Pris på veteransykkel
-
Onlinedypen
- Innlegg: 5332
- Registrert: 28 mai 2018, 20:55
- Motorsykkelen din: K1600GT
- Sted: Lillestrøm
Re: Pris på veteransykkel
Oppklarende mekkern Da kommer vi til 1992 som veteran!
dypen
Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2
Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2
Re: Pris på veteransykkel
Det er godt det ikke er opp til deg Smurf...
_________________________________________________________________________
Harley Davidson Custom - Verksted og butikk - https://hdmechanic.no
Harley Davidson Custom - Verksted og butikk - https://hdmechanic.no
-
Onlinedypen
- Innlegg: 5332
- Registrert: 28 mai 2018, 20:55
- Motorsykkelen din: K1600GT
- Sted: Lillestrøm
Re: Pris på veteransykkel
Regner med det er denne uttalelsen du sikter til TmzJ …SilverSmurfer skrev: ↑06 aug 2021, 23:54 Jeg ser nå egentlig ikke verdien i slike gamle sykler med mindre det er snakk om sykler som er i god nok stand til å passe inn på et museum. En sykkel som kan ansees som et samlerobjekt kan ha enorm verdi, men hvis den ikke er i showroom condition ser jeg ikke poenget.
Og hadde det vert opp til meg skulle ikke slike sykler en gang vært lovlig å kjøre på offentlig vei utenom organiserte veterantreff. Teknologien har kommet langt siden 70 tallet og dagens sykler er enormt mye tryggere å kjøre enn de eldre syklene.
Ingen bombe at jeg er uenig, tilstand på eldre og veteransykler kan være på alle stadier og ikke bare «showroom condition». Det som er oppnåelig for de fleste samt gi mye glede vil være i god brukstand og komplett, men der slike sykler omsettes i andre land settes tillstand som Concours, Excellent, Good og Fair. Slik er det jo, du finner disse i alle tilstander :)
dypen
Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2
Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2