Moby har vært flink til å presse meg til å ligge på de mindre brukte flatene på dekket i dag

Glad jeg kunne hjelpeSnikendeugle skrev:Jeg var bekymret over dekkmønsteret på bakdekket etter svensketur i dag, men det ser nå enda fint nok ut til å ta en langtur i morgen :)
Moby har vært flink til å presse meg til å ligge på de mindre brukte flatene på dekket i dag
Blir det bedre med en halvtime ekstra da?Moby skrev:Jeg blir ikke med i morra, jeg må opp alt for tidlig hvis jeg skal være i drammen til kl 10
Trenger ikke å gjøre det for min delKawagutten skrev:Blir det bedre med en halvtime ekstra da?Moby skrev:Jeg blir ikke med i morra, jeg må opp alt for tidlig hvis jeg skal være i drammen til kl 10
Jeg kommer dit da de åpner kl 10 og går sikkert litt tid før vi rekker å dra derfra,sykkelen skulle være ferdig pakket opp av esken og klar men er litt usikker før jeg ser det siden jeg ringte sent på onsdagen.Moby skrev:Trenger ikke å gjøre det for min delKawagutten skrev:Blir det bedre med en halvtime ekstra da?Moby skrev:Jeg blir ikke med i morra, jeg må opp alt for tidlig hvis jeg skal være i drammen til kl 10
Hvor mange km fikk du ut av det dekket ?Snikendeugle skrev: Slik ser dekket ut nå:
Det holder nok et par mil til, men det er kjekt å ha litt å gå på så jeg kommer meg på jobb og får levert sykkelen til dekkskift på tirsdag.
Sett deg på lista da vel :-)AndreasB skrev:Så utrolig snikete å gjemme turen i en kjørevenn tråd
Sent from my HTC One using Tapatalk
Det var lite synes jeg, det er jo ikke noen direkte tung sykkel du har (kg tørrvekt), har bare brukt Metzeler på de to siste syklene mine >kjempefornøyd.Snikendeugle skrev:ca. 6700km.
Ikke lange biten