Ser at jeg tok gruppebilder på akkurat samme stedene som alle andre, (og de bildene som allerede er postet er bedre enn mine:) så da blir det et ego-bilde til av 848

Vi hadde da en fin tur til svinesund vi?Moby skrev:Angrer som en hund på at jeg ikke ble med
Det er gjort nå og sier ifra når jeg har mulighet for å komme meg ut igjen,alt for sjeldent etter min mening men lover å komme med turforslag senere:-k som ligner litt på et jeg la ut tidligere.ojda skrev:Jeg ser ikke annen råd enn at du får føre meg opp på "Kjørevenner i Vestfold"
også jeg Kawagutten Kan ikke risikere å bli sittende hjemme
når dere reier på godtur
Flyttet/slo sammen tråden din med den riktige trådenSvennis skrev:Jeg vil gjerne bli ført på lista på Oslo/Akershus. Bor på Lørenskog og kjører endel sykkel i sesongen.
Kawagutten skrev:http://mcsiden.no/viewtopic.php?f=15&t=6629&start=0
Regner med det er denne du mener og har satt deg opp der nå.Du kunne også ha skrivd i den tråden.
Innlegget til Svennis og Kawaguttens svar var opprinnelig i en annen egen tråd som jeg flyttet til denne for å gjøre det mer oversiktlig.AndreasB skrev:Det var det han gjorde.. det er denne tråden du har linket til...Kawagutten skrev:http://mcsiden.no/viewtopic.php?f=15&t=6629&start=0
Regner med det er denne du mener og har satt deg opp der nå.Du kunne også ha skrivd i den tråden.![]()
![]()
Dette innlegget: http://www.mcsiden.no/viewtopic.php?f=1 ... 12#p210812" onclick="window.open(this.href);return false;
(Se ID 6629 er like både på din og min :) )
Bare å gardere deg det,du er ført opp nå :-)Flanker skrev:Før meg opp på Vestfold og Buskerud, er du grei... Bor jo bare noen km. fra fylkesgrensa, og da må man ha lov til å operere med gardering :-)
Å ha en enklest mulig oversikt for hver enkelt er alltid en utfordring.Tiki skrev:Hvordan kan det bli enklere å følge med? Jeg ønsker å få med meg når noe skjer i Oslo/Akershus gruppen og "bare" lese sporadisk når noe spennende har skjedd i de andre områdegruppene.
Det hører med til moroa det og det passet for de som ville være med.SuperMorten skrev:Det viktige er vel at vi ikke lar dette bli en turplanleggings-tråd eller tur-referat-tråd. Da mister vi lett oversikten..
Meningen er vel at det skal gå ut en mail til de som er meldt på det aktuelle fylkeKawagutten skrev:Dette blir som i alle andre tråder,en går tilbake og leser de sidene en ikke har lest eller følger med hvis en har noe interesse av turer og å finne noen å kjøre med
Enig der og tilogmed jeg kan bli flinkere der og blir detojda skrev:Meningen er vel at det skal gå ut en mail til de som er meldt på det aktuelle fylkeKawagutten skrev:Dette blir som i alle andre tråder,en går tilbake og leser de sidene en ikke har lest eller følger med hvis en har noe interesse av turer og å finne noen å kjøre med
turen foregår i. Da blir man jo informert om det man er interesert i og kan fordype
seg i generell info på trådenJeg kan i allefall se at det skulle være noe problem
Ser bra ut dette på ny oversikt syntes jegKawagutten skrev:La til et vedlegg i første innlegg nå for å se om det kan gjøre det lettere å holde oversikt på turer.Et forslag til hvordan vi skriver/legger opp til turer.
Noen som har en mening om det?