Tanken på montere det i tanken syntes jeg var morsom..

Må si dette er bare råkult!Twister skrev:Hei igjen:-) og takk for ros....
Våren nærmer seg og jeg stunder etter å få luftet Twisteren snart... og dette som skulle bli et langtids prosjekt
Kjenner jeg har vanskelig for å ikke se prosjekter på finn... jeg har forelsket meg i RS500 til bikerdude73![]()
Så neste prosjekt blir nok en liknende... vet ikke hva enda, men jeg tenker litt på 2 takt og uten el.start!![]()
Men nå er det CX som gjelder...
Jeg har fått gjort ferdig avslutningen på salen. Det gjenstår sparkling og lakking av selve rommet under, men låsemekanisme og hengsle er på plass... skal bare få på en utløserwire som blir helt skult. Siden jeg er litt teit, måtte jeg bare kjøpe en hjem på mc messa som jeg syntes passet fint(men skal nok ikke brukes mye....) Så er forskjermen ferdig og montert, passe kort
. Siden tomsnes hadde bursdag på AceCafe handlet han litt stæsj til meg, Takk!!!!
Deriblant noen klistremerker, passet bra på forskjermen syntes jeg Posten hadde også en liten pakke fra ebay raidet, nemlig re jet set... Så nå skal jeg dyse om, klippe av et par runder på en fjær, bore et hull i et stempel og shimse opp nåler... osv osvmer enn jeg trodde... men tør ikke risikere at den går varm nå som jeg har fritt løp både inn og ut...
PS; kameraet mitt gikk i garasjegulvet og det tålte det tydeligvis ikke,,,,
![]()
Så da må jeg finne et nytt...før sesongen ...