Takk for turen!!

Men...et liiiite spm vedr. turen..hva i all verden var det med denne bilen???

Hyggelig at du likte turen. Det skal bli flere av dem fremover..:-)Globe skrev:![]()
Jeg digger deg GV...digger, digger, digger deg
![]()
![]()
Takk for turen!!
Men...et liiiite spm vedr. turen..hva i all verden var det med denne bilen???![]()
Det var min tanke også, men den type kamera syntes som om de er dobbelt så dyre. I alle fall etter det jeg har funnet ut med diverse google-søkDexter skrev:Jeg har lyst på et litt mindre action-kamera som eventuelt kan festes på hjelm eller enkelt på andre midlertidige steder.
Sikkert lurt med separat mic m.a.o. og mic'en kommer dessuten nærmere eksosen og den gode motorlyden.Mic: You cant just use an small condensator-mic from a PC-headset. It must be a dynamic mic because of the sound pressure. A ordinary cheap song-mic will do (size as a banana..)
Wind noise:
I use a stomach belt with a room for the mic. I put the mic inside, zips it and turn it around so the room is behind me, on my back. The cord goes forward to the camera
Jeg har ikke funnet noe uttak for separat mic, så en må nok opp i en høyere prisklasse på videokameraet dersom det skal være der.RuneMC skrev: Sikkert lurt med separat mic m.a.o. og mic'en kommer dessuten nærmere eksosen og den gode motorlyden.
Det blir spennende å se hva du får ut av dem og se opptak fra MC-turene dine...jhn skrev:Ja det ba grisebillig,æ bestilte to stk