene ble ikke brukt så mye mer etter Touringtreffet.
Jeg fikk i dag levert samme støvel i 47, og de passer bra.
Jeg selger disse i 46 for kr. 1500,-
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.

Brukeravatar
kjellv
Moderator
Innlegg: 6940
Registrert: 14 aug 2012, 23:16
Motorsykkelen din: Yamaha XT1200ZE Super Ténéré
Sted: Molde
Kontakt:

Re: Gaerne G-Adventure str 46

Legg inn av kjellv »

Solgt via finn.no til prisforlangende :thumleft

Brukeravatar
Gammelsmurfen
Innlegg: 1276
Registrert: 09 nov 2020, 19:05
Motorsykkelen din: BMW F850GS Rally 2022

Re: Gaerne G-Adventure str 46 *SOLGT*

Legg inn av Gammelsmurfen »

Jeg har disse og har kjørt 2 sesonger med de, veldig fornøyd!
Designet på de gjør at det er lett å få god tilpassning uavhengig av tykkelse på sokker osv. fra vrist/ankel og opp vel og merke.
Men helt vanntette er de ikke, regner det mye og man er på langtur så blir det litt fuktig inni der.
Tynne ullsokker er uansett å foretrekke i disse utenom korte turer (etter min mening).

Svar