Lørdag kunne passe for meg.
Yr sier

Er det noe problem da? bare å lanesplite det velBusa Trond skrev:Første påskedag er den mest bedritne dagen i hele året å kjøre på hvis man må ut på noen E veier
Det går sikkert fint å hoste opp ei rute i Telemark som ikke er så sterkt belastet.EasyRider skrev:@Busa Trond: kan ikke du finne et reisemål da, som ikke innebærer så mye E?
MikaelMW skrev:Jeg er med på lørdagstur, været ser meget lovende ut!![]()
Kan forøvrig også legge meg til i OSLO-omegn listen! :-)
Det var da fader så medgjørlig du var i dag daKawagutten skrev:Ojda`s ønsker er innvilget og Busatrond vil innom telemark:D
Ser ut til å bli tur både lørdag og søndag,foreløbig møtested på lørdag blir Monsterbike i drammen ved 10 tiden og ruta blir vi enige om:-) jeg kommer til å legge ut et forslag til ei rute her etterhvert og så kan dere som vil være med legge til steder og veier dere vil ha med :-)
ojda skrev:Det var da fader så medgjørlig du var i dag daKawagutten skrev:Ojda`s ønsker er innvilget og Busatrond vil innom telemark:D
Ser ut til å bli tur både lørdag og søndag,foreløbig møtested på lørdag blir Monsterbike i drammen ved 10 tiden og ruta blir vi enige om:-) jeg kommer til å legge ut et forslag til ei rute her etterhvert og så kan dere som vil være med legge til steder og veier dere vil ha med :-)![]()
Var kjerringa di god mot deg i gårkveld![]()
10.00 på Monsterbike er yppelig
Den er godtor2502 skrev:Legg meg til i OSLO-omegn listen / Østfold
Da er det gjort :-)xyvind skrev:Legg meg gjerne til i Oslo-gruppa! Takker.