Kjørevenner rundt omkring i Norge (meldingsliste).
-
- Motorsykkelen din: KTM 1290 Super Adventure
- Kontakt:
Re: Kjørevenner rundt om kring i Norge (meldingsliste).
Det er ikke så alt for mange på vestlandet heller....mulig pga det mangler gode ambassadører i de forskjellige regionene?
Note 4
Note 4
- hakhap
- Motorsykkelen din: Aprilia Tuono V4 1100 RR
Bor det nok med folk utenom sentrale østlandet?LordShaft skrev:Det er ikke så alt for mange på vestlandet heller....mulig pga det mangler gode ambassadører i de forskjellige regionene?
Note 4

- Bjerknez
- Motorsykkelen din: Har ikke MC lenger...
- Kontakt:
Men til gjengjeld finner man ingen som fiser rundt på en snøscooter her nede 

-
OnlineAJ
- Administrator
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Kontakt:
Har latt meg fortelle at en del har "satt opp teltene sine" på mer eller mindre permanent basis i Trøndelagsområdet.
Verre nordafør, dog...
Verre nordafør, dog...

hakhap skrev: Bor det nok med folk utenom sentrale østlandet?

De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
- Con
- Motorsykkelen din: Suzuki GSX1100EF ++
Før meg gjerne opp på Bergen. Pleier ikke være vond å be de dagene jeg klarer å starte den gamle maskinen min
Blir nok innkjøp av en til litt mer "praktisk" sykkel til våren

Blir nok innkjøp av en til litt mer "praktisk" sykkel til våren

"If it ain't broke, fix it!"
- Bjerknez
- Kontakt:
Da står du oppført under bergen 

Mange takk! :) Så det ikke før nå. Har skravla litt med folk på jobben angående det å kjøre flere ilag. De frarådet meg å dra på tur med folk jeg ikke kjenner i begynnelsen, da de mente grensene ofte pushes på slike turer. Over fartsgrensen i tettbebygde strøk og generelt mye gapakjøring. Jeg har planer om å beholde lappen, så hvis dette er tilfellet blir det gjerne med noen få turer. Hehe, skal selvsagt ikke flå skinnet før bjørnen er skutt, men tenkte jeg ville nevne det. Gleder meg uansett til å treffe nye kompiser med interesse for MC. Som de sier; There are no strangers, just friends we haven't met :-)AJ skrev:Da er du lagt til på lista og kan forhåpentligvis glede deg til mange turer i 2015 med kjørekompiser her på MCsiden.noOrion skrev:Før meg gjerne opp på Oslo og omegn :)![]()
Sent from my iPod touch using Tapatalk
-
OnlineAJ
- Administrator
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Kontakt:
Kjøres så pent på disse turen, atte :-) .
Men styr unna Pre-Høst turen de første par årene, kanskje...
Der kjøres det nemlig rimelig heftig
Men styr unna Pre-Høst turen de første par årene, kanskje...

Der kjøres det nemlig rimelig heftig

Orion skrev:Mange takk! :) Så det ikke før nå. Har skravla litt med folk på jobben angående det å kjøre flere ilag. De frarådet meg å dra på tur med folk jeg ikke kjenner i begynnelsen, da de mente grensene ofte pushes på slike turer. Over fartsgrensen i tettbebygde strøk og generelt mye gapakjøring. Jeg har planer om å beholde lappen, så hvis dette er tilfellet blir det gjerne med noen få turer. Hehe, skal selvsagt ikke flå skinnet før bjørnen er skutt, men tenkte jeg ville nevne det. Gleder meg uansett til å treffe nye kompiser med interesse for MC. Som de sier; There are no strangers, just friends we haven't met :-)AJ skrev:Da er du lagt til på lista og kan forhåpentligvis glede deg til mange turer i 2015 med kjørekompiser her på MCsiden.noOrion skrev:Før meg gjerne opp på Oslo og omegn :)![]()

De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
- Tommas
- Motorsykkelen din: KTM Super Duke 1290 R
Erfaringsmessig kjører jeg mye mer behersket med folk jeg ikke kjenner så godt, så jeg er relativt trygg å ha med 

- gsx750_80
- Motorsykkelen din: GSX 750 '80, Ninja 250R m.fl.
- Kontakt:
Fortsatt nok folk i distriktene til å fø opp østlendinger.hakhap skrev:Bor det nok med folk utenom sentrale østlandet?LordShaft skrev:Det er ikke så alt for mange på vestlandet heller....mulig pga det mangler gode ambassadører i de forskjellige regionene?
Note 4

mvh
-gsx750_80
-gsx750_80
- Kawagutten
- Motorsykkelen din: Ingen ZX12R
Dette tror jeg går veldig greit siden det pleier å være alt mulig forskjellige sykler og folk med forskjellig erfaring.Hvis noen skulle kose seg litt ekstra i noen svinger sakker de bare av så de andre tar de igjen rimelig fort.Ikke noe problem det ser duOrion skrev:Mange takk! :) Så det ikke før nå. Har skravla litt med folk på jobben angående det å kjøre flere ilag. De frarådet meg å dra på tur med folk jeg ikke kjenner i begynnelsen, da de mente grensene ofte pushes på slike turer. Over fartsgrensen i tettbebygde strøk og generelt mye gapakjøring. Jeg har planer om å beholde lappen, så hvis dette er tilfellet blir det gjerne med noen få turer. Hehe, skal selvsagt ikke flå skinnet før bjørnen er skutt, men tenkte jeg ville nevne det. Gleder meg uansett til å treffe nye kompiser med interesse for MC. Som de sier; There are no strangers, just friends we haven't met :-)AJ skrev:Da er du lagt til på lista og kan forhåpentligvis glede deg til mange turer i 2015 med kjørekompiser her på MCsiden.noOrion skrev:Før meg gjerne opp på Oslo og omegn :)![]()

Etter det jeg har forstått om Prehøstturene så skjer vel det samme der.
X Gpz1100 X Aprilia Pegaso 650 1999
X-xt350
X-GSX750ES 86
X-Z750R
X-ZX12R 02
+++
X-xt350
X-GSX750ES 86
X-Z750R
X-ZX12R 02
+++
- Bjerknez
- Kontakt:
Det er en viss sannhet i det du sier der ut fra hva jeg har opplevd selv, men det kommer vel litt ann på hvordan man er som person. Noen blir lett revet med, andre ikke.Orion skrev:Mange takk! :) Så det ikke før nå. Har skravla litt med folk på jobben angående det å kjøre flere ilag. De frarådet meg å dra på tur med folk jeg ikke kjenner i begynnelsen, da de mente grensene ofte pushes på slike turer. Over fartsgrensen i tettbebygde strøk og generelt mye gapakjøring. Jeg har planer om å beholde lappen, så hvis dette er tilfellet blir det gjerne med noen få turer. Hehe, skal selvsagt ikke flå skinnet før bjørnen er skutt, men tenkte jeg ville nevne det. Gleder meg uansett til å treffe nye kompiser med interesse for MC. Som de sier; There are no strangers, just friends we haven't met :-)AJ skrev:Da er du lagt til på lista og kan forhåpentligvis glede deg til mange turer i 2015 med kjørekompiser her på MCsiden.noOrion skrev:Før meg gjerne opp på Oslo og omegn :)![]()
Men i etterpåklokskapens navn så er det nok greit å ta de første turene med noen du kjenner eller kanskje helt alene?
- SuperMorten
- Motorsykkelen din: 2005 BMW R 1200 RT
Er da ikke så illeAJ skrev:Kjøres så pent på disse turen, atte :-) .
Men styr unna Pre-Høst turen de første par årene, kanskje...![]()
Der kjøres det nemlig rimelig heftig![]()

[album]3061[/album] [album]3503[/album][album]4642[/album]
Never Ride Faster Than Your Angel Can Fly
Kjørelengde 2012 - 8500 km
Kjørelengde 2013 - 21449 km
Kjørelengde pr 20.6.2014 - 7259 km
Never Ride Faster Than Your Angel Can Fly
Kjørelengde 2012 - 8500 km
Kjørelengde 2013 - 21449 km
Kjørelengde pr 20.6.2014 - 7259 km
-
OnlineAJ
- Administrator
- Kontakt:
Neida...SuperMorten skrev:Er da ikke så illeAJ skrev:Kjøres så pent på disse turen, atte :-) .
Men styr unna Pre-Høst turen de første par årene, kanskje...![]()
Der kjøres det nemlig rimelig heftig![]()
Jeg var med i 2013 og jeg var ikke tøff nok til å ligge først, men vi hadde avtalte stoppesteder, og alle kjørte i sitt tempo. Stort sett i 2-3 grupper.

Men det har hendt at til og med jeg er blitt frakjørt

- norse900
- Motorsykkelen din: BMW R1100RT
De fleste sover vel om natten. Det burde være plenty tid til å nå dem igjen da, eller??
BMW R1200GS -19
Honda TransAlp -97
BMW F650 Strada (solgt)
BMW R1100RT -98 (solgt)
Suzuki GSX750E -80 (solgt)
Yamaha XJ900S Diversion -97 (solgt)
Honda TransAlp -97
BMW F650 Strada (solgt)
BMW R1100RT -98 (solgt)
Suzuki GSX750E -80 (solgt)
Yamaha XJ900S Diversion -97 (solgt)