Har du fått sjekka at du får plass til klip-on's med den tanken??
hehe... vil du ha en ?? :-) heheBanditmannen skrev:Hva med å lage en til?![]()
http://www.finn.no/finn/mc/used/object? ... e=27166147" onclick="window.open(this.href);return false;
Jeg får nok ikke plass mellom plate som er mest vanlig... men de dunstall holkene kjellrf snakket om i tidligere, fester på toppen av gaffelbena... Han skulle finne disse fram en dag, så får jeg forsøke å se hvordan de blir...MaxTron skrev:Tøtt lyd og tøff tankdekorStå på!!
Har du fått sjekka at du får plass til klip-on's med den tanken??
Tusen takkJompa skrev:Glassfiberjobben ser veldig pen ut.
Den er så og si ubrukt, fikk den for 10.Twister skrev:Grattis Maxtron![]()
![]()
En slik med tiltbart fresetårn kunne jeg også tenkt meg!!! men jeg får heller kjøpe meg en tiltbar stikke....![]()
Jeg lurte på å by på en maken til den du har, bare noen år eldre.. men den var ganske dyr... ( måtte du gi mye??)
Hva med stål, har du mye av det?... ( jeg har et helt nytt hardmetall sett som passer din benk, jeg kjøpte de til min benk, men jeg får plass til et hakk større stål, så jeg lurere på å bytte de ut..)
Da er det bare å finne et behov fort som fy!!![]()
Ja, det lurte æ litt på: Hvor er batteriet på den fra Wrenchmonkees???Twister skrev:Jeg er enig at det blir litt for nakent uten noe som helst ja... blir liksom mer rotete når det plutselig går fra en tett motor til et helt tomt område...
Jeg skal som kjellrf ha batteriet der også skal jeg lage 2stk. 50mm sylindriske aluminiumstanker som skal under der, en på hver side av batteriet...
Den ene er til ekspansjonstank for kjøleveska, og den andre en oil-catch tank...
Også kommer traktene fra forgassere... Regulatoren har jeg gjemt under salen...
Nå som Tomsnes og Helmax ver innom for å terge meg med småsykklene sine, er jeg klar for nye kosestunder med twisteren
kjellrf; det går fint... gleder meg til å prøve med styre snart