Onsløv's biler

... om entusiastbiler, veteranbiler, verksted- og biltekniske spørsmål, andre bilprosjekter, bilrally osv.
Låst
Brukeravatar
Onsløv
Innlegg: 1654
Registrert: 16 okt 2009, 21:03
Motorsykkelen din: F800ST
Sted: bærgen

Onsløv's biler

Legg inn av Onsløv »

Titter da innom her av og til, og så at det kom et bilforum...
Så da må jeg vel skrive inn litt her...

Etter jeg solgte MCen :redface :sorry , så måtte jeg ha en hobby.
Fant ut at jeg skulle begynne å skaffe gamle drømmer, så jeg kunne lære ungene mine opp på noe fornuftig, stell og vedlikehold av biler. Det å ta vare på ting, samtidig som vi kunne dra på familieturer osv, noe som er litt værre på MC når man har små unger.

Som sagt så gjort.
Gikk til innkjøp av en 93 modell BMW M5. Ble bare produsert 891 stk av denne på verdensbasis. Rekkesekseren gir en herlig lyd.
Bilde
Bilde
Bilde

Ble ikke brukt ifjor, men satser på at den blir litt brukt i år.

Kjøpte også en 89 modell BMW 325ix, ble produsert 4500stk-ish av denne typen.
Bilde

Må pusse og flikke og overhale motoren på denne, så satser på den blir ferdig til vinteren igjen, da den har stått i garasjen for det meste.
Mvh
Kristian
Nå: '10 BMW F800ST
Før: '00 Honda NT650 Deauville, '01 Yamaha XJ 900 Diversion, 01 Kawasaki GPZ 500S,

ZZR-Erling

Re: Onsløv's biler

Legg inn av ZZR-Erling »

Kult! ☺️

sanderA
Innlegg: 27
Registrert: 16 okt 2015, 21:05
Motorsykkelen din: F800GS & Transalp

Re: Onsløv's biler

Legg inn av sanderA »

Kult! Hadde en liten mellomting jeg, 525ix. Var helt strøken når jeg solgt den, rustfri og nylakkert. Kjøper hadde den i en måned eller to før han var i en ulykke og vraket den.

Brukeravatar
Onsløv
Innlegg: 1654
Registrert: 16 okt 2009, 21:03
Motorsykkelen din: F800ST
Sted: bærgen

Re: RE: Re: Onsløv's biler

Legg inn av Onsløv »

sanderA skrev:Kult! Hadde en liten mellomting jeg, 525ix. Var helt strøken når jeg solgt den, rustfri og nylakkert. Kjøper hadde den i en måned eller to før han var i en ulykke og vraket den.
Hadde jeg ikke hatt M5, hadde det blitt sikkert blitt 525ix. Men er jo samme motor, og 3'eren er jo lettere.
Mvh
Kristian
Nå: '10 BMW F800ST
Før: '00 Honda NT650 Deauville, '01 Yamaha XJ 900 Diversion, 01 Kawasaki GPZ 500S,

Låst