Shoei GT-Air 2 med Sena str XS selges

Svar
Returningcustomer
Innlegg: 15
Registrert: 30 jul 2023, 08:26
Motorsykkelen din: Yamaha Tracer 9 GT 2023

Shoei GT-Air 2 med Sena str XS selges

Legg inn av Returningcustomer »

En helt ny og ubrukt sort Shoei GT Air 2 hjelm i str XS med ny Sena SLR2 montert selges da den dessverre ikke passet meg allikevel. Kjentes super ut i butikken, men jeg satt med den på litt på kjøkkenet mens jeg ordnet med Senaen, og kjente at den ikke passet så godt likevel.
Jeg fikk ikke esken til den, men instruksjonsbok, verktøy, pose og en liten flaske med silikonlube følger med. Pinlock er montert.
Delene som er tatt ut for å gi plass til Senaen følger selvfølgelig med.
Pakkes godt før den sendes, kan eventuelt leveres hvis noen i nærheten er interessert.
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.

Brukeravatar
dypen
Innlegg: 5349
Registrert: 28 mai 2018, 20:55
Motorsykkelen din: K1600GT
Sted: Lillestrøm

Re: Shoei GT-Air 2 med Sena str XS selges

Legg inn av dypen »

Hva blir størrelse XS i cm … Hva kan du selge for, pris og hvor i landet vil helt klart gjøre hjelmen mer interessant.
dypen :thumleft
Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2

Returningcustomer
Innlegg: 15
Registrert: 30 jul 2023, 08:26
Motorsykkelen din: Yamaha Tracer 9 GT 2023

Re: Shoei GT-Air 2 med Sena str XS selges

Legg inn av Returningcustomer »

dypen skrev: 03 mai 2024, 08:55 Hva blir størrelse XS i cm … Hva kan du selge for, pris og hvor i landet vil helt klart gjøre hjelmen mer interessant.
Godt poeng, det gikk nok litt fort, evt var det litt tidlig.
Shoei sier 53-54 cm, hjelmen befinner seg i Rogaland og selges for 6500
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.

Brukeravatar
Bjerknez
Innlegg: 23080
Registrert: 06 aug 2013, 00:59
Motorsykkelen din: Triumph Rocket III GT
Sted: Fredrikstad
Kontakt:

Re: Shoei GT-Air 2 med Sena str XS selges

Legg inn av Bjerknez »

Returningcustomer skrev: 03 mai 2024, 12:25
dypen skrev: 03 mai 2024, 08:55 Hva blir størrelse XS i cm … Hva kan du selge for, pris og hvor i landet vil helt klart gjøre hjelmen mer interessant.
Godt poeng, det gikk nok litt fort, evt var det litt tidlig.
Shoei sier 53-54 cm, hjelmen befinner seg i Rogaland og selges for 6500
Et kjapt søk på nett sier meg at denne hjelmen koster fra rundt 4.500 til 5.500 ny fra butikk? Eller har jeg misforstått noe?

Brukeravatar
Canutus
Innlegg: 478
Registrert: 10 mai 2016, 11:24
Motorsykkelen din: BMW K1300R
Sted: Vinje - Sentralt i MC eldorado
Kontakt:

Re: Shoei GT-Air 2 med Sena str XS selges

Legg inn av Canutus »

Bjerknez skrev: 03 mai 2024, 12:28
Returningcustomer skrev: 03 mai 2024, 12:25
dypen skrev: 03 mai 2024, 08:55 Hva blir størrelse XS i cm … Hva kan du selge for, pris og hvor i landet vil helt klart gjøre hjelmen mer interessant.
Godt poeng, det gikk nok litt fort, evt var det litt tidlig.
Shoei sier 53-54 cm, hjelmen befinner seg i Rogaland og selges for 6500
Et kjapt søk på nett sier meg at denne hjelmen koster fra rundt 4.500 til 5.500 ny fra butikk? Eller har jeg misforstått noe?
Men her ser det ut til at Sena er inkludert, så prisen er vel ikke gale.

Returningcustomer
Innlegg: 15
Registrert: 30 jul 2023, 08:26
Motorsykkelen din: Yamaha Tracer 9 GT 2023

Re: Shoei GT-Air 2 med Sena str XS selges

Legg inn av Returningcustomer »

Stemmer det. Sena følger med. Den kostet 3700 omtrent

Brukeravatar
Bjerknez
Innlegg: 23080
Registrert: 06 aug 2013, 00:59
Motorsykkelen din: Triumph Rocket III GT
Sted: Fredrikstad
Kontakt:

Re: Shoei GT-Air 2 med Sena str XS selges

Legg inn av Bjerknez »

Ok, jeg bare lurte :vs

Brukeravatar
dypen
Innlegg: 5349
Registrert: 28 mai 2018, 20:55
Motorsykkelen din: K1600GT
Sted: Lillestrøm

Re: Shoei GT-Air 2 med Sena str XS selges

Legg inn av dypen »

Returningcustomer skrev: 03 mai 2024, 12:38 Stemmer det. Sena følger med. Den kostet 3700 omtrent
Her er det også integrert Sena :thumleft
dypen :thumleft
Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2

Returningcustomer
Innlegg: 15
Registrert: 30 jul 2023, 08:26
Motorsykkelen din: Yamaha Tracer 9 GT 2023

Re: Shoei GT-Air 2 med Sena str XS selges

Legg inn av Returningcustomer »

Skrus ned til 6000. Fortsatt en super hjelm!

Returningcustomer
Innlegg: 15
Registrert: 30 jul 2023, 08:26
Motorsykkelen din: Yamaha Tracer 9 GT 2023

Re: Shoei GT-Air 2 med Sena str XS selges

Legg inn av Returningcustomer »

Pga liten interesse for liten hjelm splitter jeg disse for salg hver for seg.
Senaen er tatt av og lagt pent i esken sin, fortsatt ubrukt annet enn ladet opp og testet at den funker.
Laveste pris på denne er 3490 så vidt jeg kan se, selges til forumpris 2500,- https://www.sena.com/en-eu/product/srl2/
Hjelmen er fortsatt ubrukt og selges til forumpris 2800,- https://www.shoei.com/worldwide/en/helm ... gt-air_ii/
Eventuell frakt kommer i tillegg.

Brukeravatar
Bjerknez
Innlegg: 23080
Registrert: 06 aug 2013, 00:59
Motorsykkelen din: Triumph Rocket III GT
Sted: Fredrikstad
Kontakt:

Re: Shoei GT-Air 2 med Sena str XS selges

Legg inn av Bjerknez »

Et lite tips:

Ha litt is i magan når du selger slikt. Ikke sett ned prisen så fort du ikke får napp på noen dager.

Hjelm i den prisklassen og kanskje størrelsen bugner det normalt ikke potensielle kjøper rundt, men brått en dag så dukker det opp en som vil kjøpe akkurat den hjelmen.

Det er også viktig at du forklarer i annonsen hvor mye kjøperen sparer på og kjøpe denne samt hva som følger med etc. Jeg snakker da i hovedsak om finn.no.

Jeg har hatt et feilbestillt dekk av ukurrant dimensjon liggende på finn i nesten 7 måneder grunnet en feilbestilling. Brått en dag fikk jeg solgt det.

Dette gjelder så klart ikke hvis du MÅ ha pengene kjapt. Men du går på et større tap dessverre.

Returningcustomer
Innlegg: 15
Registrert: 30 jul 2023, 08:26
Motorsykkelen din: Yamaha Tracer 9 GT 2023

Re: Shoei GT-Air 2 med Sena str XS selges

Legg inn av Returningcustomer »

Ja, takk for tips. Jeg er jo i og for seg klar over det. Har skrudd ned prisen og splittet dem her på forumet da jeg regner med at de fleste her er mer oppegående enn mange på finn viser seg å være. Jeg har fått de merkeligste henvendelser....
Jeg tror vel også at de fleste som frekventerer et MC-forum vet mer hva som er hva og slikt og at disse tingene ikke egentlig trenger så mye reklame. Det er fine, nye ting av god kvalitet. Kan selvfølgelig hende jeg tar feil.
Splittingen gjorde jeg rett og slett fordi det kan være folk vil ha den ene tingen og ikke den andre. Vi får se :)

Toalmar
Innlegg: 357
Registrert: 16 mar 2013, 14:18
Motorsykkelen din: .
Sted: Gjøvik

Re: Shoei GT-Air 2 med Sena str XS selges

Legg inn av Toalmar »

Det er svært hyggelig at man legger ting ut for salg på MCsiden, men ville helt klart valgt finn da nedslagsfeltet er mye, mye større :thumleft

Returningcustomer
Innlegg: 15
Registrert: 30 jul 2023, 08:26
Motorsykkelen din: Yamaha Tracer 9 GT 2023

Re: Shoei GT-Air 2 med Sena str XS selges

Legg inn av Returningcustomer »

Toalmar skrev: I går, 21:51 Det er svært hyggelig at man legger ting ut for salg på MCsiden, men ville helt klart valgt finn da nedslagsfeltet er mye, mye større :thumleft
Helt klart!

Brukeravatar
Bjerknez
Innlegg: 23080
Registrert: 06 aug 2013, 00:59
Motorsykkelen din: Triumph Rocket III GT
Sted: Fredrikstad
Kontakt:

Re: Shoei GT-Air 2 med Sena str XS selges

Legg inn av Bjerknez »

Returningcustomer skrev: I går, 18:04 Ja, takk for tips. Jeg er jo i og for seg klar over det. Har skrudd ned prisen og splittet dem her på forumet da jeg regner med at de fleste her er mer oppegående enn mange på finn viser seg å være. Jeg har fått de merkeligste henvendelser....
Jeg tror vel også at de fleste som frekventerer et MC-forum vet mer hva som er hva og slikt og at disse tingene ikke egentlig trenger så mye reklame. Det er fine, nye ting av god kvalitet. Kan selvfølgelig hende jeg tar feil.
Splittingen gjorde jeg rett og slett fordi det kan være folk vil ha den ene tingen og ikke den andre. Vi får se :)
Joda, ikke noe galt med å legge det ut her :vs

Jeg tenkte mer på den hyppige prisnedsettingen. Først skal du finne noen som vil ha akkurat den hjelmen, i den fargen. Så skal hjelmen passe til hodet på kjøperen og XS er vel kanskje ikke den mest vanlige størrelsen muligens. Jeg ville ikke splittet pakken, men det er dog min mening. Selg alt for en "pakkepris". Da får kjøperen fort inntrykk av å spare mer penger.

Å sist men ikke minst, ha is i magan. :)

I forumet vil posten din fort forsvinne og bli usynlig. Så tidvis bumping må til. Men ikke for ofte, da det nok strider i mot forumregler. Så ja, det er smart å legge det ut her, men enda smartere å bruke finn.no. Så driter du bare i å svare dem som åpenbart ikke har snøring eller kommer med skambud. :thumleft

Svar