Abstinensene og frykten for en sykkel løs sommer tok helt overhånd

Lykke til på turen og hold oss oppdatert!
Har kun hatt med meg hjelm på fly en gang og det var med widerø og innenlands. Fekk ikkje ta den med ombord, men kabin ansatte tok den med og ga den til meg når eg gjik ut av flyet. Om du får lov til det på andre flyplasser eller selskap er selvsagt uvist og ville nok ha ringt på forhånd. Alternativ kan en kjøpe en billig hjelm i Tyskland.Elolz skrev: Spent på om de lager noe trøbbel med tanke på å ta med hjelmen inn på flyet. Jeg har hverken plass til den i innsjekket bagasje, eller lyst å la den bli kastet rundt.
Norwegian går nok sikkert då det virker som dem ikke kontrollerer handbagaje størrelsen til min store forbannelse då vi vart 20min forsinket fordi at alle skulle gnete på 100kr og hadde med seg altformye handbagasje....Satan kor eg holdt på å klikke på et par kvinnfolk arrrggggsankyo skrev:Ikke noe problem da jeg tok fly til Frankfurt en gang. SAS eller Norwegian. Passet i hylla til håndbagasje.
ååååh det er noe dritt, bokstavelig taltElolz skrev:Gikk fint med hjelmen, men ikke med pizzastykket jeg spiste på Flesland.. Dagen har vært tilbrakt på hotellrommet, nærmere bestemt mellom sengen og do.. :-(
Får håpe jeg er bedre i morgen og faktisk får sett på noe sykler.
Da er det vel som med cognac mot forkjølelse: Av alt som ikke hjelper, er cognac det beste!? :-DLordShaft skrev:Cola hjelper nok ikke en mm dessverre :sad
Det bidrar faktisk gjerne til at situasjonen holder seg slik. Det er gammel folketro at cola hjelper mot løs mage![]()
Apotek i nærheten? Hør med de i resepsjonen om de har noe?
Note4