Ser at den ennå, etter 8 timer, ikke er søkbar. Må ta en tlf til Finnegutten

Tipper det er en feil hos finn. Klikker du på lenken jeg la ut i forrige post, bør det virke.isakberntsen skrev:trur du får solgt den fort![]()
. ja fant den ikke når jeg søkte, hmm
Takk for tilbakemelding :-)SuperMorten skrev:Jeg søkte etter den i går kveld, og som isakberntsen sa, var den ikke der når jeg søkte (linken virket, men fant den ikke ved søk). Nå kom den opp øverst, enten jeg søkte på 2011 mod eller 125 cc :-) Det var sikkert en feil hos finn.no
Hmm? Den forsto jeg ikke helt... Om du slipper gassen, vil den vel hakke/putre seg fremover på tomgang, så sant den har nok kraft til å fortsette framdriften... Men vil tro den kan finne på å stoppe, og motor stopper. Med kløtsjen inne så må den jo stoppe, om ikke du kjører i nedoverbakke dahisakberntsen skrev:men du fikse, når du starter og kjøre i 1 gir i ca 10km/t. hvis du slepper gassen, skal sykkeln da stoppe? når jeg gjør det fortsetter min og gå, men hvis jeg trykker in clutsen stopper dener det normalt?
Ja, det er mye lekkert der. De er flinke på designAJ skrev:Liker utseendet på Duke'ene![]()
Spesielt den nye Duke 690. Men 125' en er ikke helt borte den heller
Originalt, hos forhandler :-)isakberntsen skrev:hvor fikk du tak i velteklossene ?
Sant det! Designet er det intet i veien med :-) Og den CarLack overflatebehandlingen er bare helt enorm! Det er finere glans nå enn da den var nyStranger skrev:Skal si den lille duke`en er fotogen gitt!
CarLack? Intr... Gjort selv eller noe man må sette bort?fikse skrev:Sant det! Designet er det intet i veien med :-) Og den CarLack overflatebehandlingen er bare helt enorm! Det er finere glans nå enn da den var nyStranger skrev:Skal si den lille duke`en er fotogen gitt!
Se denne posten i denne tråden. Der finner du info og lenke til produsent. Og så kan du gooooooooogle "carlack 68" og se brukererfaringene. Ifølge ryktene er dette den produsenten som også lager stoffet som Ditec bruker i sin behandling. Dvs dette blir ikke en fullverdig Ditec-behandling, siden det ikke gjøres like grundig. Men resultatet er ekstremt mye bedre enn alt annet jeg noensinne har prøvd. Og, ikke minst, det er enkelt å bruke, og prisen er absolutt spiselig. Aldri noe mer "bilvoks" for min delNorthman skrev:CarLack? Intr... Gjort selv eller noe man må sette bort?fikse skrev:Sant det! Designet er det intet i veien med :-) Og den CarLack overflatebehandlingen er bare helt enorm! Det er finere glans nå enn da den var nyStranger skrev:Skal si den lille duke`en er fotogen gitt!
Jepp. Og det ser ut til å ha gjort jobben fint det. Jeg tror jeg hadde hatt mer trøbbel med brytere om jeg ikke hadde brukt det. Iallfall reddet det blinklysbryteren. Diverse kontakter begynte ganske tidlig å eire, men sprayet de med ACF50 og da sluttet det å eire...mekkern skrev:brukte du CF 50 i vinter?
Hehe. Han er ikke solgt ennå :[-o< Men ja, en god idè! :-)andersen skrev:Siden denne tråden i praksis har dødd helt (siden Fikse selger sykkelen sin) Har jeg startet en ny tråd for alle oss som fortsatt har vår Duke og vil fortsette og utveksle erfaringer.
Ny tråd:
http://mcsiden.no/viewtopic.php?f=21&t=4071
Velkommen :)
Altså, mishandle på den måten at jeg regnet med at ting skulle eire/ruste pga salt og skitt, og evt få seg noen striper litt her og der. Akkurat det ser det ut som at jeg har klart å unngå, mye takket være gode ting som ACF-50 og den overflatebehandlingenDuke 125 skrev:synes du er litt kjapp på avtrekkeren her,Fikse. :[-o<![]()
Selge den fine sykkelen??
Det var synn ,du har tydelig fått en mandagsbike.![]()
Jeg har ingen problemer med min.funker som bare det.![]()
men den blir vasket/tørket og satt inn i oppvarmet bod hver kveld.Så den er fitt for fight neste dag.
Du sa du skulle misshandle den gjennom vinteren,så der har du igjenn for det tror jeg.
Men sykkelen din ser fortsatt ut som ny,på bildene!!veldig bra.